Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nathalie schreef:Slecht slapen doe ik als ik 'overprikkeld' ben geraakt... Dan slaap ik niet en blijf ik malen in mijn hoofd. Hierom moet ik van mijn psychiater een middagdutje doen, scheelt héél erg veel, slaap hierdoor savonds gewoon goed. En dit scheelt niet alleen voor het slapen, maar ook voor mijn vreselijke energiedips en stemmingswisselingen, die ook door overprikkeldheid blijken te komen..
Realistische dromen heb ik ook regelmatig maar probeer dit gewoon los te laten, daar heb ik niet zoveel meer mee sinds kort, eerder raakte ik er soms echt overstuur van..
Veulen84 schreef:Je hoeft niet eens percee te slapen. (Veel mensen kunnen dat niet overdag ivm licht.) Maar je kan je ook even 'terugtrekken' met iets ontspannends.
Ik neem soms gewoon een boek mee en kruip dat in de stal op een hooibaal en daar laten ze me ook met rust. Offe lekker in me middag pauze even een stukje de hei op om van de stilte te genieten op een bankje.
Veulen84 schreef:Je hoeft niet eens percee te slapen. (Veel mensen kunnen dat niet overdag ivm licht.) Maar je kan je ook even 'terugtrekken' met iets ontspannends.
Ik neem soms gewoon een boek mee en kruip dat in de stal op een hooibaal en daar laten ze me ook met rust. Offe lekker in me middag pauze even een stukje de hei op om van de stilte te genieten op een bankje.