Madelief28 schreef:Bron: Conscious Media Network
Vertaald uit het Engels door Frank Hoogerbeets
Juni 2009
Wie zijn de varkens achter de varkensgriep? Dat is wat ik wilde weten.
*knip*
Om kort te gaan, Lorraine zegt dat we ons geen zorgen hoeven te maken. Zorg gewoon goed voor je lichaam met een goed , zuiver dieet vol verse groente en fruit, voldoende zonlicht en frisse lucht. Doe je spirituele oefeningen, ontspan, en laat je in geen geval vaccineren! We worden allemaal blootgesteld aan griepvirussen, maar als je je immuunsysteem sterk houdt, hoef je je nergens zorgen om te maken, en de enige varkens waarmee we hier te maken hebben, zijn diegenen die ons proberen in angst te houden.
Iemand die het nog steeds heeft over de varkensgriep neem ik bij voorbaat al niet meer serieus. Deze weet duidelijk dus niet wat het echt inhoudt aangezien het helemaal geen varkensgriep is...
Zo vind je voor alles wel 'geleerden' die kunnen 'aantonen' dat het schadelijk is, dat er complotten achter zitten etc. Als je wil kan je zelfs 'bewijzen' dat aliens bestaan! Zo kan je de grootste onzin online vinden.
Organisaties als de WHO geloof ik dan wel, kan je naief noemen maar als je alles en iedereen altijd in twijfel gaat trekken, wordt je leven onmogelijk. Soms moet je gewoon geloven dat zo'n organisatie toch echt is opgericht voor de gezondheid van de mens, niet om deze uit te roeien...