Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Patriciaa

Re: Verstandig afvallen (voor jojo-ers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:52

Pfeiffer lijkt me echt zo'n rotziekte!!
Gewoon omdat je niks mag dan binnen zitten :\
En daar zou ik dus echt niet tegen kunnen!!
En dan ook nog nier- en leveraandoening erbij ! Dats niet niks..

Hmm, dat is wel vervelend.. Misschien (klinkt heel stom) maar je vriend vragen om het op en plek te leggen waar jij het niet kan vinden? of hem niet laten vertellen dat hij het in huis heeft gehaald?
dan weet jij het nml niet, en kan je het dus ook niet pakken..

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:56

Hahha, het is meer dat ie het voor mijn neus opeet. Daarbij stimuleerd hij het afvallen ook niet echt. Hij vind prima zoals ik nu ben en dat ik niet zo moet zeuren.
Maargoed, ik trek dus niet in m'n eentje een zak chips open ofzo. En ik wéét ook wel waar het foutgaat, het is alleen zo moeilijk... :o

Het stomme is dat ik voorheen dus 20kg ben afgevallen zonder problemen, geen hongergevoel o.i.d. Had toen het idee dat ik er amper moeite voor hoefde te doen. Terwijl ik toen iedere lunch aan de salade en boullion zat. Dat zie ik mezelf nu gewoon niet echt meer doen.

AnneMaaike17

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:57

SPORTEN:P ga een stuk fietsen/hardlopen en daarvoor een appel eten, daar zit een stof in waar je sneller door verbrand (heb ik van een body builder) werkt wel:D doe ik ook :P en ja, als tussendoortje kun je beter gewoon een fruit ofzo eten, maar dat weten we allemaal. herbalife heeft ook repen waar geen koolhydraten in zitten, best wel lekker en je raakt er ook lekker vol van dan heb je geen eens zin meer in koekjes/chips enz.

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 10:59

Maar misschien dat het toen ook zo goed ging, omdat je weer naar buiten mocht en weer mocht gaan bewegen..
en als je daarbij dan een klein beetje op je eten let, is het er zo weer af..

Kan je niet als hij chips pakt bv een bakje met wortels nemen, of komkommers of een appel oid?
hoe moeilijk dat ook is :P !

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:00

Bij mij is het trouwens niet eens echt het "snoep" want dat hebben we eigenlijk nooit in huis.. (misschien eens in de weetk hoeveel tijd een zakje dropjes omdat iemand keelpijn heeft :P )
Maar het is bij mij ook de chips (alhoewel dat al minder is)
en vooral de koekjes :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:03

Ja dat denk ik ook hoor Patricia, ik verbrandde toen natuurlijk amper calorieën en toen ik weer mocht gaan bewegen vlogen de kilo's eraf. Nu beweeg ik al redelijk wat dus dan gaat het moeilijker.

En inderdaad, gezond snacken. Worteltjes, komkommers etc. Alleen dat ik hou ik 1 of 2 weken vol en verval ik weer in het oude patroon. K ben ook wel heel erg hoor, ik eet wat bijdehand is. Als ik op het station loop heb ik geen komkommer, maar wel een kiosk met allemaal lekkere dingetjes. Snap je?
Ach, ik moet mezelf ook een keer een goed harde schop onder me kont geven :D

Edit: Ohja, bij mij ook koekjes inderdaad. Ik haal het nooit in huis, maar áls ik het wel doe overleeft een rol het ook niet langer dan een uur. *Schaam*

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:04

Ik heb net een koolhydraat arme boterham genomen met daar op rookworst, dus ik kan er weer even tegen.Bij mij is het belangrijk dat wat ik eet dat dat ook vult.

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:06

Goedemorgen.. heb mijn ontbijt al weer op voel me gelukkig al wat beter ben niet meer aan t hoesten dus met een beetje mazzel heb ik het ergste van de griep gehad

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:07

marleen_usar schreef:
Ik heb net een koolhydraat arme boterham genomen met daar op rookworst, dus ik kan er weer even tegen.Bij mij is het belangrijk dat wat ik eet dat dat ook vult.

Dat is voor mij idd ook heel belangrijk :j
Zo kan ik ook echt geen dag zonder eten.. het klinkt misschien echt heel verwend, misschien zelfs een beetje schaamtelijk, maar dan val ik gewoon om !

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:07

_Nelleke_ schreef:
Ja dat denk ik ook hoor Patricia, ik verbrandde toen natuurlijk amper calorieën en toen ik weer mocht gaan bewegen vlogen de kilo's eraf. Nu beweeg ik al redelijk wat dus dan gaat het moeilijker.

En inderdaad, gezond snacken. Worteltjes, komkommers etc. Alleen dat ik hou ik 1 of 2 weken vol en verval ik weer in het oude patroon. K ben ook wel heel erg hoor, ik eet wat bijdehand is. Als ik op het station loop heb ik geen komkommer, maar wel een kiosk met allemaal lekkere dingetjes. Snap je?
Ach, ik moet mezelf ook een keer een goed harde schop onder me kont geven :D

Edit: Ohja, bij mij ook koekjes inderdaad. Ik haal het nooit in huis, maar áls ik het wel doe overleeft een rol het ook niet langer dan een uur. *Schaam*

* geeft schop onder je kont :')

@Blon_D: gelukkig dat je je al wat beter voelt!
Ik liep 2 weken geleden ook heel erg te hoesten, om echt gek van te worden!

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:08

Maar ik ga ontbijten en me klaar maken voor vertrek :P !
En dan lekker winkelen en sporten (:
Tot vanavond :wave:

marleen_usar

Gisteravond had ik suddervlees met ui en een grote bak sla,en yoghurt na en dan ben ik echt verzadigd.

Kinke

ik meld me ook! :)
ben nu in mn 4de week van sonjab. Gaat prima, al ruim 4 kilo kwijt. Kost me weinig moeite, honger heb ik absoluut niet. Wel last van 'lekkere honger" tussen mn oren. Ik heb eind 2006 ook een aantal maanden ge-SB't en ben naar schatting zo'n 20 kilo afgevallen. Vorig jaar gaan samenwonen en dan gaat het mis ;) Gelukkig lang niet alles erbij gegeten maar wil nog wel 20 kilo kwijt, dus 'k ga gewoon lekker door. Trouwens...voor de Cambridge/Modifast mensen...ik vind het erg knap dat jullie dat kunnen volhouden!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:09

nahh ben je lekker mee met zo'n vriend.. :P
De mijne eet het ook allemaal wel als hij bij mij is, maar hij zorgt dan altijd dat hij iets heeft wat ik gewoon niet lekker vind :)

Ga straks ook gewoon wandelen naar een vriendin van mij waar we vanavond gaan eten. Is een half uurtje lopen, maar wel goed voor je :o

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:10

Tja liefde van de man gaat door de maag.

IngridHar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:12

Ik sta soms voor de kast en dan heb ik echt zin in iets "lekkers" wat helemaal verkeerd is natuurlijk. Dan sta ik daar en vraag ik mezelf of ik het echt wil... want ik weet dat ik extra weer mijn best moet doen om het er weer af te krijgen. Die gedachte is dan weer genoeg om toch maar een appel te eten.

Zoetigheid en snoep is hier wel vaak in huis. Woon samen en vriendlief mag graag een zak chips eten. Gelukkig krijg ik nooit wat van hem >;) Ik doe de boodschappen dus haal vaak die chips of nootjes die ik niet zo lekker vind 8-)

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:15

Kinke, wel goed van je! Sonja Bakker heb ik ook geprobeerd maar vind het té moeilijk om het aan te passen naar vegetarisch.

Marleen, ik zit juist heel snel vol, maar heb ook binnen 2u weer trek...

Olle, ik heb m'n vriend leren kennen toen ik op me zwaarst was. Hij vind me nu gewoon goed maar hij vind het uberhaupt onzin, gezond eten etc.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:16

Tinkiebel, heel herkenbaar. Ik haal 'lekkere' dingen die ik zelf niet lust. Maargoed, soms ga ik zelfs daaraan nog te buiten... :? (Hoe bedoel je verslaafd...)

Loveable

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:23

Hiiiiii girls
Morgen laatste dag van mijn schoolexamens gelukkig, vandaag er nog even tegenaan! Het valt me toch altijd wel zwaar in die examenweek hoor, het liefst eet ik dan gewoon heel de dag door. Denk veels te veel aan eten dan, maar het lukt me wel nu :) . Haha ik heb ook in vreetbuien als we niks lekkers in huis hebben kan ik idd zelfs allemaal dingen gaan eten die ik normaal niet lekker vind, zo erg is dat! Maar morgen wiskunde, ben ik heeeeeel slecht in dus ik ga aan de slag! Veel succes en niet te veel eten he!

We hebben trouwens chocoladerozijnen heb ik net gezien :9 .. maar ik ga er geeeeeeen nemen!! ~~}>
Ik kan er namelijk ook niet 2 nemen ofzo, dan denk ik altijd nou heb ik toch al gezondigd kan ik maar beter meteen alles opeten haha en als ik dan toch bezig ben neem ik dat pak koekjes ook nog wel mee :P

ik moet sterk zijn |( haha

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 11:26

_Nelleke_ schreef:
Olle, ik heb m'n vriend leren kennen toen ik op me zwaarst was. Hij vind me nu gewoon goed maar hij vind het uberhaupt onzin, gezond eten etc.

mijn vriend vind het ook allemaal onzin, maar hij moet zich wel een beetje aanpassen. My loving boyfriend vind mij nu ook goed hoe ik ben (zal toch wel erg zijn als ze dat niet vinden :D ), maar omdat ik niet honder procent tevreden ben steunt hij mij deels wel :D ..

SuperLiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 12:55

Ook ik woon ongeveer samen met vriendlief (kwam per toeval in het studentenhuis terecht waar hij woonde, na 1.5 maand hadden we "verkering" :P )

@ Nelleke, jou "probleem" komt me heel bekend voor! Wat mij heel erg helpt is met mezelf in discussie gaan over dingen. Als ik bijvoorbeeld lekkere trek heb en ik denk: oh ik heb zin in een zak chips, dan zeg ik in mijn hoofd heel hard nee tegen mezelf en ga ik iets gezonds pakken! Als je dit een week of 2 doet wordt je veel bewuster van die dingen en heb je minder vaak de neiging iets te pakken, althans ik :P natuurlijk mag je best af en toe iets lekkers :) Verder vind ik dat je je vriend ook wel eens een schop onder zijn kont mag geven :P heel mooi dat hij je goed vind zoals je bent, maar als jij je op dit moment niet lekker voelt bij je gewicht mag hij je wel iets meer steunen. Hij mag best wel ietsje meer rekening met jou houden :)

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:42

Goeiemorgen!

Niet helemaal uitgeslapen, maargoed. Lag er dan ook pas 5 uur vanmorgen in.
Mijn vriend houdt ook zo van snoepen, chips, maar ook snoep en chocola :=

Hij vraagt ook nooit, wil jij ook, dus dat is makkelijk. En egoistisch :+

Ik ga zo naar de sportschool, maar eerst even langs mijn paard!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:52

veel plezier denice..

Ahh zo slecht, er wordt straks een kroketje afgeleverd voor mij :) en vanavond ga ik ook al slecht eten.. Nou ja morgen en overmorgen dan maar balansen :D

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 13:53

_Nelleke_ schreef:
Kinke, wel goed van je! Sonja Bakker heb ik ook geprobeerd maar vind het té moeilijk om het aan te passen naar vegetarisch.

Marleen, ik zit juist heel snel vol, maar heb ook binnen 2u weer trek...

Ik ben ook vegetarisch en ben voor de 2de keer begonnen met sonja bakker, heb nergens problemen mee hoor :+

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 14:23

Ooooh ik heb nu dus echt zin in iets lekker in de zin van chocolade of drop...... ja ja de tijd van de maand gaat aanbreken...... water, appels en snack a jack moeten mijn redmiddel zijn voor deze middag