Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marilla schreef:Sja, ehm.. Mijn vriend begrijpt het volledig enzo, maar ook hij zegt wel eens 'ga eens wat vaker werken, kan je makkelijk'. Mijn vriend denkt dat het ook beetje tussen m'n oren zit. Dat ik te snel bang ben dat ik moe word ergens van en het daarom niet doe. Dat klopt ook wel, omdat ervaringen hebben uitgewezen dat ik daar moe van word. Maar hij denkt dat ik daarom telkens zo moe ben..
Hij maakt zich ook wel zorgen om later, omdat we natuurlijk niet weten hoe het eruit komt te zien. Hij is bang dat we het later 'arm' zullen hebben, omdat ik niet kan werken. Dat als we kinderen hebben ik te moe ben om daagjes weg te gaan enzo.
En stiekem maak ik me daar ook wel zorgen over. Denken jullie daar ook wel eens aan of niet?
), maar mijn partner raad dat af. Mijn ouders begrepen het eerst veel minder. Nu mag ik van hen ook niet werken, moet eerst beter zijn. (ga gelukkig langzaam vooruit)Hannanas schreef:Alternatief is idd duur, hoeveel rotzooi ik daar nog van heb staan trouwens.
Ja wanneer ga je vooruit... na een vakantie van 6 weken lamgeslagen zijn bijvoorbeeld.
Geen probleem hoor, 6 weken plat, heerlijk, ik vermaak mij wel.
Geef mij verveling! Ben blij als ik helemaal niets hoef te doen en enkel kan slapen.
Sta er altijd verbaasd van, een dag is zo om, en voor je het weet kan ik zo met mijn pyama nog aan er weer in.
Hopelijk ooit weer puf voor van die megadikke fantasyboeken.
Wat heeft bij jou eventjes geholpen superwomen?
) marleen_usar schreef:Ik heb de electro pedic besteld en heb hem over 2 dagen in huis, ik mag hem een week uit proberen dus dat is fijn ik laat jullie weten of hij effect heeft of niet?

). Ik heb ook geen problemen met mijn gewicht, ik weeg 55 kilo en ben 1,69 lang. Ik moet dus eerder aankomen dan afvallen, en wat ik ook eet, ik wordt nooit zwaarder. Ik zie daarom ook geen reden mijn eetpatroon aan te passen, ik eet gewoon gezond maar let er niet extra op.
). Eet wel gewoon pizza of patat als ik er echt zin in heb, en eet ook gewoon chips en drop. Net als brigitta1987 moet ik eerder aankomen dat afvallen en was ook mijn bloeddruk te laag.
), dus aan werk later wil ik nog helemaal niet denken... Wat ik ergens al las, later komen er steeds meer verplichtingen bij, druk wordt steeds groter... Tinky12 schreef:Hier toevallig ook iemand griep gehad en herstellende?
Heb jij (of iemand anders) iets gevonden wat er een beetje bij helpt?