[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 23:08

Bij mijn helix, lijkt het alsof het zegmaar omhooggroeit..
Weet niet hoe ik het moet zeggen, maar je hebt het wondje, en dan een stukje wat omhoog gaat..
Ofja, ik ga van de week wel naar de piercer (donderdag ofzeu..) Maar zal kijken of ik een foto kan maken, misschien dat 't niks is hoor.. Clown
Maar vind 't beetje eng xD

ElinevsElsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:46

k ga binnekort tongpiercing laten zetten, bij ons in de stad zijn 2 piercers, maar mense die ik ken zegge dat de ene niet goed is. en andere mense zegge weer dat die ander niet goed is, en ik ken mensen die zegmaar bij beide is geweest (de 1 bij die en de ander bij die ander(volgen jullie het nog?)). Bij al die mensen is er niets gaan ontstoken enzo, maar zit eigenlijk te twijfelen of ik het wel hier laat doen, als je al die verhale zo hoort. Nu heb ik gehoord dat er in schijndel een piercer zit, 'Your choise' , kent iemand die?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 17:54

Ik zou af gaan op je gevoel, waar ik mijn piercing heb laten zetten had ik alleen maar goede dingen van gehoord. Maar daar laat ik echt nooit meer een piercing zetten.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:35

ElinevsElsja schreef:
k ga binnekort tongpiercing laten zetten, bij ons in de stad zijn 2 piercers, maar mense die ik ken zegge dat de ene niet goed is. en andere mense zegge weer dat die ander niet goed is, en ik ken mensen die zegmaar bij beide is geweest (de 1 bij die en de ander bij die ander(volgen jullie het nog?)). Bij al die mensen is er niets gaan ontstoken enzo, maar zit eigenlijk te twijfelen of ik het wel hier laat doen, als je al die verhale zo hoort. Nu heb ik gehoord dat er in schijndel een piercer zit, 'Your choise' , kent iemand die?

Cantik is hardstikke goed!Ik kan je ook Tribaltrading in Tilburg aanraden.Daar ga ik tegenwoordig naar toe
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 10-11-08 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

ElinevsElsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:45

@ marlies85: Heb de site bekeken en ziet er inderdaad goed uit! Ik woon in Oss dus Tilburg is niet zo ver voor mij.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:48

Ik woon zelf vlak bij Oss en ging altijd naar Cantik op de Berghemseweg.Maar hij is binnenkort weg vandaar dat ik een ander heb gezocht..Tribal Trading dus, erg prettige shop Knipoog

ElinevsElsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 18:58

vind je Tribal Trading beter als Cantik? En weetje misschien ook wanneer die weg gaat?

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 19:15

Cantik is net een tikkeltke persoonlijker zeg maar.Het huis van Jan is inmiddels al verkocht.Ze gaan naar Bali verhuizen, dus zo heel lang gaat het niet meer duren

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 21:20

Ik zit er zelf aan te denken om Helix te laten zetten.
Tragus zit er voorlopig nog niet in. Vind me mama niet zo leuk en eng hihi!
Helix vind ze wel heel leuk en die mag ik ook, misschien dat ik het samen met haar ga laten zetten, moet alleen ff kijken op welke kant ik het meeste slaap, op rechts vind ik hem wel mooier staan denk ik.. Tong uitsteken weet het nog niet 100% zeker

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 10:52

tragus veroorzaakt wel veel minder overlast dan een helix...

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 12:17

Ja een tragus is eigenlijk best wel piece of cake Haha!

Annepoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 18:39

Flutterby schreef:
jups!
al vaker hoor ROFL

volgens mij ontsteekt ie ook niet, dr zit gewoon wat viezigheid oid? (anders zou er toch pus uitkomen? dat is niet Scheve mond ? )
misschien maar zoutbadje proberen voor de zekerheid?

ja er komt wel pus uit, dat zoutbadje ga ik idd maar is doen

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:08

kan je piercinggat van t zoutbadje heel droog worden Scheve mond ?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 19:49

Mijn huid eromheen wordt erg droog. Ik mag het ook absoluut niet nat houden van mijn piercer, het is schoonmaken met een wattenstaafje en dan direct drogen met tissue/keukenpapier/etc. Anders gaat hij inderdaad indrogen.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:03

dan droog ik de volgende keer béter af! wilde er niet teveel aan prullen (ook al heb ik dat ding al meer dan een half jaar, maar goed)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 20:42

Ghehe Haha!

Ik wiebel hem onder de douche, en spoel hem dan schoon. Zet er gewoon de douche op Huilen van het lachen
Als ik een dag niet douche dan maak ik hem schoon met zout. Maar aangezien ik over het algemeen elke avond onder de douche sta, gebruik ik het zout bijna niet Lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 21:08

Ik was de piercing in het begin 1x daags met Unicura.Gaat altijd prima.Meestal met een week of 2 ga ik dat al minderen door om de dag te wassen met Unicura enz. enz.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:35

Unicura in mijn oor leek me niet zo fijn Nagelbijten / Gniffelen vandaar dat ik het zo doe. Werkt wel prima.

Totdat je de douche-kop tegen je oor aan mept. AUW!
Zelfde als met telefoneren, ik sta nou heel debiel met de telefoon een paar cm van mijn oor af "he?" "hm?" "wat?" "kun je dat herhalen?"
Bejaarde in de dop hoor ROFL

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:48

Weet iemand misschien waar je ergens een kerst-tongpiercing kan halen?? Haha! Leuk kerstboompje erop ofzo.. Heb al een beetje op google gekeken, zijn er genoeg te vinden voor navelpiercings, maar tong... ?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 23:58

NatassJa schreef:
Weet iemand misschien waar je ergens een kerst-tongpiercing kan halen?? Haha! Leuk kerstboompje erop ofzo.. Heb al een beetje op google gekeken, zijn er genoeg te vinden voor navelpiercings, maar tong... ?

Leuk idee, ben ik ook wel benieuwd naar. Laat de eerste die het weet zich direct hier melden Haha!

ElinevsElsja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 10:38

ff over de staafjes van een tongpiercing he, ik ga er volgende week een laten zetten, maar doen ze dan een staafje van 16mm erin of groter of kleiner(heb er nog niet zoveel verstand van Haha!). En als die er uit eindelijk uit mag dat je over kan gaan op een kortere, hoeveel mm moetje dan kleiner nemen? of ligt dat ook aan de dikte van je tong?
Groetjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:06

Gewoon aan je piercer vragen,ligt echt aan je tong hoor...
ik heb namelijk nog weleens dat ik met slechte weerstand(of bijvoorbeeld na het stappen en dus veel roken&drinken)de dag erna nog opeens een dikkere tong heb..
nooit een te klein staafje nemen dus.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:34

Bij een tongpiercing krijg je eerst een te lang staafje.En na ongeveer 2 weken even terug naar de piercer voor een kleiner staafje.

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 12:53

Wie heeft er een navelpiercing aan de ONDERKANT van der navel??

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 13:07

ilse_asmil schreef:
Wie heeft er een navelpiercing aan de ONDERKANT van der navel??

O.a. xDramaQueen heeft dat Knipoog