Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jesito schreef:Maar die nuvaring kan dat dan wel nog weggehaald worden?
Ik dacht dat dat ook redelijk permanent is.
Ik ben ook aan het denken om een spiraaltje te laten zetten, maar heb ook al gehoord dat het pijnlijk is.
Mijn vriendin heeft hem laatst ook laten zetten en zij had er weinig last van gehad, maar zij zei dat dat ook kwam omdat ze al twee kinderen had gehad.
Het liefst zou ik toch echt gesteraliseerd worden, kinderen wil ik toch niet.
barbara28 schreef:ik denk daar ook wel eens over, steriliseren, weet zeker dat ik geen kinderen wil, maar vind dat toch wel er rigoreus..
nikita_benno schreef:dat roep ik ook nog steeds dat ik geen kinderen wil maar ik laat me nog niet steriliseren
Boktlid schreef:Willen jullie ook zwanger worden of is het met andere reden?
rowo schreef:Moet je een maand wachten tussen de pil en overgaan op nuvaring?
Nouks schreef:Zijn er eigenlijk ook mensen met minder goede ervaringen met de ring?
Vonnie84 schreef:*knip*
Nou, de nuvaring moest dus uitkomst bieden. De eerste week dat ik em in had, had ik erge buikkrampen en erg veel afscheiding. Ook kreeg ik rare vlekken op m'n benen, waar ik voor ben doorverwezen naar het ziekenhuis (dermatoloog) Ik merkte dat ik nog meer last kreeg van depressie en angststoornissen. En m'n libido was nog steeds ver te zoeken. Dus al met al ben ik klaar met die Nuvaring. Ben weer verder aan het kijken.
Maar ik denk dat ik gewoon heftig heb gereageerd op de bestanddelen of zo?
Vonnie84 schreef:Hier nog een pilstopper. Ik stop er niet mee vanwege jullie redenen (al zijn die ook belangrijk hoor), maar ik kan absoluut niet meer tegen die hormonen. Ik krijg enorme last van negatieve stemmingen, angststoornissen en verminderd libido (zeg maar 0).
De Nuvaring heb ik ook geprobeerd. De eerste 3 maanden zaten m'n benen vol met rare rode vlekken en kreeg ik weer last van bovenstaand. De 2e keer dat ik de Nuvaring heb geprobeerd (ik heb 2 maanden geen anticonceptie gehad, even rust voor m'n lijf) bleef ik 3 weken lang ongesteld. Terwijl ik dat in 13 jaar tijd nog nooit gehad heb.
Vonnie84 schreef:*knip*
Maar als ik geen last had gehad van die hormonen, dan was ik zeker doorgegaan met die Nuvaring.
getup schreef:Chantal: eeeeh...t moet dan wel tijdens je maandelijkse probleempje zijn, dat je tijd hebt