Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Imigran samen met iets anders doe/durf ik niet ... als ik een enkele keer een paracetamol heb genomen omdat ik denk dat het geen echte migraine is en het blijkt toch wel zo te zijn, dan wacht ik nog een flinke tijd (uurtje of 6) voordat ik een imigran inneem. Maar dat zou dus niet hoeven?
Erretje schreef:het versterkt de werking van Imigran en ik heb minder last van de bijwerkingen van de Imigran.
Erretje schreef:Citaat:Imigran samen met iets anders doe/durf ik niet ... als ik een enkele keer een paracetamol heb genomen omdat ik denk dat het geen echte migraine is en het blijkt toch wel zo te zijn, dan wacht ik nog een flinke tijd (uurtje of 6) voordat ik een imigran inneem. Maar dat zou dus niet hoeven?
Mijn neuroloog heeft het me zelfs aangeraden om het samen met naproxen (bijvoorbeeld aleve) of bij anderen Ibruprofen, in ieder geval een NSAID, ontstekingsremmers, te nemen, het versterkt de werking van Imigran en ik heb minder last van de bijwerkingen van de Imigran. Als ik een pittige aanval voel opkomen 's avonds neem ik het zelfs tegelijkertijd met een zetpil paracetamol 1000 mg met codeine.
Daar voel ik niks van, integendeel, ik voel me een stuk beter! Rotzooi of niet, de migraine moet weg!
Laurabram schreef:Dat van die zuurstof vind ik ook wel interessant trouwens.
Lalidan schreef:lammie2701 schreef:voor 3 maanden depakine en 12 imigran neussprays...
Ik krijg dus voor 3 maanden 72 stuks.... en dus 12 per week.En dat is dus iets wat je bij de meeste huisartsen niet voor elkaar krijgt.
Daar staat dan wel tegenover dat ik ook weken heb dat ik het spul niet aanraak.
Lalidan schreef:Dat is wel heel netjes Lammie! Ook trouwens dat de apotheek je dan aanraad terug naar de huisarts te gaan! Maar over het algemeen doen huisartsen er wel moeilijk over. Ook niet vreemd, want voor migraine is de hoeveelheid die ik gebruik ook niet normaal en ook niet goed, maar voor cluster ligt dat wat anders. Helaas zijn de meeste huisartsen bijna niet bekend met cluster..... vandaar dat ik hier zo blij mee ben.
Vervelend yvet dat je nu weer een aanval hebt! vreemd ook dat je ineens hele andere meekrijgt. Anders even contact met je neuroloog opnemen?
eroslover schreef:goedemorgen
@ lammie , ik krijg hetzelfde werk als jij en merk inderdaad dat het eigenlijk voor migraine niet zo geschikt is. Maar wat houd je tegen als dat is wat je het leukste werk vind om te doen?
Ben ook bij de fysio geweest, gaan aan nek , schouders en onderrug werken . Ik ben benieuwd....
joyce2 schreef:Hoe zit dat trouwens met dat zuurstof? Dat heb ik nu een paar x voorbij zien komen en vraag me af wat dat nou inhoud!