Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:Mariekjee schreef:Aaa, ik heb een ringetje in mn tragus, een best wel grote omdat hij een beetje ontstoken was. Maar nu krijg ik hem dr niet meer uit..Weet iemand een handig maniertje? Ik wil er gewoon een knopje in, want deze is wel erg groot.
ik zou nieteens weten hoe je het eirn krijgtik heb een staafje, lekker handig.
Gemma schreef:Anthea schreef:Gaatjes boven in je oor,moeten die met een naald worden gedaan of met zo'n 'schietpistooltje'?
Het gebeurt heel vaak met zo'n pistooltje maar officeel moet je m laten zetten, dus met een naald..
Anthea schreef:Ok,ik heb hem gisterenavond dus laten zetten met zo'n pistooltje..Maakt dat iets uit?
PrinCessRomy schreef:Met pistool heb je grote kans op bloemkool oor.
Verder voor de mensen met labret:
viewtopic.php?f=147&t=668364
M_hOrse schreef:PrinCessRomy schreef:Met pistool heb je grote kans op bloemkool oor.
Verder voor de mensen met labret:
viewtopic.php?f=147&t=668364
Bloemkool oor?? Is dat dat je oor ''slap'' gaat hangen?
Quellian schreef:Ik heb sinds een week een nieuwe piercing (madonna volgens mij?), maar het staafje is te lang naar mijn idee. Zou een piercer deze al kunnen vervangen?
Anthea schreef:Idd,wat is een bloemkool oor?
Vind het jammer van dat mens dat ze dan heeft gezegt dat het gewoon mocht en dat ze dat dagelijks deed..
Anthea schreef:Idd,wat is een bloemkool oor?
Gemma schreef:Anthea schreef:Idd,wat is een bloemkool oor?
Ga maar eens zoeken op internet, krijg je de meest gruwelijke plaatjes
mariellexxx schreef:Als je nou hoge broeken aan heb oid. Kan je er beter even een gaasje overheen doen, zodra de broek uit is, ook het gaasje eraf, wan hij moet ook veel lucht krijgen om te genezen
turbotinker schreef:Quellian schreef:Ik heb sinds een week een nieuwe piercing (madonna volgens mij?), maar het staafje is te lang naar mijn idee. Zou een piercer deze al kunnen vervangen?
Lijkt me geen handig plan
Ik heb hem voor de tweede keer,de geneestijd is heel erg snel -6 weken of zoiets-
Maar omdat ik hem voor de tweede keer heb laten piercen was hij na een week al genezen.
Het grote staafje moet omdat de zwelling bij een madonna meestal pas een paar dagen na het zetten komt.