Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:44

Danseresje schreef:
SV, Ik pas zeker op. Maar deze gast spoort gewoon niet. Het zou me niet verbazen als hij in het autistisch spectrum zit.

Deze 2 horen natuurlijk niet bij elkaar :')
Wel een rotsituatie, goed dat je hem aangesproken hebt!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:51

Goof schreef:
Danseresje schreef:
SV, Ik pas zeker op. Maar deze gast spoort gewoon niet. Het zou me niet verbazen als hij in het autistisch spectrum zit.

Deze 2 horen natuurlijk niet bij elkaar :')
Wel een rotsituatie, goed dat je hem aangesproken hebt!

:D
Het was eerder toeschreeuwen, want hij fietste gewoon door.
Maar hij is gewoon nergens van onder de indruk en vindt dat ik daar niet mag lopen..... Ook al is er nergens een stoep langs dit stuk.....

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 22:03

Wel eng hoor als je daar in je eentje loopt! Doe voorzichtig!

Ik zat net m’n dossier bij de arts nog even te lezen. Al die medische termen. Maar ik zie nu dat ik ook een ontsteking heb van de gluteus medius.
En een illosacrale dysfunctie met quadratus lumborum hypertonie.
Volgens mij is het laatste SI gewricht wat niet functioneert en hoge spierspanning lage rug.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:24

Lisitano schreef:
Je kunt je horloge op hardlopen starten, dan de knop links midden ingedrukt houden en scrollen naar ‘navigeren’, daar je koers selecteren en dan heb je gewoon hardloopdata!

Je kunt zelfs tijdens het navigeren een training uitvoeren.

Oke dit had ik nog niet gevonden :') . Ik ging gewoon via navigeer.
Lost de rest nog niet op maar ik ben in gesprek met garmin erover.

Suliko er zijn ook manieren om zelf je maximale hartslag te bepalen en ookje zones kun je wel redelijk zelf uitvinden als je geen SMO wil doen. Voor wie het niet boeit, hier komt een lang verhaal :+
1 voorbeeld is de 12 minuten test (sommige doen hem op 15 min). Ik heb hem er even bij gezocht en qoute even:
Citaat:
Zorg dat je goed uitgerust bent door 2 dagen relatief rustig of helemaal niet te trainen.
Start met 15-20 minuten rustig warmlopen. Kies hierbij een tempo dat aanvoelt als “redelijk” tot “rustig”.
Hierna verhoog je je tempo tot het niveau waarvan je denkt dat dit het hoogste tempo is wat je 12 minuten vol kunt houden.
Hou dit tempo vervolgens vast en als het goed is zie je dat je hartslag als het waren tegen een plafond blijft hangen.
Deze hartslag is je hoogste volhoudhartslag.
Je kan de test herhalen om de nauwkeurigheid te vergroten en/of je eigen gevoel te controleren. Misschien kan je nog harder.
TIP! Je kan jouw hoogste volhoudhartslag ook uitstekend bepalen in een wedstrijd of prestatieloop. Tijdens zo’n evenement is de motivatie meestal optimaal, zodat je makkelijker met je hoogste volhoudhartslag kunt hardlopen. De tijdsduur van het evenement moet wel tussen 15 en 90 minuten liggen.

ik doe dit ieder half jaar ongeveer. Het is echt heel lastig omdat inschatten hoe lang 12 minuten zijn en wat je kan gewoon moeilijk is. Ik merk dat ik er wel elke keer iets beter in word om het in te schatten.
Andere optie is om na een workout van minimaal een uur, 1 minuut voluit te gaan (ik zou hierbij zelf altijd iets ruimer aanhouden maar goed) en dan te kijken naar wat je max hartslag is in de minuut ERNA! (dus niet je horloge uit zetten).
ALs je je rust en je maximale hartslag weet kanje wel je zones bepalen op basis van de tabellen:
Hartslagzone 1: 50%-59% van HF-Max
Hartslagzone 2: 60%-69% van HF-Max
Hartslagzone 3: 70%-79% van HF-Max
Hartslagzone 4: 80%-89% van HF-Max
Hartslagzone 5: 90%-100% van HF-Max

Een andere optie is, gewoon je gevoel volgen. Kun je nog echt makkelijk een heeel gesprek voeren, zit je in zone 1 of eronder.
Moet je af en toe tussendoor ademhalen = zone 2
Kun je nog wel volle zinnen spreken maar geen heel verhaal = zone 3
Kun je nog wel praten maar echt maar korte woorden = zone 4
Geen adem= zone 5
Dit klinkt heel suggestief maar je voelt echt het verschil als je het gaat proberen (ja ja ik liep door het bos tegen mezelf te praten _O- ).
Het is allemaal niet super precies maar het geeft wel echt een goede indicatie. Ik zat er slechts 3 slagen naast met het SMO op mijn eerste 3 zones.

Lange verhaal klaar :')

En tja dat lvl 3 nog niet lukt, haha dan volg je toch gewoon lekker 2. Je doel is super duidelijk en dat gaat jou lukken!

Tjaa danseresje... dat is echt niet fijn! Hopelijk doet hij de volgende keer normaal en rijd hij je niet echt van de weg af.

Het is idd echt koud Tiggs! Ik zit moed te verzamelen om te gaan lopen want :brr:

Lekkere 9km zo SV!

Klopt wat je zegt samantha. Je beenspier aan de zijkant van je heup boven je bilspier = Gluteus medius is ontstoken. Een illosacrale dysfunctie is een probleem in de connectie van je SI gewricht en je heupbeen (waar dus de Gluteus medius weer omheen ligt) en de quadratus lumborum hypertonie is een diepe rugspier die ook in die zone ligt, die dus te gespannen/strak is.
Positieve hieraan is, is dat het wel op te lossen is!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:30

Ja zoals jij m beschrijft heb ik m nu ook gedaan. Ik heb mn hoogste hartslag van mn snelste 10 km genomen, die ingesteld als max.
Ben wel benieuwd of die bij de test daar veel van afwijkt.

Ik merk als ik echt een hoge hartslag krijg dat ik een kort lontje heb. Praat vooral niet tegen me en kijk me ook niet aan, dat gevoel. :')

Thanks voor de vertaling, je hebt er verstand van haha. Ik moest alles googlen. Klopt, de arts heeft het over 8-10 weken, en langer als er schade is aan pezen en spieren maar dat bleek uit de echo niet zo te zijn.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 11:57

Samantha_ schreef:
Thanks voor de vertaling, je hebt er verstand van haha. Ik moest alles googlen. Klopt, de arts heeft het over 8-10 weken, en langer als er schade is aan pezen en spieren maar dat bleek uit de echo niet zo te zijn.

Ik heb 3,5 jaar fysiotherapie gestudeerd := Wel lang geleden dus ik weet niet alles meer maar deze zone is een regio waar ik zelf ook soms wat last heb dus dan blijft het goed hangen.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:08

Wat een mafkees Danseresje, niet fijn. Had laatst een grappenmaker die van achter kwam op de andere weghelft (ik liep links) en express naar mijn helft toe reed en boe riep. Was gelukkig enigszins alert anders had ik echt kunnen vallen van de schrik. Ook wel wat verwensingen toegeschreeuwd. Was zo boos dat ik hem wel van de fiets had willen trekken maar helaas was hij al te ver weg :( .

:wave:
Ik heb de afgelopen weken onder mijn steen een beetje meegelezen. Heb 3 weken rondgereisd in India en onderweg ook nog getrouwd :D . Echt supergezellig met familie en vrienden, maar heel vermoeiend. Ook geen plek en weer om goed te kunnen hardlopen. Heb 1 keer een klein rondje gedaan. Overbelasting is nu dus wel mooi weg dus nu weer op gaan bouwen richting Rotterdam. Twijfel wel wat over hoe op te bouwen na een maand niks, iemand tips? Heb maandag 10x 2 min lopen 1 minuut wandelen gedaan. Vandaag dan 3 min loopjes? Wil niet te hard gaan en weer overbelast raken maar moet wel over 6 weken 10 km lopen :+.

germie

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:13

Gefeliciteerd Eef.

Ik heb dat ook een keer gehad dat iemand me in de sloot probeerde te drukken. Vinden sommigen kennelijk gewoon leuk. Had ook een keer iemand die vond dat ik ergens niet in het donker mocht lopen omdat hij z'n honden er los had. En als je dan je honden niet onder controle hebt, tja, als hondeneigenaar ben je altijd verantwoordelijk voor het gedrag van je honden.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:19

O vandaar Leonie, wel handig als je je eigen blessures kan vertalen haha.

O wauw gefeliciteerd Eef!

Irritant zulke mensen onderweg ja.
Ik kom vaak van die pubers tegen die geen centimeter opzij gaan en met z’n 4-en naast elkaar fietsen, ook zo irritant.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 12:58

Gefeliciteerd Eef!

Ja ik kan dus ook echt heel boos worden als iemand zo doet, en dan bedenk ik me later dat het misschien niet heel slim was.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 13:23

Eef_Bam schreef:
Wat een mafkees Danseresje, niet fijn. Had laatst een grappenmaker die van achter kwam op de andere weghelft (ik liep links) en express naar mijn helft toe reed en boe riep. Was gelukkig enigszins alert anders had ik echt kunnen vallen van de schrik. Ook wel wat verwensingen toegeschreeuwd. Was zo boos dat ik hem wel van de fiets had willen trekken maar helaas was hij al te ver weg :( .

:wave:
Ik heb de afgelopen weken onder mijn steen een beetje meegelezen. Heb 3 weken rondgereisd in India en onderweg ook nog getrouwd :D . Echt supergezellig met familie en vrienden, maar heel vermoeiend. Ook geen plek en weer om goed te kunnen hardlopen. Heb 1 keer een klein rondje gedaan. Overbelasting is nu dus wel mooi weg dus nu weer op gaan bouwen richting Rotterdam. Twijfel wel wat over hoe op te bouwen na een maand niks, iemand tips? Heb maandag 10x 2 min lopen 1 minuut wandelen gedaan. Vandaag dan 3 min loopjes? Wil niet te hard gaan en weer overbelast raken maar moet wel over 6 weken 10 km lopen :+.

10x 2 min lopen 1 min wandelen is in totaal 30 minuten. JE zou dan bijvoorbeeld voor 8x 3 min lopen 1 min wandelen kunnen gaan, dan heb je langere intervallen en meer lopen vs. wandelen maar wel een vergelijkbare totale tijd onderweg. Of de totale tijd uitbouwen maar niet de intensiteit door voor bijvoorbeeld 12x 2 min lopen 1 min wandelen te gaan. Dus of de intensiteit verhogen of de totale duur. Hangt er ook vanaf of je over 6 weken de hele 10k zoveel mogelijk de hele 10k aan een stuk wilt kunnen lopen of dat je run-walk-run intervallen wilt gaan doen. Want als je sowieso RWR wilt doen en een beetje in beeld hebt welke intervalduur je daarbij wilt doen dan zou ik meteen met die interval lengte gaan oefenen en alleen steeds het aantal uitbreiden zodat je zo goed mogelijk gewend raakt aan he gevoel dat daarbij hoort.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:12

Ik wil eigenlijk de hele 10k wel aan een stuk doen en niet RWR. Wel in een rustig tempo. Ik loop veel liever aan 1 stuk door. Maar weet niet zo goed hoe dat nu weer op te bouwen dus daarom met RWR begonnen. Voor ik op vakantie ging kon ik 6-7 km aan een stuk lopen maar had wel last van overbelasting.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:16

Waah wat tof Eef! Gefeliciteerd met je huwelijk!
Wat liep je op je max toen je vertrok? Dat geeft een beter beeld van waar je nu eht beste me kan starten. Wel een hele goede reden om even rust te pakken van het lopen en zo van je overbelasting af te komen :Y)

Owja Samantha dat heb ik ook wel vaker idd! Maar ook met oudere mensen die wandelen in het bos...

Ik heb gister de spinningles weer voor de helft gegeven maar voelde wel na 5 nummers ongeveer mijn knie. Vooral in de zittende klim stukken. Twijfelde even om te stoppen maar dat doe je niet zo snel op het podium natuurlijk :+
Misschien ook wel eens leuk om te laten zien hoe zo een les er ongeveer uitziet in hartslag:
Afbeelding
Mijn max ligt rond de 165 met hardlopen.

Aangezien ik vanavond training geef en dus zelf niet naar mijn bootcamp kan EN mijn dochtertje een paar uur buitenspelen is, kon ik mooi gaan lopen. Ik had de interval van Lies onthouden omdat die me leuk leek.
lies_sparkle schreef:
Ik heb net samen met mijn vriend een VIT training gedaan. 3 km inlopen - 3 x (400 m 5:00 min/km, 400 m 4:30 min/km) - 4 minuten rust - 3 x (400 m 5:00 min/km, 400 m 4:30 min/km) - 3 km uitlopen.
Ik heb hem iets aangepast naar 500m ipv 4.
De eerste 3km gingen wel goed maar de 2de keer moest ik er wel echt hard voor werken. Ik voelde de spinning nog wel flink in de beentjes :') . Ik heb in de rust mijn handschoenen uit gedaan en daarbij denk ik mijn horloge verdraait want die heeft de 2de stint mijn hartslag niet fatsoenlijk gemeten. Hij zei dat ik in zone 2 zat terwijl ik echt kapot ging.
Afbeelding
Nu weer wat last van knie :( Zucht, het was bijna helemaal weg.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 14:22

Lekker Leonie! Balen van je horloge!

Ik heb ook net gelopen, voor het eerst weer wat sneller, en dat ging eigenlijk wel goed. Wel pijn maar dat heb ik ook met langzamer lopen of stil zitten.
Ik heb na 1 km warming up 5 km op tempo gedaan, 5:40-5:50 ongeveer, en 2 km cool down.

Nu weer gauw verder werken. :')

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 17:32

leonie87 schreef:
Waah wat tof Eef! Gefeliciteerd met je huwelijk!
Wat liep je op je max toen je vertrok? Dat geeft een beter beeld van waar je nu eht beste me kan starten. Wel een hele goede reden om even rust te pakken van het lopen en zo van je overbelasting af te komen :Y)

Owja Samantha dat heb ik ook wel vaker idd! Maar ook met oudere mensen die wandelen in het bos...

Ik heb gister de spinningles weer voor de helft gegeven maar voelde wel na 5 nummers ongeveer mijn knie. Vooral in de zittende klim stukken. Twijfelde even om te stoppen maar dat doe je niet zo snel op het podium natuurlijk :+
Misschien ook wel eens leuk om te laten zien hoe zo een les er ongeveer uitziet in hartslag:
[ Afbeelding ]
Mijn max ligt rond de 165 met hardlopen.

Aangezien ik vanavond training geef en dus zelf niet naar mijn bootcamp kan EN mijn dochtertje een paar uur buitenspelen is, kon ik mooi gaan lopen. Ik had de interval van Lies onthouden omdat die me leuk leek.
lies_sparkle schreef:
Ik heb net samen met mijn vriend een VIT training gedaan. 3 km inlopen - 3 x (400 m 5:00 min/km, 400 m 4:30 min/km) - 4 minuten rust - 3 x (400 m 5:00 min/km, 400 m 4:30 min/km) - 3 km uitlopen.
Ik heb hem iets aangepast naar 500m ipv 4.
De eerste 3km gingen wel goed maar de 2de keer moest ik er wel echt hard voor werken. Ik voelde de spinning nog wel flink in de beentjes :') . Ik heb in de rust mijn handschoenen uit gedaan en daarbij denk ik mijn horloge verdraait want die heeft de 2de stint mijn hartslag niet fatsoenlijk gemeten. Hij zei dat ik in zone 2 zat terwijl ik echt kapot ging.
[ Afbeelding ]
Nu weer wat last van knie :( Zucht, het was bijna helemaal weg.

Ja, die is echt wel zwaar! Juist ook omdat je amper rust krijgt. Doe je oefeningen om je knie sterker te maken?

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 19:50

Lies sparkle, zo dat ziet er inderdaad pittig uit.

Leonie, leuk dat je je eigen variant erop gemaakt hebt.
Zo jij bent echt lekker fanatiek bezig, spinnen, en hardlopen!
Sterkte met je knie, hopelijk houdt die zich rustig.

Eef_bam, wow gefeliciteerd nog! Wat gaaf zeg een reis door India, hoe vonden jullie het daar?
Is je man van Indische afkomst?
Ik hoop dat je snel weer op je oude niveau bent, zal zeker wel weer even tijd nodig hebben.
Leuk dat je Rotterdam wilt lopen!

Samantha, fijn dat het snellere lopen aardig ging!

Ik wilde vandaag eens wat temo's lopen, en zag vanmorgen een suggestie op Garmin van 5 tempo blokjes, dacht mooi, die zet ik aan!
Had verder niet zo heel goed geken, maar bleken 5x 3 minuten op 4.10 te zijn %)
Met daartussen steeds 2min herstel.
Ik vond het wel een zeer pittige suggestie, en kon ook nauwelijks de gevraagde 4.10 halen.
Ik doe de suggesties eigenlijk zelden, kon me zelfs herinneren dat ze soms wat saai en soft waren, maar deze was dat totaal niet.
Achteraf kreeg ik een score laag 32% voor de uitvoering, haha!
Heb wel heerlijk genoten van het zonnetje {:}

Afbeelding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 20:01

Mijn garmin had ineens een herstart vandaag. Nu lijken gelukkig geen gegevens verloren.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 20:48

Samantha, gelukkig is dit op een druk doorgaand fietspad en waren er ook andere fietsers en auto's. En dat is eigenlijk elke keer zo.

Maximum hartslag ga ik nog niet uitrekenen, niet zelf een niet via SMO. Hou voor nu gewoon de zones van Garmin aan. Maar wel interessant hoe je er ook zelf aan kan komen...

Leonie, de afgelopen drie jaar heeft deze vent me al vaker omver willen rijden. Hij zal echt niet veranderen. Laat ik hopen dat de fietsbrug snel klaar is en dat mijn route dan wat fijner is. Hopelijk scheelt het dan ook met pubers op de fiets die denken dat ze onschendbaar zijn etc. En vooral dat deze vent die route dan niet gaat fietsen :') , anders lig ik op de heenweg in de vaart en de terugweg in de sloot := . Één keer in mijn leven onvrijwillig een sloot in, is er al één te veel -O-
Balen van je knie! Lichte overbelasting?

Ook al zo'n mafklapper Eef :oo !
Ennnn, van harte gefeliciteerd ^&+ . Gaaf om dat in India te doen! Heeft je man roots daar?
Succes met opbouwen. Hoop dat je overbelasting niet terugkomt. Wanneer is Rotterdam precies?

Ieris, wat een schrik als je dan ineens beseft wat de suggestie van je vraagt. Ik vind het knap wat je behaald hebt. Garmin dan maar lekker laten met 32% uitvoeringsscore. Jij hebt flink je best gedaan en daarbij nog heerlijk genoten van het zonnetje +:)+

Germie, klinkt als wat ik van de week had....

Ik heb vandaag mijn tweede rondje van week 3 gelopen. Geen idee wat er het eerste blokje missing, maar één keer knipperen met mijn ogen en ik zat in zone 4 >;) . De twee minuten herstel even rustig-rustig gelopen en toen zat ik weer netjes in zone 2, om daarna braaf de blokjes te doen binnen de juiste zone.... Alhoewel herstel vaak toch wel een minuut duurt eer ik weer in zone 2 ben..... Maar wil ook niet 'stilstaan' voor mijn gevoel, dus blijf wel lekker wandelen.

Het meest bizarre? Ondanks blokje 1 in zone 4, heb ik een uitvoeringsscore van 88% :j , snap er echt geen bal van :?

Afbeelding

Moest dat eerste blokje echt steeds langzamer gaan om te voorkomen dat ik in zone 5 zou komen _O-
Afbeelding
Afbeelding

Mijn balans wisselt ook steeds wel tussen links en rechts, dus daar ben ik blij om
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik baal trouwens ontzettend van de weersvoorspellingen. Begin van de week was het donderdag tot en met zondag mooi weer. Nu ineens 2 dagen regen en zondag nog een beetje..... Ik wilde even een aantal dagen achter elkaar afstand maken. Door zowel een opmerking vanmiddag op werk als door hier Rotterdam, besef ik me dat mijn eerste Kennedymars van het jaar al vlot gaat zijn...... Voorlopig nog rustig door trainen ~~}>

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 21:55

Ik kom weer even onder mijn steen vandaan :D Netjes meegelezen maar niet echt de tijd gehad om mee te kletsen. Mijn vriend was dit weekend een lang weekend thuis voor valentijn en mijn verjaardag, dus even wat minder hardgelopen. Is ook prima soms :)

Deze week er weer lekker tegen aan, we hebben echt praaaachtig weer. Koud, maar ZON! Jeetje wat had ik die gemist :') Het is precies twee jaar geleden dat we een maand door Pakistan hebben gereisd, waar we elke dag zon en lekker weer hadden. Jeetje wat wil ik graag terug nu ik me besef hoe goed je je voelt als de zon schijnt :))

Leonie heb je ook gewerkt als fysio of je studie niet afgerond? Ik ben van plan om volgend schooljaar met de studie fysiotherapie te gaan beginnen. Ik ben nu afgestudeerd als dierwetenschapper met focus op paarden voeding & training maar er is echt 0,0 werk te vinden en ik zit nu dus een soort van werkloos terwijl ik een master diploma heb. Dat was niet helemaal de bedoeling :') Ik zou me dan vooral willen richten op sportfysio, evt in combinatie met de paardensport maar misschien ook wel niet (want ben een beetje moe van de betweterige ruiters)

Er was iemand in India geweest en getrouwd, wat leuk en gefeliciteerd! Is een van jullie Indisch dat jullie dat daar hebben gedaan? Een Indische bruiloft is wel echt episch :D

Ieris dat klinkt wel als een pittige suggestie ja, misschien niet de splits gehaald maar alsnog een goede training +:)+

Ik had vandaag een interval training op de planning staan. Het was echt geweldig weer, zat er bijna aan te denken om een korte broek aan te doen maar blij dat ik dat niet gedaan had. Ik stapte met een t shirt en m'n allerdunste jasje naar buiten, en wat was het koud! Keek op de thermometer en het was ook maar 1 graden in de schaduw. Oeps :') Snel even handschoenen gepakt en een route zo veel mogelijk in de zon gekozen. De intervallen gingen echt super en ondanks dat ik wat onhandig geplaatste heuveltjes op moest, liep ik net wat sneller dan de gevraagde tijden :) Maar toen was ik klaar met de laatste interval en verdween net de zon achter de bomen en ik kreeg het opeens zó ontzettend koud, m'n benen verstijfde helemaal en ik kon echt amper vooruit komen! Het was nogeneens melkzuur maar echt puur de kou. M'n hele bovenbenen en gezicht waren ook knalrood van de kou toen ik thuis kwam en het duurde ook echt lang voordat ik weer warm werd. Volgende keer wat beter op de thermometer kijken en niet denken dat de zon nog wat kracht heeft net een uurtje voordat 'ie onder gaat :')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-25 22:53

Ik heb gister 10 km gelopen. Koud, maar echt prachtige paadjes. Nu een paar dagen weg, niet lopen. Benieuwd wat die rust voor mij doet.

BusyMissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 00:14

Gefeliciteerd Eef_bam! Wat moet dat een toffe ervaring zijn geweest!

Dat is ook wat ieris, doe je zó hard je best en dan krijg je maar 32%.
Grappig dat het zo enorm kan wisselen als ik dan zo het onverwachte resultaat van Danseresje lees.
Ach, als je maar lekker gelopen hebt.

Klinkt als een koud einde Piekosj, het is duidelijk nog geen weer voor een tshirt.

Ik heb weer 3km easy pace gelopen vandaag. Weer niet langzaam genoeg :+ ,
maar wel mooi in zone 2 gebleven.

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 08:06

Ook ik zit onder de meeleessteen.. druk druk druk
Maarrrrrrrr deadlines van mijn manuscript en illustraties zijn gehaald *\o/* morgen hopelijk de eerste proefbeelden :):)

Eef Bam:gefeliciteerd!!!!

Lekker gelopen XX en bussy M

Er zijn zieken op stal, dus ik ben daar veel aan het werk, voel het in m’n rug (hoog aan 1 kant) is weer eens wat anders dan een lies of knie :+

Vandaag heb ik een easy run op de agenda staan
Misschien neem ik Oscar weer mee

Ninus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 09:27

Woei, een Oscar-loop *\o/*

Ben ook totaal niet bij := We waren weg, toen thuis veel werk vanwege de sneeuw en ik ben ook druk op zoek naar een andere auto.

Las nog wel iets over Garmin problemen, ik heb intensief contact, ze kijken ook mee bij mij en hadden een soort van beloofd dat de meest recente update het probleem zou oplossen. Deze kreeg ik zondag en heb niet meer met gpx gelopen sindsdien.
Ik raak geen gegevens kwijt, na het herstarten moet ik de loop weer hervatten. Ik zie het vrij snel als ik op gpx loop.

Hier gaat het lekker z'n gangetje, mijn man is na weken van kwakkelen weer aan het opbouwen. Afgelopen weekend ben ik dus vooral alleen op pad geweest, dat is minder gezellig maar niet minder mooi. We zijn niet voor één gat te vangen, dus we gaan volgende week gewoon weer een weekend :))
Of we nog voor de DUS25 brons gaan weet ik niet, we moeten eind maart in Someren lopen, anders hebben we het eerste kwartaal gemist, maar ik weet niet of hij 50K-klaar is tegen die tijd. Ik kan natuurlijk alleen gaan, maar het is meer dan 3 uur enkele reis, ik weet nog niet of ik daar zin in heb. Gelukkig kun tot 30 dagen voor die tijd nog annuleren, het is duur zat :=

Gefeliciteerd Eef_bam, wat leuk! <3

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 13:16

Ik dacht dat ik wel een lange broek en dunne longsleeve aan kon… voor de warmbloedigen hier: doe het niet :')

Gelukkig hoefde ik maar 5 km, want ik had geen zin en het voelde zwaar. Maar toch blij dat ik weer gegaan ben en Garmin was nog best positief.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-25 13:37

Gefeliciteerd Eef!

Ik had vanmorgen ook een lange broek en dunne longsleeve aan (met mouwen opgestroopt) en had het echt prima gelukkig. Rondje van 13km in 1.32 gelopen, was heerlijk.