bigone schreef:Op nu.nl staat een overzicht wie wanneer aan de beurt is om gevaccineerd te worden.
Ik volgende maand. Met het vaccin van mijn nieuwe baas die betrokken is bij het Oxford vaccin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
verootjoo schreef:Hoe dan Djinnie?
Hier mag je alleen komen met twee ouders met cruciaal beroep als je het echt niet anders kan regelen. Anders kan de hele opvang net zo goed open zeggen ze, aangezien hier heel veel mensen zijn met cruciaal beroep. Sowieso is die lijst erg lang. Vorige lockdown draaiden ze bijna de normale bezetting met kinderen van ouders die een verklaring voor noodzakelijk werk hadden
Er is nu dringend verzoek gedaan eerst zelf te regelen en alleen te komen als echt niet anders kan.
bigone schreef:Engeland gaat tot half februari in strenge Lockdown, Duitsland heeft verlengd , iemand nog het gevoel dat hier de negentiende de boel weer open gaat ? Denk het niet .
Coby schreef:Scholen open en dan met de oude voorwaarden. Afstand houden tot de leerkracht, halve groepen. Niet komen wanneer je snottert en hoestend in de klas moet zitten zie ik dan wel zitten.
SusanH schreef:Ik denk dat het teveel strijd oplevert om ze in de kleren te krijgen. En dat ze dan denken, als ze eindelijk aan het schoolwerk zitten...laat die pyjama maar zitten. Pick your battles, zeker als je nog minstens 2 weken moet. En waarschijnlijk meer.
Sizzle schreef:1 land is ver voor op schema: Israel.
Die hebben al 15% van de bevolking geprikt.
Mindim schreef:Coby schreef:Scholen open en dan met de oude voorwaarden. Afstand houden tot de leerkracht, halve groepen. Niet komen wanneer je snottert en hoestend in de klas moet zitten zie ik dan wel zitten.
Ik niet. Telkens als de scholen even open zijn gaan de besmettingen omhoog. Zekers met het middelbaar onderwijs. Ik denk dat we onder andere een redelijke zomer hebben gehad omdat de scholen dicht waren.
Mindim schreef:SusanH schreef:Ik denk dat het teveel strijd oplevert om ze in de kleren te krijgen. En dat ze dan denken, als ze eindelijk aan het schoolwerk zitten...laat die pyjama maar zitten. Pick your battles, zeker als je nog minstens 2 weken moet. En waarschijnlijk meer.
Op bed?
Oh, nou hier is het gewoon er uit met je luie donder en aan tafel voor die computer. Die leraar staat zijn werk te doen en heeft dingen voorbereid en dan is het minste wat kindlief kan doen is gewoon gekleed aan tafel zitten en de les volgen.
Mindim schreef:SusanH schreef:Ik denk dat het teveel strijd oplevert om ze in de kleren te krijgen. En dat ze dan denken, als ze eindelijk aan het schoolwerk zitten...laat die pyjama maar zitten. Pick your battles, zeker als je nog minstens 2 weken moet. En waarschijnlijk meer.
Op bed?
Oh, nou hier is het gewoon er uit met je luie donder en aan tafel voor die computer. Die leraar staat zijn werk te doen en heeft dingen voorbereid en dan is het minste wat kindlief kan doen is gewoon gekleed aan tafel zitten en de les volgen.