Gepocheerde peer met kardemom, kaneel en Griekse yoghurt.
Mijn stoomoven bevalt tot nu toe super
Terwijl ik onder de douche stond in 15 minuten gepocheerde peer
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zorro_ schreef:Balen NBN..![]()
Pallatin, viel me een beetje tegen :’) Maar geeft niet, volgende keer beter! Wat goed dat lopend naar de supermarkt ging! Iets is weer beter dan niets toch
Goed bezig Musli en Gaucho!![]()
Interval viel een beetje tegen, maar je moet toch ergens beginnen. Ivm gewicht mag ik eigenlijk ook nog niet hardlopen voor mn knie.. oude rot blessure.
Ben ook wel toe aan een fijn weertje.. kom maar door!
Ohhh Gaucho! Lekker! Geniet ervan!
zo lekkkeerrr.
smakelijk eten met goede producten. Je hebt me echt geinspireerd in een andere mindset!
Skeeleren lijkt mij heel gaaf, maar ben een beetje een brokkenpiloot dus weet nog niet helemaal of dat verstandig is
En zo ervaar ik het zelf ook, ik heb nog nooit zo gevarieerd en lekker gegeten
Ik gebruik nog wel een app, maar om heel eerlijk te zijn denk ik dat ik die niet meer nodig zou hebben. Ik heb nu wel een aantal basisrechten / hoeveelheden in mijn hoofd waarbij ik bijvoorbeeld voor lunches en ontbijt beide rond de 400kcal uitkom. Dus standaard bv 250 gram kwark, 25 gram granola en 100gram fruit. Of 40 gram couscous of bulgur als lunch salade. Op een dag met meer beweging voeg ik daar dan iets extra's aan toe. Inspiratie voor variatie op de basis recepten haal ik dan weer van Pinterest, of van de producten die in het seizoen / aanbieding zijn. De boeken van de 'bakplaat' serie zijn een enorme inspiratie voor gezond en makkelijk avondeten. Avondeten plan ik een week vooruit op een leuke planner, en daar doe ik dan ook 1x in de week boodschappen voor. Het is voor mij echt beter om niet te vaak in de supermarkt te komen, minder verleiding
Es_ther schreef:Ah balen NBN.
Lekker bezig dames!
Hier weer langs de pony’s geweest. Beetje rare dag gehad op t werk, dus was emotioneel een beetje op.
Hopelijk morgen weer een beetje bijtanken Esther.....kan me voorstellen dat zo’n dag je veel energie kost....
Morgen weer op de weegschaal, hopelijk zit ik weer tussen de 72-73, maar ben benieuwd gezien de weinige beweging de afgelopen dagen...vandaag uiteindelijk 8600 stappen gezet...
Heb ook niet overdreven, ben dan bang dat ik zo weer een paar dagen eruit lig. 
Niks mis met het doen wat bij je past toch? Fijn dat skeeleren wel gaat! 
Heb wel op schaatsen gestaan maar voelde me zo onstabiel 
Es_ther schreef:Oeh leuk Pallatin! Benieuwd hoe je les ging!
iets met te weinig zitvlees: het zit altijd op verkeerde plek hé?

Goede dag ook gisteren 

, ben meer van de krachttraining. Mijn tempo is alleen maar nét iets harder dan wandeltempo, dat komt door mijn kleine longinhoud (aangeboren) en mate van ongetraindheid momenteel.
). Alleen is er nog best veel ‘jiggly’ en heb ik ook met name aan mijn armen nu wat los vel. Dus nog minimaal 5kg maar misschien wel 7kg en veel spieren blijven opbouwen.

Veel plezier bij je vrienden morgen. Succes met je kont, vanavond in de bak 

Staat je goed hoor!
Al zal het niet supergezond zijn....vanavond snijbonen, dus dat compenseert t wel weer...
telt alleen vaak wel flink aan qua kcal.