Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Ergens vraag ik me ook nog wel af wat de meer waarde is om bij de GGD te testen. Ik weet nu dat m'n test positief is. Blijf netjes in quarantaine thuis dus wat maakt dan nog dat verschil. In theorie hebben ze geheim houdingsplicht toch dus voor m'n werk gever hoef ik het ook niet te doen want dat bewijs hoeven ze niet te zien?
Steenbok12 schreef:Ergens vraag ik me ook nog wel af wat de meer waarde is om bij de GGD te testen. Ik weet nu dat m'n test positief is. Blijf netjes in quarantaine thuis dus wat maakt dan nog dat verschil. In theorie hebben ze geheim houdingsplicht toch dus voor m'n werk gever hoef ik het ook niet te doen want dat bewijs hoeven ze niet te zien?
Tancreda4 schreef:Steenbok12 schreef:Ergens vraag ik me ook nog wel af wat de meer waarde is om bij de GGD te testen. Ik weet nu dat m'n test positief is. Blijf netjes in quarantaine thuis dus wat maakt dan nog dat verschil. In theorie hebben ze geheim houdingsplicht toch dus voor m'n werk gever hoef ik het ook niet te doen want dat bewijs hoeven ze niet te zien?
Dat vroeg ik mij idd ook af maar mocht ik nog heel lang positief testen, of om andere reden een herstel bewijs moeten hebben, heb ik hem op deze manier maar voor de zekerheid. Dat was mijn voornaamste reden toch naar de GGD te gaan.
Druk was het daar toch niet. Zondag is een prima dag. We waren afgelopen zondag met z'n 4en in een mega gebouw. 2 weken geleden ook laten testen en toen vroeg ik me af of ik wel goed zat, want toen was er echt helemaal niemand. Een hele berg mensen aan het werk allemaal voor mij alleen
Ik hoest me nu helemaal het schompes dus ik maak mij zorgen om de komende nacht. En ik krijg oorpijn