Vrijdag en zaterdag keurig op de calorieën. Wel lekker gegeten maar voldoende calorieën verbruikt.
Vandaag rustig zondagje maar chocolade letter gegeten.. oeps daar gingen de calorieën.
Morgenochtend weer weegmoment

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_evelien_ schreef:Hoe was jullie weekend?
Vrijdag en zaterdag keurig op de calorieën. Wel lekker gegeten maar voldoende calorieën verbruikt.
Vandaag rustig zondagje maar chocolade letter gegeten.. oeps daar gingen de calorieën.
Morgenochtend weer weegmoment![]()
Dreamy schreef:[ [url=m/qO74Gw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zeker
Heb afgelopen weekend ook wat complimentjes ontvangen van mensen die ik ff niet heb gezien, altijd leuk!
Genoeg egopost..
@evelien; topper, lekker weer!!
@Berriepi; vocht is inderdaad een stom iets, maaaar idd lekker kijken naar je vetpercentage en door!
Dreamy schreef:Heb 4 dagen niet gesport en raar gegeten ivm rare dagen qua patroon, maar ik ben nu in de sportschool
En ik heb een nieuwe broek aan, had M besteld en zag dat ik S had gekregen.. past ie gewoon
Berriepi schreef:_evelien_ schreef:Hoe was jullie weekend?
Morgenochtend weer weegmoment![]()
Ik had 2 dagdiensten dit weekend, dan is alles gewoon gestructureerd dus ik heb me keurig gedragen!
Ik ga morgenochtend ook wegen
Maureen_M schreef:Probeer de app ‘Lose it’ eens, hier kan je zelfs producten scannen en zo je dagelijkse calorieen tellen!
Ik zat er vandaag na een tijdje weer eens over heen aangezien ik me niet kon bedwingen en chips heb gegetenmaar ben dan wel zo fair om het eventjes in te vullen
Barbabientje schreef:Heb inderdaad vandaag de weegschaal gebruikt, alleen blijf ik een beetje laag in m’n kcal zitten
Verder geen last van een honger gevoel dus vind het lastig :’) probeer wel koolhydraten een beetje te mijden, maar niet extreem! (zit op zo'n 100-120gr per dag)
Wel al 3 dagen alle chocolade letters op het werk genegeerd (stiekem voor mij heeel moeilijk, ben echt een snoeperd)
En door onregelmatige diensten vind ik op tijd eten erg moeilijk, daardoor ga ik eten als ik honger heb en kom ik niet echt uit, maar hier kan ik nog niet de discipline voor vinden helaas.. (alles op z’n tijd)
Lijstje van gisteren niet helemaal up to date (niet gewogen, vanaf vandaag wel aan het doen.. )
Vandaag:
O: Holies & Griekse yoghurt
T: latte machiato (laat ontbeten)
L: denk pompoen soep
T: 2 kiwi’s (als het lukt op werk)
A: salade met rode bietjes en gerookte kipfilet komkommer enz
T: beschuitje mrt smeerkaas
D: voornamelijk water of thee + 1 blikje cola zero
Kcal: 950![]()
A: stal gemest + 8,5u werken (verpleegkundige in t zkh dus genoeg beweging
_evelien_ schreef:Barbabientje schreef:
Kcal: 950
Wat zit jij ontzettend laag in je kcal.
Ik zit er dagelijks zo'n 300 boven en toch val ik nog steeds af..
Gebruik jij ook de MFP app?