Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lau schreef:Kunnen we de OP niet aanpassen? En gewoon daarin zetten dat ze dit onderwerp moeten doorzoeken? Het is al bijna 10 paginas met dezelfde vraag.
Ook misschien leuk om de shops in de OP wat aan te passen. De meeste zijn oud, of toch kwalitatief minder goed dan het huidig aanbod.
Willl65 schreef:Lau schreef:Kunnen we de OP niet aanpassen? En gewoon daarin zetten dat ze dit onderwerp moeten doorzoeken? Het is al bijna 10 paginas met dezelfde vraag.
Ook misschien leuk om de shops in de OP wat aan te passen. De meeste zijn oud, of toch kwalitatief minder goed dan het huidig aanbod.
Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel moeite met vragen. Ook niet als dat al eerder is gedaan.
Anoniem schreef:LisanneeD schreef:Ik snap nu wel het principe dat tatoeages verslavend zijn. Heb inmiddels al een volgend idee in mijn hoofd. Wil graag iets van een wolf in combinatie met bloemen. Ik weet nog niet waar precies en of ik het 100% aandurf.
Zoiets?
[ [url=m/79kIds.png]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:LisanneeD schreef:Ik snap nu wel het principe dat tatoeages verslavend zijn. Heb inmiddels al een volgend idee in mijn hoofd. Wil graag iets van een wolf in combinatie met bloemen. Ik weet nog niet waar precies en of ik het 100% aandurf.
Zoiets?
[ [url=m/79kIds.png]Afbeelding[/url] ]
Jackytje schreef:M'n eerste.Staat sinds december. Technisch gezien is enkel de kop m'n 'eerste' tattoo-ervaring zeg maar, de rest is er een paar weken later bij gezet.
Still super happy
[ [url=m/g1Zz65.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik ben echt een muts, ik heb ook maar eens gemaild voor tat numero 3 en ik was zo enthousiast dat ik vergeten was een onderwerp toe te voegen aan mijn mail.Tja, zo gaan ze 'm al helemaal niet lezen. Typisch ik.
Is eens een andere artiest, dus ben benieuwd of ik überhaupt antwoord ga krijgen. Helaas al meegemaakt dat ik gewoon totaal geen reactie krijg.