[Info] Tattoo's 13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

IrisW

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:34

Misschien een “stomme” vraag, maar bij mn eerste tattoo had ik dit niet dus ik vraag het toch maar. Mn tattoo doet nog vrij veel zeer en is ook nog aardig rood, is dit normaal? Mijn enkel tattoo was totaal niet gevoelig na afloop namelijk

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:38

Ribben bleef bij mij ook wel even gevoelig hoor

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:38

Ja hoor!! :j Mijn tattoo was de eerste dag er na ook dik en rood en pijnlijk. Huid was gewoon ongelooflijk boos. Gaat morgen/overmorgen wel weer over!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:49

Mijne doet nu nog steeds zeer, de ergste "na-pijn" van alle 3 de sessies van m'n sleeve. Bij die andere had ik dit niet, kan dus best verschillen ja :)

IrisW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:19

Pfieuw, ik begon me al zorgen te maken haha. Hij ziet er zelfs nog wat bozer uit dan gisteren. Hopelijk morgen wat beter. Vandaag heb ik voor het eerst geen folie meer, misschien dat wat lucht ook goed doet :)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:02

Is Max een paarden man? Wist ik helemaal niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:09

Jupp. Niet heel erg meer maar wel mee opgegroeid

...And let the jeuk begin :')

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:25

Lau schreef:
Kunnen we de OP niet aanpassen? En gewoon daarin zetten dat ze dit onderwerp moeten doorzoeken? Het is al bijna 10 paginas met dezelfde vraag.
Ook misschien leuk om de shops in de OP wat aan te passen. De meeste zijn oud, of toch kwalitatief minder goed dan het huidig aanbod.

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel moeite met vragen. Ook niet als dat al eerder is gedaan.

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:26

IrisW schreef:
Misschien een “stomme” vraag, maar bij mn eerste tattoo had ik dit niet dus ik vraag het toch maar. Mn tattoo doet nog vrij veel zeer en is ook nog aardig rood, is dit normaal? Mijn enkel tattoo was totaal niet gevoelig na afloop namelijk

Jep normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 15:40

Willl65 schreef:
Lau schreef:
Kunnen we de OP niet aanpassen? En gewoon daarin zetten dat ze dit onderwerp moeten doorzoeken? Het is al bijna 10 paginas met dezelfde vraag.
Ook misschien leuk om de shops in de OP wat aan te passen. De meeste zijn oud, of toch kwalitatief minder goed dan het huidig aanbod.

Ik heb eerlijk gezegd niet zoveel moeite met vragen. Ook niet als dat al eerder is gedaan.

Nou ja, als ik 2 pagina's terug een hele arm voor gekleurde realistische rozen plaat incl naam vd shop en artiest, en iemand vraag dan 2 pagina's later precies om wat ik dus heb laten zetten denk ik wel van... Gebruik de zoekfunctie even :roll:
(overigens niet persoonlijk bedoelt naar de bokker die dat vroeg hoor! :D Dit gebeurt vaker en dat was even m'n eerste voorbeeld ;) )

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:13

Dreamer het had ook een mogelijkheid kunnen zijn je prachtige arm weer te showen en de Shop erbij _/-\o_ tis maar hoe je Er mee omgaat. Er zijn ook bokkers die het vervelend vinden als we allemaal omstebeurt zeggen wat mooi!
Terwijl het juist ook leuk is dat te lezen *\%/* van onze tattoo toch?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:21

Ik zou ook niet specifiek de zoekfunctie voor die vraag gebruiken, bij somnige meer algemene vragen denk ik dat soms wel maar vind het niet vervelend om alsnog antwoors te geven. Bovendien denk ik niet dat iedereen de OP leest voordat ze hier reageren, dus daar vermelden heeft niet heel veel zin gok ik

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 16:32

Het lijkt mij een kleine moeite om de shop die je wilt even door de zoekfunctie te halen, grote kans dat je vraag beantwoord wordt :D

LisanneeD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:10

Anoniem schreef:
LisanneeD schreef:
Ik snap nu wel het principe dat tatoeages verslavend zijn :Y) . Heb inmiddels al een volgend idee in mijn hoofd. Wil graag iets van een wolf in combinatie met bloemen. Ik weet nog niet waar precies en of ik het 100% aandurf.

Zoiets? ;)

[ [url=m/79kIds.png]Afbeelding[/url] ]

Deze heb ik dus al opgeslagen op mijn pinterest ! Deze past wel bij mijn moodboard.
Maar voorlopig blijft het ook nog effe bij een moodboard haha!

Mariska88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:32

Anoniem schreef:
LisanneeD schreef:
Ik snap nu wel het principe dat tatoeages verslavend zijn :Y) . Heb inmiddels al een volgend idee in mijn hoofd. Wil graag iets van een wolf in combinatie met bloemen. Ik weet nog niet waar precies en of ik het 100% aandurf.

Zoiets? ;)

[ [url=m/79kIds.png]Afbeelding[/url] ]

Oh die vind ik schattig!!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:43

Dames. Een vraagje voor ervaringsdeskundigen: panty/legging over verse/enkelen dagen oude tattoo?
Laatst bijgewerkt door MuSLi op 04-04-18 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:44

MuSLi schreef:
Dames. Een vraagje voor ervaringsdeskundigen: panty over verse/enkelen dagen oude tattoo?

Hoe veel is enkele dagen en hoe vaak schuurt hij eroverheen bij aan en uit trekken?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:46

Lau schreef:
MuSLi schreef:
Dames. Een vraagje voor ervaringsdeskundigen: panty over verse/enkelen dagen oude tattoo?

Hoe veel is enkele dagen en hoe vaak schuurt hij eroverheen bij aan en uit trekken?

Morgen wordt ie gezet. Maandag zou dan de eerste dag zijn.. aantrekken valt mee met schuren.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:52

Maar schuurt hij er ook langs met naar de wc gaan? Of heb je hem gewoon aan en dan is het pas weer erlangs als hij uit gaat?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:54

Ik heb gewoon een panty gedragen over mijn verse tattoos. Panty's rekken alle kanten op, dat heb je met broeken vaak niet. Dus 't klemt de boel niet af.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:54

Jackytje schreef:
M'n eerste. :D Staat sinds december. Technisch gezien is enkel de kop m'n 'eerste' tattoo-ervaring zeg maar, de rest is er een paar weken later bij gezet.

Still super happy <3
[ [url=m/g1Zz65.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben echt een muts, ik heb ook maar eens gemaild voor tat numero 3 en ik was zo enthousiast dat ik vergeten was een onderwerp toe te voegen aan mijn mail. :roll: Tja, zo gaan ze 'm al helemaal niet lezen. Typisch ik.

Is eens een andere artiest, dus ben benieuwd of ik überhaupt antwoord ga krijgen. Helaas al meegemaakt dat ik gewoon totaal geen reactie krijg.

Wauw, deze is echt heel mooi! <3

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 20:56

Lau schreef:
Maar schuurt hij er ook langs met naar de wc gaan? Of heb je hem gewoon aan en dan is het pas weer erlangs als hij uit gaat?

Tattoo is op kuit. Dus aan en uit..

Sar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:01

Even tussendoor, gaan er meer mensen naar de Inner Ink Tattoo Conventie? :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:21

Ik heb ook al panty's en leggings over mijn verse tattoos gedragen. Helemaal geen probleem mee gehad. Beter zo'n zachte stof dan een stugge jeansbroek die schuurt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 21:27

Yasmine schreef:
Beter zo'n zachte stof dan een stugge jeansbroek die schuurt.

Dat zou ook mijn gedachte zijn.