Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De sportschool van de uni zit echt om de hoek van m'n huidige, heeft 7 racks, 8 platforms, is echt heel groot en is even duur als Anytime
Er is ook nog een indoor running track, sports hall die je af kunt huren en zo, gebruik ik denk ik niet maar het is wel gaaf.

Suuszels schreef:Klinkt fijn!
Vorige week een weekje Valencia, zondag weer bootcamp en gisteren krachttraining. Viel wel weer even zwaar
Nog een paar weken voor de obstacle run, Hoop eigenlijk tegen die tijd mijn Chin ups te kunnen maar ben bang dat dat iets te hoog gegrepen is.
ingedebruijn schreef:Suuszels schreef:Klinkt fijn!
Vorige week een weekje Valencia, zondag weer bootcamp en gisteren krachttraining. Viel wel weer even zwaar
Nog een paar weken voor de obstacle run, Hoop eigenlijk tegen die tijd mijn Chin ups te kunnen maar ben bang dat dat iets te hoog gegrepen is.
Welke run ga je doen? Ik moet zaterdag.

En Mindyourfeed! Maar beide niet gericht op fitness.
Daarnaast heb ik nu eiwittenshakes voor de dagen waarop ik sport. Morgen naar de huisarts voor mijn duizeligheid. Zondag had ik een evaluatie op de sportschool en toen was mijn bloeddruk 100/63 dus vanuit daar adviseerden ze ook om even langs de huisarts te gaan. Verder was de evaluatie goed! Vet op mijn buik is van 21mm (7 weken terug) naar 17mm gegaan
En dit keer 106 stappen op de step in 1 minuut ipv 98 zoals de vorige keer dus in conditie zit ook verbetering. Planken gewoon weer 3 minuten gedaan en dat was ook wel weer de max
Nu even 2 dagen bijkomen want heb flink spierpijn na vrijdag dogsurvival, zondag evaluatie en gisteren kickfit
. Niet zo groot als Basic fit, maar heel veel nieuwe machines. En betere begeleiding. Krijg schema's en metingen erbij en dan 2 x pm les.
. Zo uit mijn comfortzone

? Verder magnesium en eiwitten en goed stretchen 
! Hoe lang heb je nu over hoeveel km gedaan?
morgenochtend nog maar een keer sporten om het op die manier verder uit te bouwen.
Suuszels schreef:Netjes. Ik heb ook zoiets van ik probeer dan in elk geval wel alle obstakels.
Tenzij er echt enge zijn, bij mud Masters was een execution die zou ik niet zo snel weer doen