Genoeg tijd nog om mijn afstand uit te breiden, want het is eind januari. Spannend!!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Supervixen schreef:De knoop is doorgehakt! Ik, die zei nooit verder dan max 25k te willen lopen, heb me ingeschreven voor de safaritrail van 33km![]()
Genoeg tijd nog om mijn afstand uit te breiden, want het is eind januari. Spannend!!
Mondy schreef:Gem leuk een nieuwe plek !
Wij zijn onze nieuwe stal ook zo aan het verkennen. Maar dan ik te paard en mn vriend hardlopend.
SV stoere, dat gaat je lukken! Ga je volgen op Instagram, lijkt me leuk.
Yesterday schreef:Gaaf dat je 33 km gaat doen SV!
Gem, leuk om in een nieuwe omgeving te gaan hardlopen! Telefoon mee en als je bereik hebt kom je altijd weer terug
Ik heb afgelopen week 2 keer gelopen en 1 circuittraining gedaan. Gisteren na het avond eten geweest (ik was van plan om vis te eten met broccoli en rijst, maar het is rode kool met aardappels en stoofvlees geworden...) maar voor het eerst geen last gehad van flinke steken! Net voor vertrek nog een fikse regenbui, maar eenmaal onderweg een mooie heldere sterrenhemel. Lang geleden dat ik genoten heb van een rondje rennen ipv alleen maar afzien
s1993 schreef:Dan moet je voor mijn tactiek gaan Gem: onthouden hoe je loopt en dezelfde weg terug. Zodra je het een beetje kent kan je dan proberen wat meer afslagen en dingen te nemen en zien wat op elkaar aansluit. Zo leer ik het bos langzaam maar zeker kennen