Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Supervixen

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 17:41

De knoop is doorgehakt! Ik, die zei nooit verder dan max 25k te willen lopen, heb me ingeschreven voor de safaritrail van 33km :+
Genoeg tijd nog om mijn afstand uit te breiden, want het is eind januari. Spannend!!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:29

Gaat helemaal goedkomen SV!

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:45

Dat gaat je helemaal lukken SV! Je bent zo lekker bezig de laatste tijd, word altijd zo blij van je leuke insta posts :D

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 21:17

Piekosjj schreef:
Dat gaat je helemaal lukken SV! Je bent zo lekker bezig de laatste tijd, word altijd zo blij van je leuke insta posts :D

Ah lief, dank je!

Amire

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:16

Supervixen schreef:
De knoop is doorgehakt! Ik, die zei nooit verder dan max 25k te willen lopen, heb me ingeschreven voor de safaritrail van 33km :+
Genoeg tijd nog om mijn afstand uit te breiden, want het is eind januari. Spannend!!

En wanneer komt de marathon? :))

Leuk hoor, en inderdaad een mooi realistisch doel gezien de tijdspanne!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 22:47

Lijkt me ook, SV! Go for it +:)+

Mijn paard is gisteren verhuisd. We staan nu op een stal aan de rand van een uitgestrekt, grensoverschrijdend natuurgebied. Kleinschalig, prachtige grote boxen, buitenbak groot genoeg om te mennen, alles nieuw, eindelijk weidegang, zeer gastvrije eigenaren ... het is nog steeds een eind rijden voor mij, maar heb nu al heel veel zin om daar te gaan hardlopen. Niet verdwalen wordt wel een dingetje :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 07:29

Gem leuk een nieuwe plek !
Wij zijn onze nieuwe stal ook zo aan het verkennen. Maar dan ik te paard en mn vriend hardlopend.

SV stoere, dat gaat je lukken! Ga je volgen op Instagram, lijkt me leuk.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 08:50

Super leuk SV! En ben er van overtuigd dat jij dat kan *\o/*

Gem klinkt als een heerlijk plekje voor je paarden maar ook zeker voor jou! Veel plezier met verkennen

Hier even stil door alle drukte maar wel trouw mee gelezen. Aankomende zondag ga ik voor het eerst een 10 km wedstrijd lopen (normaal altijd 5). Ben heel benieuwd en vind het ook wel spannend

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 10:35

Mondy schreef:
Gem leuk een nieuwe plek !
Wij zijn onze nieuwe stal ook zo aan het verkennen. Maar dan ik te paard en mn vriend hardlopend.

SV stoere, dat gaat je lukken! Ga je volgen op Instagram, lijkt me leuk.

Leuk dat je me gaat volgen, wat is jouw insta? (Eventueel pb)

Venthe dat ga je vast heel goed en snel doen!

Vanmorgen al om half 8 aan het lopen, want ik heb een studiedag op mijn vrije dag.. tot 19.30u.
Ruim 18km in de benen, lekker!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-19 16:24

Heb je een berichtje gestuurd via insta. Dan weet je wie je hebben moet.
Als er meer zijn die t leuk vinden gevolgd te worden dan stuur maar een pb. Altijd leuk :j

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 09:02

Gaaf dat je 33 km gaat doen SV!

Gem, leuk om in een nieuwe omgeving te gaan hardlopen! Telefoon mee en als je bereik hebt kom je altijd weer terug :P

Ik heb afgelopen week 2 keer gelopen en 1 circuittraining gedaan. Gisteren na het avond eten geweest (ik was van plan om vis te eten met broccoli en rijst, maar het is rode kool met aardappels en stoofvlees geworden...) maar voor het eerst geen last gehad van flinke steken! Net voor vertrek nog een fikse regenbui, maar eenmaal onderweg een mooie heldere sterrenhemel. Lang geleden dat ik genoten heb van een rondje rennen ipv alleen maar afzien :)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 13:28

Yesterday schreef:
Gaaf dat je 33 km gaat doen SV!

Gem, leuk om in een nieuwe omgeving te gaan hardlopen! Telefoon mee en als je bereik hebt kom je altijd weer terug :P

Ik heb afgelopen week 2 keer gelopen en 1 circuittraining gedaan. Gisteren na het avond eten geweest (ik was van plan om vis te eten met broccoli en rijst, maar het is rode kool met aardappels en stoofvlees geworden...) maar voor het eerst geen last gehad van flinke steken! Net voor vertrek nog een fikse regenbui, maar eenmaal onderweg een mooie heldere sterrenhemel. Lang geleden dat ik genoten heb van een rondje rennen ipv alleen maar afzien :)

Uhmmm, ja.... das een dingetje. Het is grensgebied en 'dus' slecht bereik :)) .

Oefff, daar hoef ik écht niet op te gaan lopen ...... dan 'eet' ik drie keer :)) :# _O- .

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 15:06

Dan moet je voor mijn tactiek gaan Gem: onthouden hoe je loopt en dezelfde weg terug. Zodra je het een beetje kent kan je dan proberen wat meer afslagen en dingen te nemen en zien wat op elkaar aansluit. Zo leer ik het bos langzaam maar zeker kennen :D

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 18:36

s1993 schreef:
Dan moet je voor mijn tactiek gaan Gem: onthouden hoe je loopt en dezelfde weg terug. Zodra je het een beetje kent kan je dan proberen wat meer afslagen en dingen te nemen en zien wat op elkaar aansluit. Zo leer ik het bos langzaam maar zeker kennen :D

Hm da’s een goeie. Ik ben kampioen in verdwalen :D Ik kom dan wel vaak op de mooiste paadjes terecht, die ik daarna natuurlijk noooooit meer terug kan vinden, zelfs met sportswatch aan

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 19:47

Gisteren heerlijk gelopen in de stortregen :o Dat natuurgeweld over je heen, prachtig! Helaas kwam ik langs een ongeluk waarbij een vrouw op de grond zat naast haar fiets en haar hoofd zat onder het bloed. Ik heb besloten door te lopen aangezien er al een stuk of 7 mensen omheen stonden. Wel echt een naar gezicht, hopelijk is het allemaal goed gekomen. Desondanks heb ik een heerlijk rondje van 22 kilometer gelopen. Niks geen spierpijn, nergens last van gehad en het ging lekker vlot. Helaas toen ik thuiskwam toch een zere teen, waar een enorme blaar onder de nagel zat :\ Geen idee waar het aan lag want ik loop al een jaar op deze schoenen :? Maar goed, misschien van de winter toch maar eens inschrijven voor mijn eerste halve marathon :):)

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:15

Vervelend als je langs zo'n ongeluk komt. Had ik ook bij de Posbankloop. Lag er ook iemand op de grond, maar stonden ook al mensen bij.
Lekker hè als je zo'n eind kan lopen zonder spierpijn.
Zo'n halve kun je zeker doen, leuk!

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:49

Ik moet meer zeuren dak traag loop, prima tijd gelopen vandaag haha. Lekker weer ook zo fris!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 20:57

Ik heb vandaag ook flink veel gerend... maar iets anders dan normaal :')
Was weer tegenspel voor politie en ME en brandweer dus heel de dag sprintjes trekken.
Gek genoeg merk ik sinds het meer hardlopen dat die sprintjes me ook steeds beter af gaan terwijl ik slecht ben/was met sprinten.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-19 21:06

Dat klinkt goed Mondy!

Ik heb vandaag alleen gewandeld met mijn pony's.
Zo'n spierpijn nog van maandag en woensdag. Ik ga morgenavond weer :-)

s1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 07:59

Piekosj, ik ben ook heel goed in verdwalen en loop het liefst zonder telefoon/smartwatch gedoe :p Dan is het handig ook weer een keer thuis te komen (heb ook ooit per ongeluk een 30km rondje gemaakt ipv 20 omdat ik de wegen iets anders had ingeschat)

Carlijn naar om zo'n ongeluk te zien.. Ik heb tijdens hardlopen een keer gezien hoe een kat werd doodgereden (en die auto reed door :( )

Mondy helemaal niet zo gek dat sprintjes beter gaan wanneer je vaker hardloopt :)

Wandelen is ook wel fijn Lies!

Ik ga vanavond nog wat intervallen lopen, zondag doe ik mee aan de 5km van the big run van hulphond (samen met vriendinnen, ik ga niet voor een snelle tijd) en dan volgende week rustig aandoen om goed uitgerust aan de marathon te beginnen :D

Greetje63

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:17

Het altijd en eeuwig verdwalen heeft mij tot ultraloopster gemaakt. Thuis kijkt er niemand van op als ik uren later dan gepland thuis kom want 'die zal wel weer de weg kwijt zijn'. En dan soms kom ik op een punt dat ik herken, en wat denk je loop ik de verkeerde richting in.

Aagje_Nimbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 19:45

Wat leuk om alle verhalen en voortgangen van iedereen te lezen!
Ik heb dinsdag een lekkere training gehad op de vereniging, 10x 400m en afsluitend met 2x 200m. Met 100m rust tussen elke interval. Donderdag een duurloop van 35 min, ging goed! Morgen staat een leuke combi van duurloop en tempo training op de planning.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-19 20:05

Greetje63 schreef:
Het altijd en eeuwig verdwalen heeft mij tot ultraloopster gemaakt. Thuis kijkt er niemand van op als ik uren later dan gepland thuis kom want 'die zal wel weer de weg kwijt zijn'. En dan soms kom ik op een punt dat ik herken, en wat denk je loop ik de verkeerde richting in.

:')

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 14:50

Vanmorgen meegedaan met de Hoge Veluwetrail 15km.
Mijn benen voelden echt goed en ik heb genoten, ondanks de regen.
Ik was bijna 7 min sneller dan vorig jaar en ook zoveel minder moe tijdens het lopen!
Leuk om te zien dat mijn conditie nog steeds vooruit gaat.
Op naar de halve in Keulen volgend weekend :)

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-19 15:50

Carlijn, lekker gelopen! Altijd een naar gezicht als er een ongeluk is gebeurt. En die halve marathon gaat zeker lukken!

Liespower, verstandig om even extra rust te pakken. Lekker wandelen is ook niks mis mee!

S1993, hoe ginf het vandaag? Succes met de laatste loodjes voor de marathon!!

Lekker supervixen!! Super knap weer en dat in die regen. Succes in keulen maar dat komt helemaal goed :)

Ik vandaag mijn 1e 10 km wedstrijd gelopen. Afgelopen week niet kunnen trainen voelde me vannochtend niet fit dus wilde er eigenlijk een duurloop van maken. Maar toen ik eenmaal bezig was ging het best lekker en kon ik aansluiting vinden bij een man die mij fantastisch heeft geholpen! Zo lief van hem, hield me constant uit de wind en gaf aanwijzingen hoe ik de viaducten het beste kon nemen. Eigenlijk wel dankzij hem gefinished als 3e vrouw in 44:43. Zo leuk na de finish kreeg ik nog een grote knuffel, hij was trots haha. Ik kende hem niet eens.