[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:34

Emmaa_ schreef:
Ik zweer bij UD palettes, maar ben ook helemaal in m'n nopjes met Juvia's Place. Hele mooie kleurenselectie en vooral de shimmers zijn echt bizar goed. Heel gepigmenteerd en super makkelijk aan te brengen.

Jaaaaaa, als het goed is heb ik zaterdag eindelijk mijn Masquerade palette van JP. Ben zo benieuwd <3

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:27

Mooie looks op de pagina hiervoor! <3
Melati heftig en vampy maar wel heel gaaf!
'O' staat je heel gaaf Donnar, staat ook nog op mijn wishlist.
DS mooi dat paars! En de lipkleur hoef ik dan niks meer over toe te voegen, al vind ik deze ook niet misstaan ofzo. Heb je MAC VG 2 of Modesty oid al eens geprobeerd als nude?

Viseart, prachtige palettes ja :+:

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:29

Lien deze ook weer met selfielight? Je ziet er goed uit!

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:32

Nee vandaag met alleen licht van boven mijn eettafel. Selfielight werd iets te overbelicht. En dankjewel :D

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 11:35

_Friemel schreef:
Ardell en red cherry. Je hebt oa lashaddict.nl

Vergis je alleen niet met plaatjes, google even op wimpers op het oog soms lijken ze everyday maar vervolgens zitten ze tot je wenkbrauw :')

Ik heb even op lashaddict gekeken. Groot assortiment maar alles is gemaakt van menselijk haar! Ik wil graag synthetische en daarvan heb ik er maar 1 kunnen vinden van het merk Mia. Ik ga deze eens proberen denk ik. Beautybay had ook wel het 1 en ander maar dit was een stuk prijziger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:01

HAhaha ik zit ook steeds te kloten met de uitspraak van viseart. Ik zei ook altijd maar 'vieséart ofzo' :')
Ik heb m overigens met korting gekocht voor €46.- op boozyshop :)

Hoezo wil je synthetisch Phoya? Wat is het verschil? Ik heb de ardells, en vind ik prima. Moet wel nieuwe, zijn een beetje overleden na 4 keer dragen :P

Zelf ben ik helemaal fan van Morphe, en heb ik mn chocoladepaletten maar een beetje liggen voor de leuk.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lien, mooie look. Je lippen lijken haast wel je eigen kleur :) Ik vond die nude je ook wel goed staan.
Donnar, mooie look.
DS, mooie kleur op je lippen!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:21

Dat word dan eens een keer lekker bleke nudes kopen Naad!
Ik hou echt van de nieuwe lipstick kleuren van UD. Mega poedersuiker foto, maar dit is de Hideaway. Maar er zitten ook kei gave metallics bij
Afbeelding

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 12:49

Vandaag een mooie bestelling gedaan van een splinternieuw palette op dr markt. <<)

Viseart is inderdaad echt heel erg goed en vind de prijs wel te rechtvaardigen wanneer je ziet hoeveel moeite ze ervoor doen en ook op een kleine schaal produceren. Qus kleurenselectie moet je niet verwachten dat je iets koopt gericht op de hobbyist. Het is meer bedoeld voor de visagist die op logische manier alle kleuren bij elkaar kan zien in 1 oogopslag

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:47

Niniane schreef:
Vandaag een mooie bestelling gedaan van een splinternieuw palette op dr markt. <<)

He doe eens niet cliffhangeren jij >;)

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 13:48

Joolien schreef:
Hoezo wil je synthetisch Phoya? Wat is het verschil? Ik heb de ardells, en vind ik prima. Moet wel nieuwe, zijn een beetje overleden na 4 keer dragen :P

Dat weet ik eerlijk gezegd niet zo goed :P Ik vind het een raar idee, ofzo :D Misschien moet ik me er gewoon overheen zetten hoor, dan heb ik in ieder geval meer om uit te kiezen...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 14:59

Mijn doel was vorige week ook om een heel nude lipstick te scoren, maar toen dus gezwicht voor UD 1993 _O-

Mooie lipstick idd Elke! Hij lijkt bij jou wel een stuk minder roze dan op swatches.

En voor degenen die het gemist hebben, er is nu 20% korting bij Douglas op make-up, ook op MAC en Bobbi Brown:
Afbeelding

Geldt dus ook op Subculture van Anastasia, mocht iemand die nog willen hebben. Helaas hebben ze MR niet.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 15:03

+:)+
Ja ik ga morgen maar meteen even langs, de Studio Fix foundation halen :D Heb nog 30 euro aan Douglasbonnen gespaard met tanken dus leuk cadeautje :D

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 15:19

Oehh dan ga ik nog even een MAC paintpot bestellen. Ben nu echt de laatste restanten eruit aan het schrapen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 15:45

Drunksheep schreef:
Mijn doel was vorige week ook om een heel nude lipstick te scoren, maar toen dus gezwicht voor UD 1993 _O-

Mooie lipstick idd Elke! Hij lijkt bij jou wel een stuk minder roze dan op swatches.

En voor degenen die het gemist hebben, er is nu 20% korting bij Douglas op make-up, ook op MAC en Bobbi Brown:
[ [url=m/MapHEo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Geldt dus ook op Subculture van Anastasia, mocht iemand die nog willen hebben. Helaas hebben ze MR niet.

Neeeeee Naad dit had je beter niet kunnen zeggen. :') Wist helemaal niet dat we hier überhaupt een palette hadden van ABH. Twijfel wel na al die reviews.

Heb het Nabla Dreamy palette besteld Marrit. Ben nu op het werk anders had ik wel even foto erbii gedaan. Morgen is ie binnen. :)

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 16:23

@Niniane,
Wat je mss helpt met een keuze maken met de aankoop van Subculture: Wil je een verzameling pressed pigments of een 'regulier' oogschaduw palette? Want Subculture is meer vergelijkbaar met een verzameling pressed pigments. Het is dus de vraag wat je zoekt voor je collectie :j

@Elke,
Wow wat een total babe <3 Klopt het dat je je wenkies ietsje dikker tekent tegenwoordig? Want het staat je goed! Lipkleur is ook prachtig!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 16:27

Ja Elke! Dat vroeg ik mij ook al af. Niet meer team dunne brow? :))

Niniane schreef:
Neeeeee Naad dit had je beter niet kunnen zeggen. :') Wist helemaal niet dat we hier überhaupt een palette hadden van ABH. Twijfel wel na al die reviews.

Heb het Nabla Dreamy palette besteld Marrit. Ben nu op het werk anders had ik wel even foto erbii gedaan. Morgen is ie binnen. :)

Ja, alleen deze blijkbaar :)) maar als je hem stiekem heel graag wilt, is nu wel de kans natuurlijk haha.

En dat palette van Nabla vond ik er ook tof uitzien!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 16:49

Oeh dat Subculture palette trok me eerst niet zo maar heb best wel wat toffe looks ermee gezien en er zitten veel kleuren in die ik nog niet echt heb, maar ik durf niet zo goed na al die slechte reviews :=

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 18:34

Ik ga het Subculture toch niet doen. Weet gewoon dat ik in de ochtend niet onbeperkt de tijd heb en ik kleuren zoals geel niet pak. Ga bij mijn volgende payday Juvia's bestellen. :)

Nog steeds spijt dat ik toen het Mario palette heb laten schieten.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:19

Hah dacht al misschien die van Nabla :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 19:48

Ja op de hand lijkt die hij veel heel roze, maar op de lippen word die anders, dat is wel tof!

Ik maak ze laatste tijd inderdaad wat breder. Heb daar de laatste tijd zin in :P ik ben nu gewoon team strakke wenkbrauw ofzo

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:36

velvetblack schreef:
Van die prijs is opzich niks te zeggen. Vele commerciele merken zoals Dior zijn nog altijd duurder!

Ik heb een klein Viseart pallette en een paar Dior mono’s, maar ik vind mijn Dior toch prettiger dan Viseart. Maar dan heb je inderdaad maar 2 mono’s voor de prijs van een 12-palette van viseart

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:39

Ik heb één Dior mono en die is wel echt prachtig, maar oliebol eeh je bent een fortuin kwijt als je daar een beetje een collectie van wilt opbouwen.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:39

Elke, waar koop je hier in NL eigenlijk UD, alleen in UD winkels in grote steden, of kan je ze ook bij een parfumerie etc halen of online ergens bestellen?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:49

Okeeeee hallo allemaal. Even lekker bijlees/bijreageermodus. Lekker mosterd na de maaltijd wel.

Phoya volgens mij is er al een hoop gezegd (door anderen maar ook zeker door jezelf), dus laat ik de discussie maar niet opnieuw een paar dagen na dato full force aanwakkeren door er nu heel uitgebreid op te reageren.
Maar voor nu wat korter: ontspan, stress 'm niet zo om 1 zinnetje. Of ik het nou wel of niet vervelend bedoel, je trekt het je wel errrg aan en trekt het zover door dat de hele sfeer in het topic zou zijn verpest en ik je persoonlijk aanval, terwijl er echt vrij weinig aan de hand is. Nogmaals ik plaatste letterlijk 1 zinnetje. Ik zie ook niet hoe ik jou met dat ene zinnetje persoonlijk zou aanvallen, en dat jij vervolgens een vergelijking probeert te trekken met het door mij plaatsen van een paar foto's (met make-up looks, want... make-up topic). Mijn opmerking op jou ziet op reclame maken, jij probeert vervolgens een vergelijking te maken met dat ik wil horen hoe mooi ik ben?
Ik zie niet in hoe je daar -in een make-up topic waar regelmatig looks worden geplaatst- commentaar op kan hebben, bedoel je dat ik reclame maak voor mezelf omdat ik mezelf zo knap vind ofzo? :') Want tem dan inderdaad gerust. Overigens bedoel ik dat soort foto's om mijn looks te showen, niet om hier te horen of mensen me wel of niet mooi vinden, maar om te horen wat mensen van de make-up vinden, en ik ontvang daar ook graag tips of meningen over. Sorry dat er telkens hetzelfde gezicht (met resting bitch face) onder zit. :')

Het gaat er overigens niet om of wij verwijzingen naar je blog wel of niet vervelend vinden, maar reclame maken op bokt is gewoon niet toegestaan. Ik had ook gelijk kunnen temmen maar omdat we hier in het makeup topic normaal gesproken elkaar ook vaak aanspreken op dingen, leek me dit een betere manier. Ik had ook kunnen zeggen 'Phoya stop met reclame maken voor je blog', maar dan had je de toon vast ook niet leuk gevonden. En het is ook niet leuk als mensen kritiek leveren, maar ook dat is wat we hier in het topic doen, zowel positieve als negatieve kritiek. Al mag iedereen daar natuurlijk mee doen wat ze willen. ;)

Oke het wordt toch alweer een te lang verhaal. In ieder geval: no hard feelings! Veel plezier met je blog en misschien is een handige manier om het reclame-aspect te omzeilen gewoon hier af en toe je bevindingen plaatsen, zodat we er gelijk ook over kunnen meepraten en ervan kunnen leren bijvoorbeeld, zonder dat we daarvoor op jouw linkje moeten klikken.

Oke next! :D

linoleum schreef:
En om on topic te blijven. Met het later donker worden mijn selfie light er maar weer eens bij gepakt:

Op ogen Naked Ultimate Basics paarskleuren. Op lippen Estee Lauder Pure Color Envy in Desirable.

Heeel mooi lino! Heb je toevallig ook een close-up of foto met je ogen dicht? Ik struggle zelf nogal met paars dus kan wel wat inspiratie gebruiken. En je look ziet er zo met ogen open al erg mooi uit. Welke highlighter draag je hier btw?

Elke prachtige look! En volgens mij heb ik het nog niet gezegd, maar gefeliciteerd met je nieuwe functie! Nu je toch een stuk dichterbij werkt overweeg ik toch om een keer de trein de andere kant op te pakken en me eens door jou te laten adviseren. :D Ben nog steeds op zoek naar een goede foundation maar ik heb er zo weinig verstand van dat ik door de bomen het bos niet zie. En dus altijd maar lekker foundationloos blijf. :')

Niniane schreef:
Toevallig zat ik van de week ook naar adventkalenders te kijken maar meer omdat ik een maand lang gewon iedere dag een "cadeautje" wil. :')

Hahaha Merel dat is ook echt de enige reden waarom ik er ook naar zat te kijken. Wist overigens voordat het hier werd geplaatst niet eens dat dit ook bestond voor make-up. Zag wel dat de Lidl met een wijn adventkalender kwam, da's meer in mijn straatje *\o/*

Ik heb mijn MUR palettes weggedaan, ik denk ook omdat ik verwend werd nadat ik wat 'duurdere' palettes kocht. Al valt dat dure reuze mee. Heb nu 2 Morphe palettes, 3 van Juvia, de ABH Modern Renaissance, een Zoeva en wat losse CP en MUG en ik heb eigenlijk alles aan kleuren enz er nu wel in zitten. Kan mezelf nu ook ontzettend goed weerhouden van nieuwe dingen kopen omdat ik eigenlijk alles in basis wel heb (en het daarvoor ook gewoon te weinig gebruik - kom er vaak alleen in het weekend aan toe). Al zag de nieuwe Morphe 35O2 er wel verdomd mooi uit. Verdorie.

Heel gaaf weer Melati! Super heftig inderdaad maar bij jou zou het inmiddels bijna raar zijn als het ineens heel naturel is. Ben persoonlijk niet zo weg van de combi kleuren op je oog met je lipkleur, maar ik ben sowieso altijd meer van 't matchy en de monochrome looks.

Naaaad <3 <3 <3 ben nu ook al heel benieuwd wat jij straks met je Juvia gaat doen.

Mooie look Donnar, subtiel maar chique. :j Mooie meid ben je. (Heb stiekem gelijk Mac O gegoogled hehe).

Dat palette ziet er niet verkeerd uit Memories! Vooral de 3e swatch van boven vind ik mooi. Ben benieuwd naar een look ermee!

Ik koop mijn fake lashes meestal gewoon van de Kruidvat, Kruidvat eigen merk vind ik totaal onwerkbaar maar Ardell ben ik wel fan van. Maar ik gebruik het niet vaak genoeg om me er meer in te verdiepen eigenlijk. Vind vooral de demi wispies van Ardell fijn, wel een false lashes gevoel maar niet zo in your face.

Ahh verderop weer een mooie look Lieneke :D Gemini staat je ook top. Echt een MLBB. Blijft ook een van mijn favo JS, hij is zo low key maar toch aanwezig genoeg dat ik 'm standaard in mijn tas heb zitten en soms bijna dagelijks pak.

Wowww Suus zit je al aan de 5 Viseart palettes, haha hoarder! Wel onwijs gaaf, ze zijn mij qua prijs toch nog een stapje te ver. Misschien ooit, later als ik rijk ben.

Emmaa welk Juvia palette heb je? :) Ik ben ook nog steeds onwijs blij met ze. Boterzacht zijn ze he!

Ahh Joolien het is bijna jammer om zo'n matchend setje met palettes weg te doen, maar als je ze niet gebruikt is het ook zonde. Morphe blijft een fijn merk.

Elke ik kom ECHT een keer langs bij je. Heb oprecht nog niks van UD, vind ze vaak net te prijzig (misschien maar goed ook dat ik er nog niks van heb uitgeprobeerd want ik ben qua make-up nogal verslavingsgevoelig :') ) maar ik zie nu toch wel teveel mooie lipkleuren langskomen vooral. Hoe houden ze gedurende de dag?

Zaterdag mooi even de Douglas in he Naad! Ik wil nog wel graag een keer een Mac liquid proberen. Iemand aanraders? Heb vandaag m'n eerste Smashbox liquid gekocht, Stepping Out, ben er helemaal verliefd op. Ein-de-lijk een MLBB of in ieder geval een redelijk low key bruinige nude waar ik geen totale zombie van word. Denk wel dat dit een nieuwe favoriet gaat worden. Morgen eens zien hoe hij eruit ziet bij m'n standaard dagelijkse 'look' (lees: wenkbrauwen, mascara, bronzer, highlighter, lipstick, mehh).

Merel had jij niet zo'n Dior mono waar zo'n hype over was een tijd terug? Hoe bevalt die? Ik herinner me vaag dat er een keer wat van langskwam hier maar weet even niet meer of dat nou van jou was.

ZO volgens mij ben ik bij! En nu wil ik echt een beetje bij blijven, vind het zo leuk om mee te kletsen maar pff bokt op telefoon vind ik zo irritant typen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 20:52

Ik heb The Saharan Jodie! Ben er echt mega blij mee, vooral de gouden en zilveren shimmers zijn echt <3 <3 <3 Ben echt onder de indruk, vooral voor die prijs. Wil er zeker nog wel een paar bij.