Ik wilde de extra kilo's na mijn vakantie kwijt. Die ben ik al kwijt in 3 weken tijd
.Nu wil ik niet perse meer afvallen. Maar wel balans houden in mijn eten. En niet alles weg kanen wat ongezond is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik hoop volgend jaar zomer iig flink wat kwijt te zijn zodat ik weer korte broeken aan durf te trekken. Maar goed, datzelfde zei ik vorig jaar ook
Als ik tegen die tijd lekker ga, ga ik misschien nog wel door, maar ik ben al blij als ik dit haal
Dan zou ik op mn lichtst in 15 jaar ofzo zijn
Daarnaast natuurlijk ook gezond blijven eten en ik moet echt weer tijd gaan vinden om de sportschool op te gaan zoeken.
Amaris schreef:Ik wil maximaal 65 wegen. Haal ik dat ben ik gelukkig en ga ik voor de "lol" kijken hoe ver ik daar nog onder kan. De 65 zou ik in theorie met 2 tot 3 weken moeten kunnen halen.
Dus wil naar de 70/71 kilo. Hoeft maar zo'n 4 kilo af gelukkig. Maar ga wel beginnen met sporten, fitness en sporten als badminton, hockey etc. (studentensport). Samen met een klasgenootje, dus super gezellig!
Dus er zal ook wel wat bijkomen aan spieren, want ik sport nu helemaal niet. Wie weet beland ik uiteindelijk wel onder de 70 kilo.
)
secricible schreef:Ik wil eigenlijk nog een kilo of 4 kwijt, maar vooral strakker en gespierder en beter in mijn vel komen. Nummertjes beetje los gelaten daarbij
Marlinde, ik vind je figuur ook mooi en idd prachtige jurk, waar is die van?