Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Super blond, net als m'n wimpers, ik heb hele volle wenkbrauwen en ook een mooie vorm je ziet ze alleen niet![]()
Vroeger had ik nog wat oorbellen erbij maar inmiddels gewoon subtiel 12mm gouden tunnels, ben er erg blij mee zo, dankjewel voor je compliment![]()
Ik heb van mezelf volle lippen dus ik heb geen idee eigenlijk maar bij sommige zie je het wel op de foto al.
_Friemel schreef:Ik heb net als jij dezelfde wimpers, blond, ze zijn echt super lang maar zo blond en steken naar voren... Hoe was het gevoel? Hoe voelt het nu?
Waar heb jij het laten doen?
Wimper extensions groeien ook uit na een aantal weken ik vraag me dus af of het echt zo lang blijft zitten...
Vind het resultaat wel super mooi!
magicmist schreef:mag ik mee praten.
Ik ben gek op make up. maakte me al vroeg op, omdat dit voor mij een compensatie was wegens flink overgewicht. als mijn gezicht maar mooi was.
inmiddels 80 kilo afgevallen en make up blijft belangrijk.
ik gebruik veel van golden rose, lancome en urban decay.
Tevens heb ik permanente make up laten zetten op de lippen, wenkbrauwen en ogen( eyeliner)
en doe vaak wimperextansions laten zetten.
Mijn man heeft voor mijn verjaardag de gwen stefani urban decay besteld en kan niet wachten tot hij het cadeau geeft haha!