Ik vraag me af waar ze dan precies patent op hebben? Haha
LadyMadonna
Geplaatst: 27-07-15 21:21
F_Orumster schreef:
Waarom ben je ibx moe? En had iemand in dit topic daar geen matige ervaring mee?
Wat tazzey zegt. Zodra er iemand op de nagel fora over een nagelprobleem begint wordt er ibx gescandeerd. Maar om info te krijgen moet je je eerst aanmelden, lid worden, weet ik veel wat allemaal. En eerst een workshop van dik 200 euro, een speciale lamp....en een hoop gedraai om de brei heen. Als ik dan vraag: wát maakt ibx nu zo speciaal? Dan krijg ik: meld je aan! Dan leggen we je alles uit.... Ik hou niet van dat geheimzinnige gedoe
Precies! Ik wilde het gaan gebruiken maar omdat ik geen relevant kvk nummer heb kom ik niet in aanmerking. Dan moet je idd lid worden en die schandalig dure workshop volgen. Info krijg je niet, je wordt naar 1 persoon verwezen en zij geeft alleen de informatie voor de workshop. Daar pas ik voor.
__Nathalie__
Geplaatst: 27-07-15 21:33
Oh dat is zeker een gedoe!
Ja 1 flesje en dan 3 lagen voor de behandeling. Het enige wat je nodig hebt is een speciale prepp en wipe.
Je kunt het alleen op de natuurlijke nagel gebruiken maar wel ook in combinatie met gel. Dat geeft bij probleem nagels een betere hechting en het werkt super onder gellak.
Bij magnetic mag je ook alleen met een kvk inkopen..... Dat is om te voorkomen dat gewone consumenten daar gaan kopen.
Wat kan er niet relevant zijn aan een kvk? Je bent geregistreerd of niet. Daar zit toch niks tussen?
F_Orumster
Geplaatst: 28-07-15 07:17
Ja er is nog een combi met een code, die code staat voor type branche.
Ladymadonna ik snap je aversie helemaal. De exclusiviteit boezemt ook niet echt vertrouwen in. Ik heb maanden geleden ook geprobeerd om ibx te kopen en kreeg inderdaad ook mails terug waarin gevraagd werd naar professionaliteit. Aangezien ik het alleen voor mezelf wil gebruiken werd dat ook niks.
Voor ons nagelstylistes is het wel belangrijk dat zulke dingen exclusief blijven. Als iedereen het voor thuis kan kopen kunnen wij het niet meer als behandeling aan bieden
Exclusiviteit voor nagelstylistes is prima, maar dit is een beetje doorslaan vind ik. Dit is zo veel mogelijk geld willen vangen om mensen alleen maar te informeren of ze unberhaupt het product wel interessant vinden.
Ja daar ben ik het wel mee eens vooral de dure workshop.
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik niet meer met o.p.i werk. Ik werk al jaren met color gel van magnetic maar om color gel van o.p.i in te kopen moest ik eerst een workshop volgen.......
Nou ik heb mijn o.p.i opleiding gevolgd bij pnc cosmetics in harderwijk 12 jaar geleden. Omdat ik de klantvriendelijkheid daar ver te zoeken vind ben ik 5 jaar geleden over gestapt op magnetic. Laatst heb ik nieuwe bulbs gehaald voor mijn o.p.i lampen en dacht neem gelijk paar gelcolors mee. Nou denk maar niet dat dat mocht. Moest eerst een workshop volgen voor ik dat in mocht kopen.
Heb gezegt daar ik daar geen stuiver meer uitgeef en ze me uit hun bestand kunnen wissen
Dat is niet bepaald een nette service bij jouw groothandel. Zot dat als je daar je opleiding hebt gedaan dat ze je de producten niet meegeven. Ik de GelColors overigens wel de fijnste gelpolishes, beter nog dan de CND Shellac.
Ik heb toen een andere groothandel gemaild over het voorval en dat ik daar niet meer wilde inkopen. Of dat bij hun kon.
Toen hebben ze dat door gespeeld naar het hoofdkantoor en was alles weer een hoop gedoe. Ik heb daar geen zin aan. Ik wil gewoon simpel ergens kunnen bestellen zonder gedoe
Bizar zeg! Graag of niet hoor. Ik heb gelukkig geen problemen ermee ondervonden maar anders was ik er ook niet aan begonnen.
F_Orumster
Geplaatst: 28-07-15 12:54
__Nathalie__ schreef:
Opzich vind ik dat niet verkeerd.
Voor ons nagelstylistes is het wel belangrijk dat zulke dingen exclusief blijven. Als iedereen het voor thuis kan kopen kunnen wij het niet meer als behandeling aan bieden
Ik ben geneigd meer kleurtjes nog te kopen. Er gaat een groot deel uit het assortiment dus nu maar 7.50 per stuk....... online kan ik dat makkelijker vinden haha alles onder elkaar wat in de uitverkoop is.....
Ik was geïnteresseerd in brillbird maar daar krijg ik via fb en mail geen reactie op.
Ga straks op vakantie, en hoe zit het met gellak en chloor/zoutwater?
Want ik wil wel een leuk kleurtje er op doen, maar dan even kijken of het met gellak kan, maar hoe zit het de houdbaarheid hier van, en mocht het wel chippen hoe kan ik het dan het makkelijkst er af halen? Ben namelijk niet van plan om het mee te nemen
Tazzey
Geplaatst: 29-07-15 10:25
Ik heb met mijn gellakken nog nooit problemen ondervonden van chloor en ik lig behoorlijk vaak in het water.
Ik heb vandaag een review van OPI Landscape Artist op mijn blog, de laatste uit de Color Paints collectie.
Tazzey
Geplaatst: 29-07-15 18:39
Anc, was dit de Layla die jij bedoelde? Killing Red.
Dames Hoe halen jullie de gellak er af? Eerst open vijlen en dan aceton watjes? Of gewoon gelijk aceton er op? En hoe lang moet het ongeveer intrekken? Ik heb het nooit aangeboden maar ga het nu wel doen dan weet ik hoeveel ik ervoor moet vragen