[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 11:51

Maartje1990, ik denk dat je wel aan de beurt komt als je idd op tijd gaat. Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze dit jaar met vijf tattoeerders zijn, waar ze er vorig jaar maar twee hadden waardoor er niet zo veel mensen aan de beurt kwamen. :)

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:06

Goedenmorgen!

Ook ik kom maar eens even binnenvallen.
Misschien dat sommigen van jullie mij wegwijs kunnen maken?

Ik wil heel graag een tattoo. Liefst nog eind van dit jaar. Of anders volgend jaar.
Nu omdat ik het mooi vind, maar voornamelijk omdat er een betekenis achter moet komen te zitten.

Zelf zat ik te denken aan dit soort:

Afbeelding

Afbeelding

Waarschijnlijk wel iets kleiner als dit. Maar ik ben wel opzoek naar iets in die richting.

Daarbij wil ik de eerste letter van mijn 2 paarden er in verwerken.
En de de eerste letter van de 2 oude eigenaren van 1 van mijn paarden. ( Ik heb 10 jaar voor haar mogen verzorgen, totdat de man kwam te overlijden
en ik haar als ''geschenk'' kreeg.)

Daarbij wil ik ook mijn vrouwelijkheid benadrukken. Daar zit dan een heel lang verhaal achter.

Kunnen jullie mij misschien vertellen,
wat jullie denken wat het gaat kosten, Hoelang het zetten ong. gaat duren, en natuurlijk de pijn. :Y) haha?

Alvast bedankt!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:09

Kosten en hoe lang het gaat duren is weinig over te zeggen - het eerste is afhankelijk van de artiest (maar reken sowieso op enkele honderden euro's), het tweede van de details (hoe ingewikkelder, hoe langer het duurt). De pijn is het vervelendst op plekken waar je weinig vet hebt, bijvoorbeeld bij je ribben en heupbot. Nog steeds goed te doen hoor, vond ik, maar prettig is anders.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:05

Hai, Vraagje, ik mag 2 sept me tattoo zetten nu is het alleen zo dat ik één van die dagen erna op vakantie ga in een zonnig land met veel water, kan ik de afspraak het beste verzetten.... of echt HEEL goed insmeren en zodra ik heb gezwommen meteen verzorgen?

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:06

Ik zou verzetten, zon en water is gewoon geen goeie optie de eerste twee weken :p

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 10:07

arabcarla schreef:
Hai, Vraagje, ik mag 2 sept me tattoo zetten nu is het alleen zo dat ik één van die dagen erna op vakantie ga in een zonnig land met veel water, kan ik de afspraak het beste verzetten.... of echt HEEL goed insmeren en zodra ik heb gezwommen meteen verzorgen?

Ik heb er niet zo heel veel verstand van (in tegenstelling tot andere mensen in dit topic, dus wacht vooral nog met conclusie trekken)
Maar ik denk dat je het beter kunt verzetten. :j
Volgens mij is zon niet zo'n goeie combi met een net gezette tattoo. En chloor en zeewater denk ik ook niet.

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:27

zou het idd ook verzetten, als je langer plezier wilt hebben van je tat, is de eerste 2 weken zon en zeewater niet goed.
Lijkt me niet dat je de hele vakantie, niet wilt zonnen of zwemmen. Zou hem na de vakantie laten zetten.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:34

Ja heb al gemaild, maar ik weet dat ze het onwijs druk heeft en dit toevallig een gaatje is wat er tussen komt... grrrr, hopen dat ze nog ergens een gaatje heeft ::D

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:36

vast wel, en anders even wat langer wachten, maar zou idd zonde zijn als je tattoo door de zon en water niet mooi meer blijft.

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:42

Nee dat risico wil ik ook ni lopen, maar dacht als k nou echt heel goed verzorg dan kan het misschien wel, maar verstandig is om het niet te doen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 11:48

Hadden jullie al gezien dat er in Vlaardingen een nieuwe (?) tattoo (en piercing) shop zit? Dutch Ink: http://www.dutchink.info/

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:05

Ik lees eigenlijk altijd mee :) Zag weer paar mooie van Adam voorbij komen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Echt een man met talent! _/-\o_

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:21

*valt even binnen*...

Afgelopen vrijdag mn tattoo laten zetten, maar vandaag zo stom geweest om na het sporten even lekker onder de zonnebank te duiken. >;) Kan het heel veel kwaad denken jullie? Korstjes waren er al zo goed als af en het leek dus al vrijwel genezen... Had het vlak daarvoor nog wel ingesmeerd met zalf.

@arabcarla: afspraak lekker verzetten hoor. Niet zwemmen en niet zonnen de eerste 14 dagen!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:32

Ik vind die herder heel gaaf, ondanks dat ik meestal niks heb met dieren portretten.
Adam blijft gewoon the bomb.

Loetie84, geweldig zal het niet zijn voor je tattoo maar het zal ook niet zo zijn dat ie in een keer totaal verpest is.
Heb je je tat wel ingesmeerd met zonnebrand? Het is niet echt slim van je maar je kunt er nu toch niets meer aan doen.

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:34

wat zou het zonde zijn als je straks onzettende infecties of andere narigheden op je lijf krijgt en daardoor je tattoo niet mooi geneest .... ik laat de mijne in juli zetten maar ga niet op vakantie naar zon en zee ! En neem bewust een paar weken rust ( geen sporten/zwemmen/sauna etc )
Laatst bijgewerkt door yenopi op 25-06-13 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:35

Micha, hoe gaat het met jouw tattoo? :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:08

Goed Jets! Ben er nog steeds zo gelukkig mee.
Was na het zetten 'bang' dat de kleur misschien heel erg licht zou worden maar dat is helemaal niet gebeurd.

Heb weer een nieuw idee voor een cheshire kat, alleen vind ik het heel lastig om een plek te bedenken.
Vind dit heel gaaf
Afbeelding
maar dan wel zonder de tekst.
Alleen het is al een veel gezette tat en dan voornamelijk bij mensen op hun schouderblad dus dat wil ik eigenlijk niet. *zucht :')

Heb jij nog projecten op de planning staan?

Joolien heb jij eigenlijk nog na dat ene berichtje van Adam dat ie het niet begreep nog wat terug gehad?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:37

Ik denk dat als ze het zonder tekst doen dat ze dan dus geen apostrof erbij doet.
Gokje maar hoor. :D

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:38

Oh reactie weg? :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:38

_Micha_ schreef:
Loetie84, geweldig zal het niet zijn voor je tattoo maar het zal ook niet zo zijn dat ie in een keer totaal verpest is.
Heb je je tat wel ingesmeerd met zonnebrand? Het is niet echt slim van je maar je kunt er nu toch niets meer aan doen.

Hahaha, nee natuurlijk heb ik het niet ingesmeerd met zonnebrand! Dan was ik ook niet zo dom geweest om onder de zonnebank te gaan. :o Op dinsdagmorgen onder de zonnebank na het sporten is gewoon een gewoonte, en dus 'ff' mn nieuwe tattoo vergeten }:0

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:40

Hoe wisten jullie echt echt zeker dat je klaar was voor een grote tatt?

Ik wil nu al anderhalf jaar een grote korenbloem op mijn achterbovenbeen. Maar nog steeds vind ik het eng dan dan zon grote lap huid opeens vol staat. Wat als ik toch spijt krijg?

Ik heb al 2 tatts die kleiner zijn dus dat vond ik minder eng

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:47

Oe, dan ben ik misschien niet de juiste persoon om daar een oordeel over te geven. Heb mn laatste vrijdag dus laten zetten. Ik werd wakker en wist dat ik dat wilde. 3 uur later stond ie er op... Hihi <3
Das ff iets anders dan er al 1,5 jaar aan denken!

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:58

Ja ik heb tot nu toe alles in een opwelling laten zetten(of piercen) en heb er nooit spijt van gehad. Maar zoiets groots blijf ik toch eng vinden. :=

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:01

Heb je een recente foto Micha? :D Ik vind het een gaaf idee van je tattoo!

Zelf heb ik nog geen projecten op de planning staan. Wil eerst nog verder afvallen. Dan is mijn ribbenkast aan de beurt. :D

Kaan, laat hem anders eerst een keer door iemand bodypainten op je lichaam. :j Dan kan je kijken hoe je hebt bij jezelf vind staan.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:27

Kana schreef:
Oh reactie weg? :D

welke reactie?! O:)

Ik las dat net ja :') Dus snel weggehaald :+