[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:46

Zal ook wel aan mij liggen haha, ik hou niet van wat iedereen kan hebben of wat iedereen mooi vind. Ik houd juist van anders :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 20:47

Ik ook, maar als ik met mijn huidskleur naar hoogblond zou gaan dan ziet dat er niet uit. Dat bedoel ik met "kunnen hebben". Ben ondertussen aan het twijfelen tussen lila of roze. Vind roze heel leuk maar ik vind lila ook supervet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:01

Raden jullie overigens aan om tussen het ontkleuren van de punten en het roze/paars verven een toner te gebruiken?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:10

Pastel roze zit as we speak in mijn haar :=

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:11

Ik val er weer even tussendoor! (is dat een Nederlandse zin?)

Zijn er hier mensen die mane'n tail shampoo (en conditioner) gebruiken voor huhn éigen haar?
En ervaringen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:13

Lee! Welke verf heb jij gebruikt? Wil nu de hele rits in één keer bestellen (peroxide, blondeerpoeder en roze verf) maar bij de site waar ik wil bestellen hebben ze alleen een merk dat Fudge heet? Ben daar verder niet zo bekend mee :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:26

La riche directions hair dye op ebay gekocht. Ontkleuren en toner doet de kapper, maar omdat ik vette uitgroei heb en pas in augustus weer mag ontkleuren doe ik het pastel :')

Oh en Fudge is awesome, daar heb ik de silvershampoo van.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 21:31

Haha :') Ik heb een kappersspeciaalzaak bij mij in de buurt gevonden dus daar fiets ik morgen even langs, super chill! Daar hebben ze sowieso Directions zag ik, dus moet wel goed komen. Ben al de hele avond filmpjes op YouTube aan het kijken over hoe ik dit ga aanpakken :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-14 22:09

Kijk even hoe duur het daar is, ik haal namelijk altijd alles van ebay. Duurt een dag of 4.

Afbeelding

Even een onduidelijke foto :=

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:07

Goede tip van dat ebay verhaal, is een stuk goedkoper daar!
Heb nu alleen een vraag..wil 2 potjes Flamingo Pink en 2 potjes Carnation pink kopen, maar ik kan ze alleen per kleur afrekenen en dan moet ik dus ook 2x verzendkosten betalen? Kijk ik er overheen of kan dit ook anders?
http://www.ebay.nl/itm/LA-RICHE-DIRECTI ... df2&_uhb=1

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 09:55

Ah nevermind, heb 't al gevonden :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 10:37

Lee zelfs mega uitgroei staat je goed, hoe doe je dat toch :))

Ik ben nog steeds heel blij met mijn undercut.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 11:53

_Micha_ schreef:
Lee zelfs mega uitgroei staat je goed, hoe doe je dat toch :))

Ik ben nog steeds heel blij met mijn undercut.

Biologisch eten :')

Ik ben trouwens heel lui, ik heb gewoon pastel pink gekocht dus dat potje is op. Volgende keer bestel ik gewoon roze en meng ik het zelf tot pastel. Ik heb ook nog turquoise liggen voor mintgroen haar :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:20

Pastel pink vond ik zelf persoonlijk echt een poedersuiker kleur, je zag er bijna niets van. Gewoon zelf mengen zie je veel beter en doe je ook echt veeeeeeel langer mee. Want je hebt maar een beetje nodig!

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:21

Sorry dat ik zomaar binnen kom vallen maar weet iemand hoe lang blonde plukjes in je lok blijven zitten

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:33

Lang. Het moet uitgroeien,of je moet het eruit knippen als het goed is uitgegroeid,of na een tijdje een andere kleur verven.

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 12:34

Lous schreef:
Lang. Het moet uitgroeien,of je moet het eruit knippen als het goed is uitgegroeid,of na een tijdje een andere kleur verven.

Zal eerder uitgroeien bedankt voor je uitleg dan ga ik dalijk even de kapper belllen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 14:07

_Micha_ schreef:
Pastel pink vond ik zelf persoonlijk echt een poedersuiker kleur, je zag er bijna niets van. Gewoon zelf mengen zie je veel beter en doe je ook echt veeeeeeel langer mee. Want je hebt maar een beetje nodig!

Damn, heb net pastel pink meegenomen :') Was bij de kapperszaak overigens best goedkoop, dus als het echt niet te zien is dan ga ik een andere halen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:36

Pastel pink zie je wel, maar het vervaagt met elke wasbeurt. Als je het zelf mengt, kun je met 1 potje maandenlang doen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 15:48

Ligt er ook maar net aan hoe licht je haar is, dat van Lee was echt al een hele tijd heel wit, dus dan pakt het wel. Maar als het een beetje geel is zie je het maar heel weinig.
Tenminste dat was mijn ervaring met pastel pink.

Misschien heb je geluk Em! 8 euro voor een potje of zo toch?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:05

ja ik heb 7.50 ofzo betaald! er zit nu ontkleuring in en ben wel van plan om het echt tot wit te laten gaan en het er puur op te smeren. als het nou echt niet fel genoeg word ga ik morgen flamingo halen en dan meng ik hem met conditioner!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:09

Nu ben ik benieuwd, wat vindt jullie omgeving bij jullie altijd van zulke heftige kleuren/dingen?
Mijn vriend vond een piercing in m'n oor al heftig (heb me hier uiteraard niet om laten tegen houden :D ), laat staan felle kleuren in mijn haar. Idem dito voor mijn ouderd overigens, haha.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:29

Felle kleuren in mijn haar en ontkleuren is sowieso bij mijn haar al onmogelijk. Het heftigste wat ik tot nu toe ooit met mijn haar heb gedaan is van schouderlang,naar heel kort ("stekels") en vorig jaar een stukje weg laten scheren. Altijd positieve reacties op gehad.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:38

Emmaa_ schreef:
ja ik heb 7.50 ofzo betaald! er zit nu ontkleuring in en ben wel van plan om het echt tot wit te laten gaan en het er puur op te smeren. als het nou echt niet fel genoeg word ga ik morgen flamingo halen en dan meng ik hem met conditioner!

Maar dan moet je eerst ontkleuren en dan een toner, zonder toner wordt het niet wit.

Jennifuur schreef:
Nu ben ik benieuwd, wat vindt jullie omgeving bij jullie altijd van zulke heftige kleuren/dingen?
Mijn vriend vond een piercing in m'n oor al heftig (heb me hier uiteraard niet om laten tegen houden :D ), laat staan felle kleuren in mijn haar. Idem dito voor mijn ouderd overigens, haha.

Als mijn vriend een piercing in een oor al heftig zou vinden, is het geen match made in heaven voor mij :=

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-14 16:43

Ik denk zelf dat ik mensen in mijn omgeving met mijn haar alleen weet te shockeren als ik het helemaal kaal zou scheren. :P