Deijs schreef:Ik heb het W7 palette!!!(degene waarvan wordt beweerd dat ie aardig in de buurt komt van de Naked 2)
die wil ik ook maar hier in de buurt geen w7 en ook geen mua

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Djilna schreef:Nou, Kiko bestelling binnen. De blush is veel kleiner dan ik dacht vanaf de foto zeg
De oogschaduwkleuren wat lichter dan ik dacht, de rest klopt wel zo ongeveer. Ben benieuwd hoe de producten gaan bevallen.
Lovecamantha, ik vind de undressed palletjes van MUA op zich wel leuke basics. En kleur niets specifiek.
lovecamantha schreef:ik meld me (zie dit topic nu pas) zelf ben ik wel vn de oogmakeup maar ik vind 50 euro voor een pallet een beetje veel, ik ben vooral van de bruin tinten en dan er een beetje kleur er in proberen te verwerken. weet iemand nog en leuk (en belaalbaar) pallet? maakt niet uit welke kleuren (ik vind felle kleuren ook leuk) ik wil namelijk nog wat palletjes kopen!
Gianti schreef:lovecamantha schreef:ik meld me (zie dit topic nu pas) zelf ben ik wel vn de oogmakeup maar ik vind 50 euro voor een pallet een beetje veel, ik ben vooral van de bruin tinten en dan er een beetje kleur er in proberen te verwerken. weet iemand nog en leuk (en belaalbaar) pallet? maakt niet uit welke kleuren (ik vind felle kleuren ook leuk) ik wil namelijk nog wat palletjes kopen!
Kijk eens naar de palette van sleek:)
Djilna schreef:Nou, Kiko bestelling binnen. De blush is veel kleiner dan ik dacht vanaf de foto zeg
De oogschaduwkleuren wat lichter dan ik dacht, de rest klopt wel zo ongeveer. Ben benieuwd hoe de producten gaan bevallen.
Lovecamantha, ik vind de undressed palletjes van MUA op zich wel leuke basics. En kleur niets specifiek.
Djilna schreef:Zo'n oogschaduwdoosje voor 4 kleuren en er 5 losse kleuren bij gekocht (ja 1 teveel, maar moet even naar de combi kijken en anders volgende keer nog een quaddoosje en 3 kleuren erbij)
Wimperkruller, blush, 3 nagellakjes, een lipgloss en een tinted lipbalm. Wilde ook graag de bronzer van de limited edition, maar vond het bedrag dan wat te ver oplopenHeb al een paar bronzers dus die maar gelaten.