Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
soloro schreef:Ik heb door waarschijnlijk de prikpil enorm last gekregen van puistjes (daarvoor had ik amper tot nooit puistjes) dus ik ga ook weer naar de huisarts.. maar mocht er geen ander alternatief zijn dan maar de puistjes voor lief nemen ipv die gruwelijke buikpijn elke keer..
Deliana1993 schreef:soloro schreef:Ik heb door waarschijnlijk de prikpil enorm last gekregen van puistjes (daarvoor had ik amper tot nooit puistjes) dus ik ga ook weer naar de huisarts.. maar mocht er geen ander alternatief zijn dan maar de puistjes voor lief nemen ipv die gruwelijke buikpijn elke keer..
ik heb ook erg pijn in mn onderbuik door de prikpil. Ben mezelf niet meer op een of andere manier.
Loveskary schreef:Ik weet nog dat ik vroeger mega veel buikpijn had dat ik lag te rollen van de pijn.
Herkent iemand dit en dat gevoel moe en lusteloos zijn.
Ik heb sinds kort geen buikpijn meer als ik het heb ongesteld ben dan bedoel ik.
Ik doe oefeningen ervoor en het werkt verbluffend geen buikpijn meer.
vuurneon schreef:Ik ben er nog niet uit welke anticonceptie ik wil... Ik wou graag een spiraaltje maar als ik er teveel bij nadenk lijkt het mij vreselijk zo'n ding in je baarmoeder met touwtjes. Pil wil ik sowieso niet meergeen implanon (vertrouw die niet) en alleen condooms vind ik nou ook niet echt romantisch. Nuvaring lijkt mij wel wat, maar is dat niet lastig te plaatsen en is die alleen wel veilig genoeg?
Voorlopig nog steeds anticonceptie loos dus ik heb nog wel even tijd.
vuurneon schreef:Bedankt voor de nuvaring ervaring!
Karin92: Nee ik ben niet afgevallen toen ik stopte met de pil. Ik ben met pil al wat afgevallen door een kleine verandering eet/beweegpatroon. Pil had geen effect op gewicht. De eerste 2 weken zonder pil vond ik vreselijk. Continu hoofdpijn en migraine. Ging gelukkig over na 2 week.
jesito schreef:Dingen als Implanon en prikpil hoor ik echt het minst goed van , is ook volgens mij best veel hormoon wat door je lijf gaat.
Maar goed, voor diegene die er baad bij heeft, super.