Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:Inmiddels in Málaga. Phew wat een rit. Had een andere route genomen. Héééél mooi maar oh zo technisch. eindeloze bochten, haarspeldbochten, continue omlaag/omhoog. Leek er nooit te komenmaar ben er.
Straks paëlla bij het zwembad van de villa van zus van lief
Duplo schreef:Ohnee...
Kreeg deze door van mijn vriend[ [url=m/xuRuMl.jpg]Afbeelding[/url] ]
2019 model van mijn huidige fiets....
Eens kijken of ik mijn huidige fiets kan verkopen
Huertecilla schreef:Gekkenwerk natuurlijk maar oh zo mooi.
Geen problemen met ribben of staart en slechts twee beschadigingen van geen betekenis op been.
[ [url=m/ZhW75Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vIlZgu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/rXcBxl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cbhrjf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Druif_01 schreef:Ik kom weer even binnenvallen, mijn vriend en ik fietsen tegenwoordig samen. Mijn vriend fietst al langer en wil graag een kilometerteller met cadans meter. Nou is hij vrijdag jarig en wil ik hem die graag geven alleen...ik zie door de bomen het bos niet meer. Iemand tips of suggesties?
MuSLi schreef:Lekker vooruitzicht.
Mijn man en ik zijn aan het kijken naar een weekje eilandzon in december. Waarschijnlijk Gran CanariaOver goede vooruitzichten gesproken
MuSLi schreef:Huertecilla schreef:Inmiddels in Málaga. Phew wat een rit. Had een andere route genomen. Héééél mooi maar oh zo technisch. eindeloze bochten, haarspeldbochten, continue omlaag/omhoog. Leek er nooit te komenmaar ben er.
Straks paëlla bij het zwembad van de villa van zus van lief
Flinke rit zo te lezen!
Fijn dat je veilig bent aangekomen.
Ik heb net een racefietsje opgehaald hier in de buurt. Wilde graag een simpel/goedkoop fietsje voor erbij. Voor woon-werk en boodschappen enzovoorts. Eentje die je gewoon ergens neer durft te zetten. Is een Giant OCR geworden. Grappig ding.
[ [url=m/TB3X5z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sowieso moet er even een ander stuurtje (compact) en zadelpen/zadeltje op. Verder kan hij prima zo even mee
MuSLi schreef:Lauraennala schreef:Leuk fietsje! Niet bang om vieze kleren te krijgen zonder spatbord?
Nee joh, gewoon alleen met knap weer fietsenen voor woon/werk fiets ik sowieso gewoon in fietskleding en douche en kleed ik me om op werk!
Lauraennala schreef:Maar ik heb zeker gefietst op vakantie ja! Een keer de Ventoux vanuit Bedoin, een keer een route door de Gorges de la Nesque en over de Col des Abeilles en nog een route over de Col des Abeilles naar Sault en vanuit daar de Ventoux op. Kortom, genoeg gefietst
Lauraennala schreef:Haha ja dat kan natuurlijk ook!
Maar ik heb zeker gefietst op vakantie ja! Een keer de Ventoux vanuit Bedoin, een keer een route door de Gorges de la Nesque en over de Col des Abeilles en nog een route over de Col des Abeilles naar Sault en vanuit daar de Ventoux op. Kortom, genoeg gefietst
Sakura789 schreef:Weet iemand een plek waar ze fietsen afstellen naar lichaam e.d.? Bij voorkeur in het midden van het land.
culaccino schreef:Gaaf ding HC! Je hebt een aardige collectie inmiddels, of niet?
Sakura789 schreef:Wat een mooie fietsen komen hier weer voorbij! Even offline geweest met fietsen, weer een wedstrijdje op het programma met m'n levende ros.
Vanochtend afgezet op m'n werk met m'n fiets, vanmiddag lekker naar huis cruisen![]()
Als het bevalt ga ik het nog zeker een paar keer doen dit jaar! Hopelijk staat ie nog in de garage, want ik ben het slot helemaal vergeten mee te nemen
![]()
Weet iemand een plek waar ze fietsen afstellen naar lichaam e.d.? Bij voorkeur in het midden van het land.