zegt hij: ja ik ook!!!!
het was echt zo'n motorrijderamsterdammer, haha

ik geloof dat het al iets beter gaat met mijn navelpiercing. alleen hij draait steeds scheef. vet irritant.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milo schreef:ik zei tegen de piercer: ik ben bang voor de naald.
zegt hij: ja ik ook!!!!
het was echt zo'n motorrijderamsterdammer, haha
ik geloof dat het al iets beter gaat met mijn navelpiercing. alleen hij draait steeds scheef. vet irritant.
MarjoEisla schreef:maar een kleinere piercing indoen gaat natuurlijk niet als je hem nog niet mag verwisselen. Ik had na 4 weken al een kleinere ingedaan *puur omdat ik die nog had en die wilde want die was bling:D* toen draaide die niet meer scheef maar nu nog 4 weken later ofzo draait ie wel weer scheef maar heb mezelf voorgenomen deze er zo lang in te laten zitten tot ie echt helemaal goed genezen is!
Margon schreef:Ik wil heel graag aankomende week een tongpiercing laten zetten.
Maar hoelang duurt het voordat je tong weer dun is?
HOelang mag je niet drinken?
Enne doet het echt geeen zeer?
Mariekjee schreef:Aaa, ik heb een ringetje in mn tragus, een best wel grote omdat hij een beetje ontstoken was. Maar nu krijg ik hem dr niet meer uit..Weet iemand een handig maniertje? Ik wil er gewoon een knopje in, want deze is wel erg groot.
Plucker schreef:Mijn tongpiercing haal ik eruit en leg ik indd in een badje dat die weer netjes wordt (anti kalk) en mijn tepelpiercing haal ik er echt niet uit! bang dat ik hem er niet meer terug in krijgt!
x
Margon schreef:Ik wil heel graag aankomende week een tongpiercing laten zetten.
Maar hoelang duurt het voordat je tong weer dun is?
HOelang mag je niet drinken?
Enne doet het echt geeen zeer?
Anthea schreef:Gaatjes boven in je oor,moeten die met een naald worden gedaan of met zo'n 'schietpistooltje'?
Gemma schreef:Anthea schreef:Gaatjes boven in je oor,moeten die met een naald worden gedaan of met zo'n 'schietpistooltje'?
Het gebeurt heel vaak met zo'n pistooltje maar officeel moet je m laten zetten, dus met een naald..