Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

germie

Re: Hardlopen: tips, tricks en ervaringen #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 21:51

Kun jij zo snel wandelen? Ik haal dat echt niet. Ik kan tegen de 5km per uur halen als ik stevig doorpees.

Hier net een herstelloopje gedaan. 10km, met run-walk-run, maar vooral veel walk. Heb 90 minuten over 10km gedaan, dus op zich was dat prima. De hamstrings waren nog wel gevoelig, dus wilde ook echt niet te veel doen. Ik had wel een behoorlijk verval, denk dat vrijdag toch nog in de benen zit. Want in het begin voelden de benen al wel zwaar en ook conditioneel lijkt het ineens minder te gaan.
Maar wel blij dat ik gegaan ben. Ben eigenlijk niet echt moe (ondanks toch verval), gemiddelde hartslag was 126, dus net in zone 3 (mijn zone 3 begint bij 125). Ik had 1 piek naar 167, maar dat zal wel een meetfout geweest zijn, want dat was maar heel kort en kan me dat niet voorstellen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 21:56

oeps danseresje :') dat is niet zo fijn. Wel lekker bezig zo!

BusyMissy jeej op naar de 10! SUcces!

Omg Sv om 6 uur al lopen. Haha. Mij niet bellen in de winter. Wel super lekker efficient zo voor het werk uit :D

996981 wauw goed gedaan!

Hier alleen thuis even wat getraind want het is mijn man zijn beurt om de deur uit te gaan :') . ZO komen mijn armen en buik ook nog eens aan de beurt :Y)

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 22:09

Danseresje, oeps, dat zal niet zo comfortabel geweest zijn.
De piek-status is meestal maar heel kort. En komt ook eigenlijk nooit op de dag van een wedstrijd. :+

Hier werd vandaag niet gelopen. Morgenochtend mag ik weer. Ze geven gevoelstemperatuur -10 op. RIP... :brr:

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-25 22:18

Sherivey schreef:
Danseresje, oeps, dat zal niet zo comfortabel geweest zijn.
De piek-status is meestal maar heel kort. En komt ook eigenlijk nooit op de dag van een wedstrijd. :+

Hier werd vandaag niet gelopen. Morgenochtend mag ik weer. Ze geven gevoelstemperatuur -10 op. RIP... :brr:

BRRRRR. Dat is echt koud. Ik vond het net buiten helemaal niet koud.

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 00:11

Mijn benen voelde gister eigenlijk wel prima! Heel licht spierpijn in mijn kuiten en bovenbenen, maar dat is niet zo gek na zoveel kilometers fietsen en rennen. Wat yoga gedaan en moest heel de dag werken. Vandaag eind middag ontspannen 6 km gerend op 6:15, en kom net terug van een les krav maga, was een relatief rustige les met vooral veel trap- en verdedigingstechnieken.

SV, ik heb inderdaad vorige week een update gehad, misschien lag het daaraan, geen idee, vandaag deed mijn hartslag wel normaal. Heerlijk zo vroeg je dag starten!

Ik lees meer mensen met garmin problemen, moet zeggen dat ik wel een beetje teleurgesteld ben. In december de Fenix 7 Pro gekocht en hier dus ook af en toe dat hij opnieuw opstart met een route starten, ik heb dat gewoon al geaccepteerd als normaal, omdat ik het van meer mensen hoorde, maar eigenlijk absurd voor zo'n nieuw en duur horloge. :+
Loopmaatje die dit ook had, zelfs vaker uitvallen en hij nam geen slaap meer op, heeft het horloge (ze had hem net een jaar) teruggestuurd en krijgt een nieuwe. Ik ben benieuwd, want mijn nieuwe heeft ook vanaf het begin dezelfde kuren. Het zit ook niet in de hardware van het horloge, maar in de software (als zoveel mensen er last van hebben) en dat zouden ze met updates moeten kunnen oplossen.

Koekie, tja, geen idee, fietsen voelt voor mij na mijn fietsreizen als iets wat ik altijd kan blijven doen. :') Maar ben ook wel verrast dat het zo soepel ging in combinatie met het rennen op één dag!
Goed dat je het bij de huisarts gaat nalaten! Misschien wuift hij het weg, maar plant het toch een zaadje en misschien pakt hij het wel goed op!

Danseresje, goed bezig hoor! En soms loopt garmin niet zo synchroon met hoe je je werkelijk voelt, ik was 2 weken geleden aan het pieken terwijl het rennen echt bagger ging. Maar wel fijn dat je hrv stijgt, dat is wel een goed teken! Soms moet de basislijn dan even bij trekken.

Samantha, fijn dat je hebt gelopen, hoe gaat het nu met ribben/heup?

ieris, haha, ik noemde het al een biatlon. :') Ben niet zo goed in zwemmen en vind daar, naast wat verfrissing in de zomermaanden, ook niet zoveel aan. :=
Hoppatee, jij loopt gelijk weer lekkere afstanden na je marathon, heerlijk hoor!

Goof, herkenbaar, ik ben ook niet goed in eten na een training. 4:00 zit hartstikke dicht bij 03:45 en is ook al heel vlot! Fijn dat je van de zon genoten hebt.

iirrssjjee, lekker bubbelen dan :D

Leonie, zou goed kunnen dat het een ervaringsding is, ik ren eigenlijk pas consistent sinds september 2023, daarvoor af en toe periodes van opbouwen, maar nooit regelmatig of verder dan 7 km. := Ik kan het prima bij intervallen of tempoblokken bijvoorbeeld, maar dan is het duidelijk gekaderd.
Wat heb je als marathontempo bedacht?
Ik vind het nog steeds zo leip dat jij op die tempo's in zone 2 en 3 loopt. :')

99, gaat dus eigenlijk wel prima! Had denk ik gister al wel weer een stukje kunnen lopen, maar dat heb ik pas braaf vandaag gedaan. En wat goed gelopen! De intervallen liep je zelfs onder de 4:55, super knap. En heel goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd, de rustmomenten tussen intervallen zijn er niet voor niets.

XxLMM, ik heb afgelopen jaar meegedaan aan de KvS, was mijn eerste tweedaagse. Ik vond de routes heel leuk, goede sfeer ook. Was wel echt bloedheet toen. Wel massaal, vooral bij de kortere afstanden liep het echt vol en het eerste stuk kon je niet eens rennen, duurde lang voor het zich een beetje verdeelde, bij de langere afstanden was dat wel wat minder gelukkig. Oh ja, en heel veel fotografen langs de route, dat + de hoeveelheid mensen, deed voor mij ook een beetje afbreuk aan lekker in de natuur lopen en genieten. Al met al wel leuk om een keer mee te maken!

BusyMissy, goed bezig! En ja, langzaam lopen moet je ook beter in worden. Ik begin nu langzaam ( :') ) te merken dat ik met langzamer lopen wel steeds efficiënter en makkelijker blijf lopen.

Sherivey, oeh dat is wel guur!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 07:27

Suliko dat is denk ik ook wat mij tegenhoudt aan die kvs.

Ik loop nu vijf jaar met een garmin en ben altijd dik tevreden. Ik hoop dat ze die problemen op kunnen lossen.
Niet normaal natuurlijk voor zo'n duur horloge.
Ik heb het trouwens pas twee keer gehad dat hij opnieuw opstartte, mijn vriend vaker. Bij hem misten er dan ook gegevens na het lopen.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:00

Ik ervaar (nog) geen Garmin problemen *klopt af*, maar ik loop met een 'ouder' type, de forerunner 245.

Vanochtend een rondje geweest. Het was KOUD. := :brr:
Desondanks wel lekker gelopen, met een hoop laagjes aan. :))
Afbeelding

Het werd 10 km met verschillende tempoblokjes:
- 2 km WU
- 1 km 10K wedstrijdtempo
- 500 m rust
- 2 km HM-tempo
- 500 m rust
- 3 km marathontempo
- 1 km CD

Best geslaagd, vind ik.
Afbeelding
Afbeelding

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:17

Goed hoor, Sherivey!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:20

XxLMMxX schreef:
Ik heb vandaag 13 km gerend en had moeite het vol te houden. Zaten ook wel veel hoogtemeters. Wel goed gevoel dat ik het heb gedaan. Het zonnetje was heerlijk buiten.

Doen er ook bokkers mee aan de koning van Spanje trail? Ik twijfel nog

Die ga ik lopen :j

De night trail op vrijdagavond en de 23 km op zaterdagochtend.

Die extreme drukte heb ik niet zo ervaren, de vorige 2x dat ik mee deed.
Oke, bij de start wel, maar ik ben Rotterdam gewend, dus dan is de KvS niks. :')

Verder ben ik een trage loper, dus ik hobbel op mn gemakje ergens in de achterhoede. Weinig drukte daar.

De 10/11 km op zondag was wel beide keren wat drukker, de eerste paar kilometer.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 09:28

Wauw lekker Sherivey, wat knap ook zo vroeg!

Ik werk morgen thuis, zit nu te twijfelen, of vanavond een rondje, of morgenochtend, of in m’n lunch break.

Mijn HRV was een hele tijd groen en stabiel, nu is ie sinds het weekend aan het zakken en vandaag oranje. Sinds gisteren ook wat keelpijn, ojee.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:05

Omg Suliko jij doet gewoon na zo een run/bike tour na 1 dag rust weer een run EN krav maga les :') . Zegt ze wat over mijn hartslag _O- . Ik denk overigens dat die van jou echt totaal niet kloppen. Je kunt dit zelf ook redelijk goed testen om dat wat beter in te richten. Hoewel ik nu regelmatig updates krijg van garmin dat hij mijn zones/drempels bijstelt. Heb jij dat ook?

Ja ik ben ook niet zo super tevreden over garmin. En dan vooral het route lopen... Gebruik het hierdoor dus eigenlijk bijna niet meer en zet de route in komoot. Super zonde want dat was wel 1 van de redenen dat ik dit horloge gekocht heb.

Mijn marathon tempo ben ik nog niet helemaal over uit. De mensen in mijn buurt met ervaring zeggen dat ik hem echt prima kan proberen te lopen in 3:45 maar ik denk niet dat ik dat aandurf. In theorie kan ik echt heel makkelijk 5:20 lopen maar ik moet verder dan ik ooit geweest ben. Ik denk dat ik ga richten op 5:30. Dan kom ik ruim onder de 4 uur uit en heb ik wat speling. Ik sluit absoluut niet uit dat ik (te) snel ga starten en bv de eerste 10/20km bv wel op 5:20 loop en dan terug ga schakelen.
Op basis van mijn halve marathon tijd zou ik 3:36 moeten kunnen lopen maar dat is wel heeeel positief := . Het doel = uitlopen en het liefste onder de 4 uur.

Haha Sherivey kun je zo nog wel voldoende lucht binnen krijgen? Of doe je de mondkap na een tijdje af? Wel een leuke training zo!

Oh oh samantha, hoop dat je er niet ook nog een griep overheen krijgt!

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:30

Leonie, tijdens het lopen gaat ie al gauw omlaag hoor :))
Loop ook niet gauw met iets om mijn nek, maar vond het vandaag wel fijn.

ieris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 10:50

Leonie, gefeliciteerd met je ticket voor Rotterdam! Wat leuk zeg dat je mee gaat doen!
Het is echt een hele happening daar, echt van gaan genieten!
En wat een mooie tijd heb je in gedachten, dat gaat vast goed komen jou kenende.
Ja 42 is ver, maar jij bent mega goed getraind, dat gaat jou lukken!
Het voordeel van wat rustiger lopen, op bijvoorbeeld 5.30 voor jou, is dat je daarna echt veel sneller hersteld.
En weer lekker verder kan trainen.
Hoe meer je tot het gaatje gaat, hoe meer hersteltijd je nodig hebt.
Ik ben zelf in Rotterdam te snel gegaan, en had daarna een flinke klap gekregen, in Apeldoorn liep ik op mijn gemakje, echt redelijk makkelijk, op de laatste 10 na ;)
Mijn herstel was ook veel beter, het rustige rondje van 30km zondag, ging prima.

Samantha, ren ze vandaag of morgenvroeg! Je hebt nu wel een lekker zonnetje!

Sherivey wow bikkel zeg, knap zo in de kou!

SV, jij hebt wel mazzel zeg, met jou Garmin! Hier helaas ook een keer niks op kunnen nemen, dat was wel baalen.
Fijn dat je even voor je werk op pad kon!

Suliko, nou ik sta ook te kijken hoe je dat allemaal doet, zo sportief!
Wat fijn dat je je weer zo snel goed voelt.
Oei die kvs klinkt als niks voor mij, ik houd niet van drukte bij trails.
Bij stads lopen weet je gewoon dat het druk is,stel je je op in, maar een trail vind ik toch het mooist als het rustig is, en je echt van de natuur kan genieten, zonder dat het zo een massaal evenement is.
Ik vind juist de kleinere trails daarom ook veel leuker.

Ieisje, succes met de laatste loodjes.
Je zit nu in de taperweken, een bevalling is toch minimaal een dubbele marathon of meer!

99, mooie intervallen gelopen!

Danseresje, goed bezig! Wat knap een uur lopen naar je werk, heb je dan nooit zin om even snel de fiets te pakken?

Koekoe het zijn de handschoenen van Osmo, ik zal zo even het linkje zoeken.

Ik blijf vandaag lekker dicht bij de kachel! Gelukkig wel een prachtig zonnetje vandaag!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 11:12

Leonie waarom ben je niet tevreden over het lopen op gpx? Dat vind ik juist het fijnste wat er is op garmin! Echt ideaal, zo kun je overal routes lopen, ook waar je het niet kent.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:02

Supervixen schreef:
Leonie waarom ben je niet tevreden over het lopen op gpx? Dat vind ik juist het fijnste wat er is op garmin! Echt ideaal, zo kun je overal routes lopen, ook waar je het niet kent.

Het systeem an sich is perfect en super handig, ben ik helemaal met je eens!
Maar omdat ie dus uitvalt, opeens stopt met route, stukken van de route mist. En, maar dat is persoonlijk, vind ik het erg jammer dat hij het niet herkent als hardlopen in de data. Wandelend vind ik het niet zo erg als hij er even mee stopt (hoewel, ding moet gewoon werken) maar tijdens het hardlopen stop ik eigenlijk nooit en vind ik het dus bloedirritant. Ben dan hele stukken meer mijn horloge bezig dan met mijn run.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 12:44

Je kunt je horloge op hardlopen starten, dan de knop links midden ingedrukt houden en scrollen naar ‘navigeren’, daar je koers selecteren en dan heb je gewoon hardloopdata!

Je kunt zelfs tijdens het navigeren een training uitvoeren.

SulikoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 14:48

Nog even over de KvS, ik vind het wel heel leuk dat ik een keer heb mee gedaan, maar mijn conclusie was wel dat ik het een te massaal evenement vond om er nog een keer heen te gaan. Al zou ik dan de marathonafstand of ultra afstad wel weer interessant vinden.
Natuurlijk niet te vergelijken met een Rotterdam marathon, maar de eerste paar km amper kunnen rennen en bij elk smal paadje opnieuw hebben dat het volloopt, vond ik wel jammer en niet wat ik zelf zoek in een trail evenement. Maar op de langere routes ging het wel een stuk beter, en de routes waren oprecht heel erg leuk, prachtige en diverse omgeving! De sfeer was ook goed.

Sherivey, oef ik vond het om 08:30 al wel echt heel koud voelen, en jij was er zo vroeg al bij! Knap hoor dat jij altijd zo vroeg loopt, daarvoor waardeer ik soms toch te veel mijn bed en rustig opstarten. :')

Leonie, ik denk ook dat mijn zones op garmin niet kloppen. Maar het lastige is dat al die reken manieren uitgaan van gemiddeldes (die bij mij sowieso niet opgaan) of je moet je max weten, en die weet ik dus niet. Hoogste met garmin gemeten is 209, maar ik denk oprecht dat ik nog hoger kan. En ja, garmin zegt de afgelopen weken ook af en toe dat mijn max hartslag is bijgesteld, maar dan opeens op 203 of 206, wat dus sowieso lager is dan het maximum die hij een keer gemeten heeft.
Naar krav les gaan voelt wel altijd een beetje als russian roulette, soms zijn de lessen absurd intensief en vol adrenaline, en soms rustiger en meer technisch, ik ben blij dat het gister een relatief rustige les was (met nog steeds 2 keer 3x 20 seconde vol power trappen en stoten op een kussen op het einde). :')

Klinkt als een goed en realistisch doel voor de marathon! Zelfde als ik heb, uitlopen en graag onder de 4 uur, maar hoeveel onder de 4 uur zou me een worst wezen. :+

Wat herkent hij niet als hardlopen als je navigeert? Je kan gewoon vanuit hardlopen een route starten, zoals Lisitano zegt. Wel heel raar dat hij zo vaak uitvalt, dat zou niet moeten, heb je al contact opgenomen met garmin? Mijne valt dus af en toe uit met het starten van een route, maar daarna gaat het goed (tenzij ik op een andere route overstap halverwege). En stukken van een route mist, dat zou ook echt niet moeten...

ieris, dat heb ik dus ook! Afgelopen zaterdag had ik een laat startblok en was ik ook laat in dit uur gestart, de laatste ronde liep ik helemaal alleen, heerlijk :')

Ik was van het marathonschema van Ben Parkes overgestapt van level 2 (improver) naar 3 (intermediate) om die tot aan de Utrecht Marathon te volgen, maar ik merk dat die toch iets te hoog gegrepen is. Vast 4x per week lopen met 3x een afstand tussen de 8-12 km (easy/tempo/interval) en dan in het weekend een long run. Maar das echt best veel. :') Terwijl ik tijdens de level 2 regelmatig vaker (4-5x ipv 3x) en/of verder liep, merk ik toch dat de L3 opeens stress geeft en dan stagneer ik. Dus ik heb besloten om L2 opnieuw aan te houden en die te voltooien en dan hou ik L3 ernaast voor als ik een training langer of intensiever wil maken.
L2 gaat ook uit van renners die willen finishen met doeltijden van 3:45-4:30 en L3 van 3:15-3:45 en misschien is de logische conclusie dat ik nog geen intermediate marathonrenner ben, want die doeltijden zijn nog niet binnen mijn range. :+

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 16:07

Leonie als hij zo vaak uitvalt zou ik contact opnemen met garmin. Hij is bij mij pas twee keer uitgevallen. En niet tijdens dezelfde loop.
En niet herkennen als hardlopen? Dat is raar, dat herken ik niet.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 19:58

Ik moet inderdaad toegeven Germie dat ik zo vlot kan wandelen. Dit is iets van het afgelopen jaar. Sowieso loop ik makkelijker sinds ik barefoot loop en kan meer tempo maken. Het tempo van gisterochtend was wel echt bizar nieuw :')!

Sherivey, ik weet dat de piekstatus doorgaans kort is, maar ik had hem dus al sinds vrijdag de 14e.... Tot dus gister na mijn loopje naar werk... Die had er nogal in gehakt. Maar misschien dat ik daarom zo stevig door kon lopen :):)
Goed gelopen vanochtend! Het was inderdaad koud :brr: , ik ging een klein uurtje later de deur uit op weg naar werk.
Als jij jezelf al een trage loper noemt, dan vraag ik me af wat ik ben <<) :')! Jouw tempo's van vanochtend haal ik niet eens >;)

Leonie, ik snap ook niet helemaal hoe je een rotte lopen niet als hardlopen kan opslaan. Je moet echter wel vanuit een activiteit, hardlopen of in mijn geval vaak wandelen, je route openen zoals al aangegeven. Doe je het niet vanuit een activiteit, dan stopt ie de route ook.
Te snel starten gebeurt denk ik veel. Is met wandelen ook. Ik kan het heel goed negeren dat iedereen om me heen er als een haas vandoor schiet, maar ik herinner me mijn wandelmaatje bij haar eerste 42km die er helemaal zenuwachtig van werd en steeds harder ging lopen.
Maar voor de beoogde eindtijden, zijn er ook geen pacers waar je bij kan aansluiten, zodat je heel constant gaat lopen en evt de laatste x-aantal kilometers versnelt als die power er nog is?

Suliko, het is gewoon echt bizar dat nu al die problemen met Garmin zijn. Hoort niet, mag niet, je betaalt er genoeg voor.
Maar eerder heb ik het ook gehad en toen leek het een horloge-probleem en dat is super opgelost. Nu lijkt het een software-probleem en snap ik niet waar ze mee bezig zijn.....
En goed dat je terug gestapt bent qua level. Het moet allemaal wel leuk blijven hoor!

Ik ben vandaag weer naar werk en terug gelopen en besloten me nu ook een beetje te richten op de zones en dus ook een data-veld toegevoegd in mijn eerste scherm.
Wilde in zone 2 blijven en dit lukte redelijk goed vanochtend, vanmiddag iets minder. Blijkt ook dat ik 10.30-10.45/km goed trek in zone 2.
Totdat ik de achterlijke klootviool weer tegenkwam die er volgens mij een sport van maakt mij omver te fietsen -:(- ben al vaker de heg in moeten duiken etc. Dus heb hem vandaag bij de arm gegrepen omdat ik het ondertussen zo zat ben en gevraagd waar hij dan wil dat ik heen ga. Het antwoord was 'aan de kant'. Uh...... Verder aan de kant kan ik doorgaans niet :n . Kan hier echt zo boos om worden _-:(
En nee.... Ik ben geen fietser en momenteel ook even lastig de fiets te pakken. Maar vanochtend moest ik om 8u beginnen en had ik als streven om om 6.30u te lopen.... Dan moet ik me er wel echt even toe zetten :'). En 6.30u.... Net niet helemaal gelukt :')
Morgen zou ik ook wel willen lopen, maar wil ook weer mijn opbouwrondje doen en allebei is momenteel iets veel.... Misschien over een paar weken als mijn conditie verbeterd is. Heb ook al een tijdje niet naar werk gelopen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:20

Mooie loop Sherivey, maar wat was het koud zeg vanmorgen vroeg!
Suliko, wat een waanzin joh dat je een dag later bent gaan hardlopen en een krav les had 8)7

Ik heb na werk nog een rondje van 5,5km gelopen. Heerlijk loopweer vanmiddag zeg!

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:28

Ik ben net terug van een 4,5 km easy run. En ik zeg het niet vaak, maar: het was best koud!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 20:46

Ja fris hè! Ik heb ook net een rondje gedaan, poging lage hartslag dus heel langzaam. :')

Ik ga over poosje bij de sportarts m’n hartslagzones laten bepalen.

Wel knap zeg Sherivey, zo vroeg lopen.

Wat irritant van die fietser Danseresje!

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-25 20:53

Danseresje pas je wel een beetje op? Voor je het weet grijp je de verkeerde bij de arm..
Maar ik snap heel goed dat je je kapot irriteert!

Samantha ik ben benieuwd, doe je verslag hier?

Lekker Tiggs!

Ik geniet zo van dit koude weer! Heb net ook heerlijk intervallen gelopen in het donker. Van mij mag dit lichte vriesweer nog wel een maand duren.

9km met 800-600-400-400-600-800m tempo en aan het eind nog een paar sprintjes omdat ik zo lekker liep. Echt genoten.
Hartslag was de eerste km een beetje van de leg door de koude wind tegen.

Afbeelding
Afbeelding

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:02

Wow lekker zeg!

Ja zal ik doen, maar dat duurt nog wel even, na Rotterdam gok ik.
Ben ook wel benieuwd.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-25 21:39

Goof, tiggs, Samantha en SV, lekker bezig!

Op zich is dit heerlijk weer. Beter dan storm en regen (of sneeuw := ), maar dat windje maakt het venijnig.
Van mij mogen lente en zomer komen.

SV, Ik pas zeker op. Maar deze gast spoort gewoon niet. Het zou me niet verbazen als hij in het autistisch spectrum zit. Maar hij blijft gewoon kaarsrecht op je af rijden met een heel vastbesloten blik in de ogen. Ik zorg ervoor dat ik volledig aan de kant loop, weinig ruimte over.
Vraag me af of hij ook recht op een vast obstakel op zijn weghelft af rijdt >;) .
Dit is overigens wel echt de reden dat ik tegen het verkeer in loop, want dan zie ik tenminste dat hij me echt aan wil rijden!