Ontzettend veel keuze inderdaad Ik heb vaker één stok van mijn zus gebruikt, zij de andere. Dat is ook de reden dat ik eindelijk eens een paar voor mezelf koop haha. Zoveel steile afdalingen over puinhellingen met haar gemaakt en twee stokken voor ieder is dan wel handig. Zij gebruikt deze stokken zelfs met skiën en ondanks dat ze wat zwaarder zijn, zijn ze wel heel stevig. Zo kan ik ze voor elke sport in elk seizoen gebruiken.
We hebben trouwens campings uitgezocht. Het worden Oostenrijk en de Dolomieten in augustus
Befunny lief die pootjebadende hondjes. Lekker vooruitzicht Bootsiebob! Ik kom regelmatig in kringloopwinkels dus ga de loopstokken even in de gaten houden..
De boeren Komen nogal eens grote zwerfkeien tegen in de akkers. In het verleden werden ze vaak kapotgemaakt.
Maar een man vond dat zo zonde,en ging ze vanaf 1976 verzamelen. Als een Boer een Steen tegenkwam ,haalde hij hem op,en plaatste hij hem in een bos Er staan er nu 2000.
lizard
Geplaatst: 25-06-23 19:37
En door naar de Buckeberg. Daar is ook een steengroeve,waar ook dinovoetafdrukken in Steen staan.
De groeve is in gebruik,maar het gedeelte met de afdrukken is open voor iedereen.
Zo sneu. Ik zag minstens tien uitgedroogde salamandertjes.
En Dan loop je langs een zijpad. Kijk op de kaart,en zie,oude spoorbrug?
Midden in de bos,als ik het Niet op de kaart gezien had,was Ik er zo voorbij gelopen.
Waarschijnlijk voor de mijn bouw,in het verleden.
moonsparkle
Geplaatst: 25-06-23 19:50
Wat veel gezien lizard! Ik was van de week in het dinobos in dierentuin Amersfoort mooi ook die zwerfkeien
Zadelzwam
Judasoren
Bloedweizwam
Dooiergele mestzwam
Mogelijk korrelige mestinktzwam
Vlekplaat
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 25-06-23 19:55
Lizard jij hebt veel gedaan op deze warme dag. Leuk die dino's, weer wat anders.
Moonsparkle paddestoelen die verwacht je niet nu. Ik niet iig.
JeaDH mooie stad is Sneek.
Wat een afstanden komen er voorbij. En pootje badende hondjes
Rest is niet blijven hangen, sorry. Mijn hond heeft ook pootje gebaad net. Ik vind het nog steeds warm
moonsparkle
Geplaatst: 25-06-23 20:03
Mooie bloemen!
Ik was gegaan na er een beetje regen was geweest was nog van vrijdag maar eerder geen tijd om te posten. De zadelzwam is er wel een die je vooral in het voorjaar ook tegen kunt komen.
Moonsparkle,en Susan,ook mooie foto's weer van jullie.
Bootsiebob
Geplaatst: 25-06-23 20:31
Anders dan hun namen doen vermoeden, vind ik de mestzwam en de mestinktzwam best wel mooi
Lizard veel gezien. Zonde van de salamandertjes Blijft indrukwekkend hoe groot de dino’s waren Ik vind Findlingen altijd zo’n leuk woord
Susan mooie bloemen gezien!
Goof
Geplaatst: 25-06-23 20:33
Wow, alleen maar toffe locaties Lizard! Die spoorbrug is tof om zomaar tegen te komen. En die sporen zijn ook bijzonder. Ik heb eens sporen gezien in Frankrijk toen ik nog puber was. Vond het indrukwekkend. Nog steeds trouwens!
Mooie bloemen zo zeg, Susanh. Mooi weer Moonsparkle.
Wat hebben jullie veel gedaan vandaag met dat warme weer mij was het wat te warm en nog zere voeten. Vrijdag heb ik een pasafspraak staan voor nieuwe schoenen, die hopelijk wat minder warm zijn. Vel van mijn hiel valt er helemaal af
Net nog wel een rondje met Chic gelopen, was best lekker toen ik eenmaal mijn schoenen aanhad. Sandalen bij het paard vind ik geen goed idee.
Gezellig met zijn allen.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 26-06-23 05:53
Dat is zeker gezellig
Die bloemen staan in het parkje waar de zwemvijver is. Voorheen was dat gras met kale plekken, omdat daar honden doorheen renden. Nu iets minder plek om te rennen (alsnog ruim voldoende hoor) en in plaats daarvan prachtige bloemen. Iedere keer bloeit er wat anders.
Wij zijn vandaag aangekomen op Vancouver Island en liepen nog een rondje in het Elk Provincial Park. Echt schitterend dus best wat foto's. De bomen waren er echt enorm hoog.
Leuk om te horen Pien! Ik ga hier nog even lezen en dan slapen. Morgen 4 met de boot op zoek naar wildlife dus hopelijk gaan we dan weer mooie dingen zien.
moonsparkle
Geplaatst: 26-06-23 06:55
Vancouver island staat al een tijd op m'n reislijst