Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:50

Ine23 schreef:
Jullie gaan hard!! Ik lees wel trouw mee, maar zo druk afgelopen week met stage en scriptie etc.

Brutus is zo schattig <3 , wel een beetje cameraschuw nog? :D

Nog gefeliciteerd Claudia, was het een fijne verjaardag?

Lekker eten zie ik weer :9

Afbeelding
Afbeelding

Haha vooral aandachtsgeil, net zoals z’n moeder _O-

Ine23

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 15:53

AAAAH <3 <3 <3
Die veulensnoetjes zijn echt het leukst <3

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-21 22:33

Owwwhhh Esther wat is dat veulen een schatje! <3 Zo lekker pluizig!

Otti, gewoon volhouden hoor, met zo’n inzet kan het niet anders dat die kilo’s er echt af gaan... Meet je jezelf ook op? Het kan ook zijn dat je vetweefsel afneemt maar je door het vele lopen meer spier krijgt...

Leuke vrolijke schoenen Gaucho en meteen goed gebruikt! Die lunch ziet er overheerlijk uit.... :9

Hier qua eten best een goede dag, had net na terugkomst van stal vooral dorst en had zin in peer, dus die lekker gegeten en een chocolaatje, helemaal prima. Zoals verwacht was idd de werkdag knetterdruk, dus wederom alleen stalklusjes als beweging gehad en een buitenritje...dus dat was niet top. Morgen heb ik wel de tijd om ook even overdag naar buiten te gaan dus dat ga ik zeker doen, jullie mooie buitenfoto’s zijn een goede motivator.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:31

Hier juist een dagje veel binnen vandaag, dagje kantoor. Netjes eten mee, alleen bij het snijden van het bananenbrood vanochtend verdwenen er ineens al 2 plakjes in mijn mond >;) Het zag er ook te lekker uit :=
Afbeelding
Nu maar een plak minder mee naar kantoor en zeker niet snoepen vandaag.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:33

Oeh ziet er heerlijk uit zeg!

En dat plakjes ineens verdwijnen tijdens het snijden is herkenbaar >;) . Ineens zijn ze weg!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:52

Och, wat een fantastisch veulenbekkie @Esther... De hele dag knuffelen.

@Gaucho jij bent weer voorbereid aan de dag begonnen! Goed bezig. Tsja, die plakjes die verdwijnen..

Heel fijn dat de zon alweer lekker schijnt. Toch lekker de dag beginnen.
Vanmiddag maar even in de lunchpauze m'n 15 minuten challenge afronden.
Als de zon dan tenminste lekker schijnt :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 08:55

Het is toch verdulleme niet eerlijk :')

Een klein poosje even iets de teugels laten vieren en ik merk het gelijk. Nu strafkamp oppe Foxy. :+

Zo te zien gaat alles lekker hier! Wanneer gaat het kookboek er komen, gaucho? :))

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 09:11

Niet leuk @Roosch.
Maar hup, op Foxy dan maar ~~}>

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 09:48

Ja, zweten en puffen dan maar.

Het is gewoon stom om te zien dat als je heel even wat losser laat het ook gelijk bestraft wordt. Ik ben nog steeds jaloers op mensen die alles kunnen eten wat ze willen zonder op hun gewicht te moeten letten. Ik zou al blij zijn als ik gewoon eens een weekendje niet zo streng zou hoeven te zijn. :')

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:07

Same Roosch, same! Ik denk dat we die jaloezie ons hele leven blijven houden en onszelf ook nooit mogen wijsmaken dat wij het op een bepaald moment ook wel kunnen. Als ik ipv 1 dag minder streng een weekend minder streng ben, dan moet ik daar de rest van de week weer echt hard voor werken. Goed bezig om Foxy weer in gang te zetten!

Super bezig met de challenge Musli! Merk je verschil met aan het begin van de maand?

Ziet er heerlijk uit Gaucho! Ik zou er ook niet van af kunnen blijven hoor.

Geniet ervan vandaag om even lekker buiten te komen, Pallatin! Schijnt daar ook de zon?

Ik moet om 13u op stage zijn, ga nu eerst een boswandeling met mijn hond maken en dan tot 18u30 normaal dus op stage. Ik beweeg daar wel, maar toch ook niet voldoende.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:13

Ine23 schreef:
Super bezig met de challenge Musli! Merk je verschil met aan het begin van de maand?

Ik moet om 13u op stage zijn, ga nu eerst een boswandeling met mijn hond maken en dan tot 18u30 normaal dus op stage. Ik beweeg daar wel, maar toch ook niet voldoende.

M'n gemiddelde hartslag lijkt wel steeds lager te worden op die tijd/afstand, het wordt dus makkelijker..
Ik wil binnenkort eens kijken of ik die 3km kan halen in 15min. Denk dat het moet lukken.
Laatst wel al 2.88km gehaald en toen was ik niet eens helemaal kapot :j

Geniet van je boswandeling :D

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:23

Zo, even achter de laptop gekropen voor een bijleespost. :Y)

Famke, wat vervelend dat jij dit ook hebt ervaren. Heb je inmiddels je leefstijl kunnen veranderen? :D Hoe gaat dat?

Gaucho, oh pompoen bladen. Slim! Ik ben echt niet zo kook-handig zeg maar haha. Ik ga dit even noteren, leuk idee!

Jacuzzi verbrand calorieën? Echt? Gemiste kans. :') Mijn ouders hebben net het huis verkocht begin maart en de jacuzzi is blijven staan. :')
Heerlijk een wijntje! :D

Esther, fijn die beperkte schade van het weekend! En spierpijn. Auw. Geef wel aan dat je goed je best hebt gedaan vind ik altijd :=

Gaucho ook spierpijn. Maar jij bent ook echt erg fanatiek zie ik wel! Heerlijk :D

Otti mooi tochtje heb je gelopen!

Pallatin, ah drukte op werk. Lastig is dat hè? Voelt echt een beetje alsof je dan een stukje beweging mist.

Musli lekker bezig! :D Heb je nog een thuis workout gedaan? Heb je dan ook een bepaalde routine?

Gaucho, heerlijke omgeving plaatjes! Dat motiveert! Fijn dat je schoenen zijn goed gekeurd! :P

Esther, elke dag iets actiefs doen is ook mijn voornemen! We moeten ergens beginnen toch? You go girl! :D

Otti, fijne omgeving ook daar, heerlijk!

Esther, wat een onwijs schattig dotje. <3

Gaucho, heeeerlijk dat bananenbrood! Succes met werken vandaag!

Musli, lekker bezig! Is dat een bepaalde challenge via een groep of app? Fijn dat je daar steeds aan toe komt :D

Roosch, balennn. Ik snap de frustratie. Mijn broertje eet ook gewoon alles. Niet eerlijk. -O-

Ine, geniet van je boswandelingetje. Heerlijk!

Hier schijnt de zon af en aan. Kleine zometeen op bed gooien en dan snelle alle huishoud taakjes afmaken.
Gister 4 km gewandeld in de avond, heerlijk. Eergister 2,5 km gedaan. Vanmiddag even een klein rondje interval doen, kijken hoe dat gaat.
Lastig vind ik dat, ik ben eigenlijk 'nog' te zwaar voor hardlop training, maar het voelt wel erg lekker denk ik.. dus ik probeer het gewoon. :)

Ik probeer een trouwe bij lezer te worden, maar soms gaat dat echt wat lastig qua tijd. Sorry!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:27

Mens, heilig respect. Ik lees altijd keurig bij maar als ik wil reageren dan is maar een gedeelte blijven hangen. :))

Verloor ik maar net zo hard gewicht als mijn verstand. :))

We gaan hard tegenwoordige zeg!

Ik ben wel benieuwd hoeveel kilo we met zijn allen zijn verloren.
Zullen we zeggen dat we 1 juni eens een optelsommetje gaan maken?

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 10:37

Leuk idee!

Ik ben eergister echt heel bewust begonnen na meten en wegen. Daarvoor was het eigenlijk.... :+ niet zo gemotiveerd.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 11:03

Nou, respect inderdaad Zorro :')

Hoewel ik gezegend ben met iets meer centimeters qua lengte heb ik me er ook maar bij neergelegd dat alles eten wat ik wil ook niet voor mij is weggelegd :') Ik omarm dus maar een leefstijl met veel gezond eten en veggies, hou ik gelukkig van, en veel beweging buiten. Minder alcohol bevalt heel prima, zoek het meer in de kwantiteit ipv kwaliteit :+

Komend weekend lekker weekendje weg, met onder andere sushi eten :9 Gelukkig ook veel beweging, maar dan mag ik de week erna ook wel weer aan de bak.

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 11:29

Mooie bijleespost Zorro knap van je dat je weer bewust bezig bent. En ook lekker bezig bent met bewegen.
Roosch ook weer de foxy afgestoft zo te horen. Soms moet je ook gewoon genieten.
Musli nog steeds bezig met haar challange, goed bezig!
Knap dat je het volhoud
Gaucho miste zomaar 2 pakjes cake, geniet ervan :j
Esther heeft een knap veulentje en is bezig met elke dag te bewegen, houd vol!
Pallatin een buitenrit is toch ook bewegen? Of heb je stap ritjes? Ik ben altijd kapot na een buitenrit want dan gaan we altijd lekker galopperen en wilt ze altijd uitgestrekt draven enz :=

Ik lees elke dag mee, maar niet elke dag iets te melden. M’n lichaam doet zeer waardoor ik het erg moeilijk vind om te bewegen. En ik heb ontdekt dat ik door het onrustige gevoel van pijn hebben tijdens werk en eten en drinken binnen handbereik in de vrachtwagen dat ik dat dus pak om even van dat onrustige en pijnlijke gevoel af te zijn -O-

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 11:31

Ik heb vorig jaar een voedingsconsulente gezocht. Samen met haar ben ik zo'n 6 kg afgevallen.
Toen moesten er eigenhandig nog een dikke 10 af, maar dat is dus niet gelukt zeg maar.. :')
Maar ten opzichte van toen naar nu ben ik 1,5 kilo gegroeid. Ik kan dus redelijk 'op gewicht' blijven, maar er moet nog steeds 10 af. Liefst 15...

Meh NBN wat vervelend dat je je zo voelt... :(:) Is het een medisch iets dat je lichaam zo zeer doet?

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:04

@Zorro, ik pak een YT thuisworkout erbij en die volg ik. Meestal 10/15 minuutjes.
Dat heb ik gisteravond dus ook gedaan :j

Goed vooruitzicht @Gaucho, weekendje weg *\o/*
En ik hoop dat je kwaliteit in plaats van kwantiteit bedoelt, op het gebied van alcohol? :P

Zorro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:30

Oeh weekendje weg! :Q Geniet ervan Gaucho!
Ben ik ook echt wel aan toe.. Al zitten we midden in een huis en tuin verbouwding/renovatie :')

Musli, oh cool! Daar ga ik eens op zoeken dan :D

Net een lekkere salade gegeten :9 Simpele lunch vandaag.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 12:50

MuSLi schreef:
@Zorro, ik pak een YT thuisworkout erbij en die volg ik. Meestal 10/15 minuutjes.
Dat heb ik gisteravond dus ook gedaan :j

Goed vooruitzicht @Gaucho, weekendje weg *\o/*
En ik hoop dat je kwaliteit in plaats van kwantiteit bedoelt, op het gebied van alcohol? :P

:D ja :j

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 14:03

Zorro_ schreef:
Ik heb vorig jaar een voedingsconsulente gezocht. Samen met haar ben ik zo'n 6 kg afgevallen.
Toen moesten er eigenhandig nog een dikke 10 af, maar dat is dus niet gelukt zeg maar.. :')
Maar ten opzichte van toen naar nu ben ik 1,5 kilo gegroeid. Ik kan dus redelijk 'op gewicht' blijven, maar er moet nog steeds 10 af. Liefst 15...

Meh NBN wat vervelend dat je je zo voelt... :(:) Is het een medisch iets dat je lichaam zo zeer doet?

Ik denk dat het deels medisch is. Deels weet ik het niet. Ik heb een lage rug hernia en versleten rugwervels en nu uitstraling naar mijn benen maar het duurt zo lang

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 17:46

Wauw Zorro wat een goede post!! _/-\o_ hoe ging je interval? Knap dat je daar toch voor gaat, ik raak al buiten adem als ik er aan denk...ik haat rennen... :')
Werkdag was hier helaas weer veel drukker dan verwacht, dus ben net alleen maar even naar de supermarkt gelopen, maar goed is iig al meer stappen dan gister. Paard krijgt vandaag voor het eerst sinds een week een dagje vrij, dus ook geen buitenrit. @NBN ja we draven veel tijdens zo’n rit en ook wel galop maar ik krijg t niet t idee dat mij dat veel energie kost....Dat is bij een dressuurtraining wel anders, dan zweet ik me rot... :D
Wat een heerlijk vooruitzicht Gaucho, volgens mij is er warmer weer op komst {:}

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 19:30

Rondom lunchtijd wilde m'n man graag een rondje wandelen. Dus hebben we samen een rondje gewandeld. Hardlopen dus maar uitgesteld tot net. Ging weer prima, wel een beetje fris windje :brr:

Hoe ging jouw interval @Zorro?

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 19:43

Ja windje viel tegen net. Wel lekker fanatiek getraind net, half uur bokszak training en half uur met name krachttraining.

En niks gesnoept op kantoor *\o/*

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-21 19:46

Hoppa Gaucho. Kan maar weer in de pocket zijn die beweging en heel netjes dat je niet hebt gesnoept op kantoor _/-\o_