Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Acetylcysteïne voor bij vastzittende hoest door taai slijm.
colinneke schreef:Hebben jullie ook tips voor nasaal klinken?
Mijn stem klinkt dus heel nasaal, en na veel praten ben ik ook schor.
Ben ook nog steeds wat neusverkouden.
Zou een neusspray helpen?
MarjanB schreef:Hier ook mensen met wisselende uitslagen testen?
Ik ben donderdag in contact geweest met iemand die Corona heeft.
Maandag op dinsdag nacht hoesten en benauwd. Neg zelftest. Overdag ook benauwd. Kreeg langzaam vaag gevoel in m’n hoofd er bij en steken in m’n lijf. Woe ochtend hoorde ik dat klant positief was met wie ik een meeting heb gehad. Nog steeds benauwd en niet lekker, thuistest positief. Dus gistermiddag naar ggd en uitslag negatief. Ondertussen pijn op de borst en rugzijde ribben (steken) en nog steeds benauwd. Weer positief op thuistest. Ggd gebeld en kan morgen weer testen. Voel me aardig poedersuiker en verder niet meer echt hoesten maar wel kortademigheid pijn op m’n ribben en hoofd is niet wat t moet zijn (steken en voel me wazig) klein beetje snotterig maar niks van betekenis. Hartslag is hoger dan normaal en m’n bloeddruk is qua bovendruk wat hoger dan anders (heb vaak erg lage bloeddruk dus test regelmatig)
Ben thuis aan t werk en dacht moet ff wat actiefs doen want wordt niet goed van die steken.. dus ff stofzuiger gepakt en nu heb ik spijt![]()
Herkennen jullie dit?
Caresse07 schreef:Ik ben inmiddels 3 weken verder en nog steeds hoesten, hoofdpijn, neusverkouden, af en toe wat benauwd en enorm moe. Mag toch hopen dat het snel over gaat.
Tibamar schreef:Caresse07 schreef:Ik ben inmiddels 3 weken verder en nog steeds hoesten, hoofdpijn, neusverkouden, af en toe wat benauwd en enorm moe. Mag toch hopen dat het snel over gaat.
Wilde hier net eens vragen hoelang het duurt voor je van je klachten af bent...Kan lang duren dus..sterkte
Ben nu een week verder en nog holtes vol en moe..niet normaal