Supervixen schreef:Vanmiddag de Posbankloop 15km gelopen. Onverwacht samen gelopen met een zo goed als dove hardloper, die ik ken van instagram. Hij heeft haas voor me gespeeld en daardoor heb ik bijna 6 min van mijn tijd op de 15km afgelopen. En dat met wat flinke hoogtemeters.
Ik heb echt genoten van het lopen vandaag, ondanks de volle bak regen.
Volgende week de Hoge Veluwetrail van 15km lopen. Die is pittig, want de eerste 4km gaan vol door het mulle gele zand en bij ongeveer 10km moet je een heleboel trappen lopen. Maar is wel een hele mooie route.
Wauw wat goed! 6 minuten, dat is echt heel veel! Goed gedaan!
Die hardloper heb ik ook een tijdje achtervolgd tijdens een trail in de Veluwe. Leuke man en inderdaad een fijne haas, al hield ik hem echt niet bij 
Ik vind 5 km in 30 minuten helemaal niet slecht, heel snel zelfs. Ik haal dat tempo soms niet eens, al gaat het tegenwoordig wat gemakkelijker sneller.
Ik loop altijd op wat lekker voelt. Techniek heb ik niet 
Ik zie op de foto's van gisteren terug dat ik mijn voeten voor elkaar plaats. Ik loop in een rechte lijn. Dat deed ik voorheen ook altijd met wandelen en bracht me toen een pijnlijke lies.
Nu kan ik ook plaatsen waarom ik in januari nogmaals een liesblessure kreeg. Dat wordt dus even focussen op m'n voeten naast elkaar neerzetten tijdens het hardlopen.
Ik zet m'n bovenarmen ook te dicht langs m'n lichaam. Ik mag meer zwaaien en m'n ellebogen naar achter drukken.
Snel zal ik nooit worden geloof ik. Ik vind het al snel teveel moeite kosten en ik loop vooral om m'n hoofd leeg te maken en te ontspannen, het liefst samen met m'n honden. Zonder m'n honden ga ik dan ook wel veel sneller. Als ik naar anderen kijk, gaan die juist met hond veel sneller maar ik ben meer van het kachelen in dieselstand