[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:38

Mooie lipkleur elke!

Mijn look van vandaag, hier op vakantie erg slecht licht helaas.
Ik gebruik trouwens voor bijna al mijn looks MUR en ik ben echt fan. Al zijn de nieuwere zoals de Amplified en Flawless palettes kwalitatief wel beter vind ik.
Afbeelding

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:42

Ik vind hem persoonlijk iets té voor overdag, maar ik denk dat hij voor 's avonds wel heel gaaf is! :) Maar je moet je van mij vooral niets aantrekken, omdat ik gewoon heel erg van natuurlijk ben. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:45

Ik vind je ooglook zoals gewoonlijk weer prachtig, heftig, maar wel prachtig!
De lipstick staat je super, maar ik vind hem in combinatie met je ooglook minder...

Heb je je wenkbrauwen anders gedaan?
Ik vind ze zo... BOOM! in your face...
Heb het idee dat je dat normaal niet zo hebt.

Vakantie... Heerlijk <3
Waar ben je?

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 11:49

Dankje! Ja ik hou van heftig haha ook overdag!

Klopt Anc, ik zit de laatste tijd beetje te klooien met m'n wenkbrauwen en ben zelf nog niet echt tevreden over de vorm.

Heerlijk ja, ben in Tsjechië :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 12:37

Mooie looks weer van iedereen..

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:13

xFioon schreef:
Mooie lipkleur elke!

Ik vind je review leuk phoya, ook wel leuk om te zien dat jij het fijner vind als het niet met 1 tap in de pan enorm veel kleur geeft, daar valt inderdaad ook weer wat van te zeggen, zo had ik dat nog nooit bedacht ;)

Ik ben op dit moment helemaal weg van mijn nieuwe Estee lauder palette, groen tinten en dan met een gouden eyeliner :)
Maar wel weinig tijd voor oogschaduw sochtends laatste tijd en om een foto te maken :P
[ [url=m/g6V4NL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dankje Fioon! Leuk! :)

Melati, hele mooie foto's +:)+ Die lipstick staat je heel goed en de kleur is mooi voor dit seizoen! :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:28

Lieeeen die look staat je zo goed, je lijkt idd erg bruin :D

En Elk ook weer een hele gave look <3, maar vind hem met je nude/blote lip het tofst. Maar ik ben ook niet zo van de roze lipstick over het algemeen.

Ik denk dat je look vooral door je lipkleur heftig is Melati, maar vind hem wel tof, echt mijn favoriete kleuren. Vind je wenkbrauwen alleen ook wat té.

Vandaag voor het eerst een echt paarse look gemaakt, helaas is mijn camera nooit heel accuraat, dus hij lijkt op de foto wat roziger. Moest heel erg wennen, maar uiteindelijk wel heel blij mee. Vanwege mijn gebrek aan paarse oogschaduws 5 verschillende palettes gebruikt en nog wat losse oogschaduw _O-

Afbeelding

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:41

Ooooo die lipkleur :~

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 18:57

Wat een mooie look drunksheep!
Melati ik vind je wenkbrauwen ook iets te heftig, wel een supertoffe lippenstift!
Elke: mooi zoals altijd haha :D

donnar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:04

Mooie look melati, inderdaad heftig voor overdag, maar ik hou ervan en doe het zelf ook!

Mooi Drunksheep! Paars staat je goed!

Mijn look van vandaag met Mac "O" op mijn lippen :)

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:05

Wauw Donnar, heel mooi! :)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:10

Het is ook iets te heftig voor mij overdag melati, maar ik vind je lipkleur wel echt tof! En fijne vakantie!

Mooi gedaan drunksheep. Ik vind zowel je oogschaduw als lipkleur mooi, maar persoonlijk zou ik ze liever iets meer matchen bij elkaar, of juist heel iets anders. Voor mij is de combi het nu op de een of andere manier net niet (al kan ik zo ook even niet zeggen welke kleur ik er wel bij zou pakken)

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:13

Vind de combinatie bij elkaar wat minder Melati, maar apart van elkaar hou ik er wel van. :j Kan je altijd goed hebben dit soort looks.

Zal eerlijk zeggen dat ik dit paarse, en ook wat koeler, beter bij je vind staan Nadia. Vaker doen!

Mooie foto van je Donnar. Lieve en zachte look met mooie highlight.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:16

Oh ik vind dat juist een supermooie 'daily' look Melati, ik hou wel van lekker heftig voor overdag <3 vind de combi lip & oog ook best tof zo.
Wenkbrauwen kijk ik idd ook een beetje "raar" tegenaan, misschien dat het ook komt omdat je je haar zo strak achterover hebt? Als ik dat doe heb ik soms ook zoiets van, wenkbrauwen waar gaan jullie met m'n gezicht naar toe, gooi ik m'n haar 10 seconden later los denk ik van goh had ze nog wel wat meer aan mogen zetten :')

Drunksheep ook mooi, anders dan de gebruikelijke kleurtjes maar dat paars kun je ook heel goed hebben zeg! :))

Wauw die lipkleur is ook mooi zeg Donnar, lekker zacht zo :j

En tja wat betreft MUR... ik blijf gewoon fan. Kwaliteit is zeker wel anders dan de echt duurdere merken maar ik ben en blijf er gewoon tevreden over, prijs/kwaliteit betreft is het gewoon heel aantrekkelijk. Verpakkingen en kleuren over het algemeen idd niet heel bijzonder, maar dat neem ik voor lief.

Vandaag nog een palette van hun op de gok meegenomen, had geen idee welke kleuren er in zitten maar hij was maar 4 euro en ik had 'm nog niet dus hebbuh :')
Afbeelding
Alleen de zwarte is wat chalky maar de rest echt meer dan dik in orde. De foto doet er eigenlijk nog geen recht aan. Maar deze pigmentatie en werkbaarheid voor die prijs, mij hoor je niet klagen :=

Individu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 22:52

Mooie kleuren Memories, zeker een leuke aankoop. Swatches zien er prima uit.

Vraagje: Waar kopen jullie je fake lashes? Ik heb net op boozyshop gekeken en daar was het niet veel soeps. Ga zo beautybay nog checken kijken of ze daar iets moois hebben. Uberhaubt nog aanraders van - deze zijn echt super! - ?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-17 23:07

Ardell en red cherry. Je hebt oa lashaddict.nl

Vergis je alleen niet met plaatjes, google even op wimpers op het oog soms lijken ze everyday maar vervolgens zitten ze tot je wenkbrauw :')

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 07:52

Over wimpers kan ik niet zoveel vertellen. En ook met MUR geen ervaring. Qua oogschaduws blijft Urban Decay favoriet. Maar wil heel graag nog eens een viseart palette proberen.

Mijn look van vandaag: ogen zijn met UD Alice through the looking glass palette. Lippen zijn JS Gemini

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 08:36

Mooi weer Lien
Gemini is echt een van mijn favoriete <3

Viseart is echt mijn favoriete merk qua oogschaduw.
Ja, er zit een behoorlijk prijskaartje aan, maar dat merk je ook aan de kwaliteit.
Ik wil eigenlijk nog een van de shimmer palettes, maar ik verander steeds van mening over welke ik wil _O-

Eigenlijk hoop ik dat ze met een warme, aardetinten shimmer uitkomen.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:18

Hoeveel is een Viseart palette? Klinkt veelbelovend namelijk. En hoe spreek je het eigenlijk uit? Ik zeg het echt kei brabants haha

Mooi weer Lino!! Je wenkbrauwen ook weer super mooi

‘O’ is een matchmade in heaven voor je Donnar

Melati super tof. Die kleuren staan je zeker goed. Combi lipstick ogen zou ik ook anders doen, want je ogen verdienen meer aandacht en nu gaat dat toch snel naar de lippen.

Naad; dit vind ik echt suuuper gaaf bij je. Dit moet je echt vaker doen. Ik zou je lippen eigenlijk echt heel nude willen zien hiermee, zodat je ogen eruit knallen. Vind deze kleur te lieflijk ofzo erbij. Wij gothics moeten niet te lief worden <<)

Oh qua wimpers draag ik bijna altijd de #48 van MAC. Vaak pimp ik ze door er wat losse individuele wimpers overheen te plakken.
Andere merken die fijn zijn, vind ik de Wispies van Ardell (kruidvat), Red Cherry, Kiss etc. Allemaal te bestellen op lashaddict inderdaad. Eerst kocht ik ze altijd bij Volumines, maar die bestaat niet meer ofzo?
Ik gebruik altijd de wimperlijm Duo, daarmee overleef ik zelfs een hele dag in een pretpark met zieke achtbanen zonder dat er bosjes wimpers rondvliegen
Laatst bijgewerkt door velvetblack op 18-10-17 09:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:21

Het is van origine een Frans merk, dus op zijn Frans: vieséar :')
Maar het wordt ook wel op zijn Engels uitgesproken: Vaisart

Ze zijn 75 euro per stuk.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:23

Viseart is Frans toch? Ik spreek het uit als 'viesart', maar dan met een halfbakken Frans accentje erbij :') Die grote met 12 kleurtjes erin zijn volgens mij idd iets van 75€, maar ze hebben ook kleinere vanaf iets van 30/40 geloof ik?
Staat al lange tijd op m'n lijstje om uit te proberen maar de kleuren/kleurcombinaties in de paletten word ik nog niet zo wild van, en wil voor die prijs toch wel echt iets waarvan ik denk WAUW :o

Heel mooi weer linoleum!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:26

Van die prijs is opzich niks te zeggen. Vele commerciele merken zoals Dior zijn nog altijd duurder!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 09:37

Ja en de kwaliteit is 100x beter ik heb inmiddels 3 grote palettes en 2 kleintjes

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:13

Wat mijn lipstick betreft... daar had ik ook wat heel erg nudes bij willen hebben :)) heb alleen niets nuders dan dit liggen. Hier alleen maar bruine en perzikkleurige nudes en dat vond ik al helemaal niet matchen. Dus dan maar halfbakken haha.

Viseart vind ik ook (kwalitatief) prachtige palettes hebben, net als Natasha Denona. Maar die prijzen gaan me echt te ver. Ben wel ontzettend blij met mijn UD en TF palettes, al vind ik die eigenlijk al prijzig. Maar ik ben dan ook een gierige Nederlander die overal de meeste korting op moet hebben :Y) En ik heb bijvoorbeeld ook veel Colourpop oogschaduws die ik echt met veel plezier gebruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-17 10:32

Ik zweer bij UD palettes, maar ben ook helemaal in m'n nopjes met Juvia's Place. Hele mooie kleurenselectie en vooral de shimmers zijn echt bizar goed. Heel gepigmenteerd en super makkelijk aan te brengen.