Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lag er al sinds de lancering en nog niet eens gekeken hoe hij stond
Maar ben er heel blij mee. Die ga ik komend najaar vaak dragen 
Op m'n swatches was de kleur Dare trouwens helemaal niet zo boeiend maar op mijn ooglid is het pigment craaaazy goed. 
De kleur kun je nl prima hebben 
Ik had van Maybelline de Metallic Pomegranate ColorTattoo en nog nooit gebruikt omdat ik dacht dat hij veel te knal/donkerroze was. Maar hij is echt prachtig! Hele warme kleur die duidelijk kleur heeft, maar ook een wat bronze ondertoon heeft. Ga ik die eindelijk ook vaker gebruiken..

. En zeer mooie lipkleur.
. Alleen kan niet dat palette en nog andere make-up. Moet echt op mijn budget passen. Iemand ervaring met dit palette Max Factor? Het is deze
Dan zou ik nooit een grens trekken. Of ik kan alleen het palette halen voor 20,- en voor de rest niets. Aaah, ik weet het niet
Waarom ben ik niet riiiijk!

velvetblack schreef:Depressie wordt inderdaad gezien als iets van: och, ga leuke dingen doen en dan ben je vast weer vrolijk.
Depressie is iets wat komt, wat nooit meer ècht weg gaat. Blijf je altijd gevoelig voor geloof ik. Sterkte dames, die er mee kampenik leef van jullie mee vanuit hier.
Shizz, echt zo mooi dat make up jou erboven op helpt. Doet me echt wat. Wauw. Je gele look was inderdaad de mooistejij bent echt een kleurtjes prof.
Eline, ik ben jaloers op je huidje! Prachtig. Mooie frisse look. Iedere foto van je wordt mooier qua make up technieken.
Dus dan is het wel leuk zo'n complimentje te lezen. Ik vind juist hoe jij je huid altijd weet te maken met make-up erg mooi. Want je zei dat je wat onzuiverheden had, maar dat is als je make-up op hebt echt niet te zien. Dat is pas skills, want zo snel ik een pukkel heb, krijg ik die echt niet netjes weg gewerkt. 

En een dikke knuf voor jou!
En ja, het is wel echt handig! Ik doe mijn oogschaduw en eyeliner altijd voor mijn foundation en met oogschaduw ga ik dan ook ver door onder waar mijn eyeliner nu staat, met een facewipe maak ik dan een scherpe lijn vanaf de rand van mijn onderste ooglid naar het eindpunt van mijn wenkbrauw zodat het scherp is en alles wat ik niet meer wil hebben ook weg is en precies op die lijn zet ik dan ook mijn wing. Maakt het zetten van mijn wing makkelijker en vind het ook wel wat hebben!
En inderdaad, als je daar juist een probleem mee hebt kan een wing ideaal zijn!
Wat een gave kleuren heeft het palette, echt kleuren die bij jou passen. Vind die van Maybelline ook prachtig, daar kun je denk ik wel meer kleurcombinaties en looks mee maken die verschillender zijn dan die van Max factor, daar blijf je toch in het paarse hangen terwijl deze roze, bordeaux, bruin en zilvertinten heeft. Meer verschillend! 
Shizzel schreef:ElineS schreef:
Cchanny, Relentlessly staat je prachtig, krijg de neiging hem ook te gaan proberen.
Ik had vandaag op het werk een makeup loze dag maar wel UD Alpha op. Hij valt bij mij echt meer roze uit dan bij anderen but I like
Spoiler:
wat een verschil make up kan maken he
Hij is zo mooi.
Zelfs na het weghalen had ik de volgende dag nog zo'n stain.
Kwam het tegen op instagram maar vond het wel gaaf en twijfel om te bestellen..

Sorry dat ik zo verlegen was trouwens! Ben dat van mezelf al wel maar ik heb de laatste tijd ongelofelijke problemen met mijn huid waardoor ik even met minimale makeup rond loop en dat maakt de verlegenheid niet beter.