[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 12:14

Vind dat zon prachtige plek mb! Super mooie tekst ook al hou ik niet van frans :=

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 12:42

Oke.. Verder niet opgemaakt ofzo en met tegenlicht wat kleine oogjes O:)
Maar dit is Vice Tilt:
Afbeelding

Knal koraal/oranje dus wel 8-) Feller nog dan ik dacht, maar wel heerlijk zomers.
Alleen even kijken hoe hij is tov MAC VivaGlam MCII
Laatst bijgewerkt door Djilna op 10-07-16 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 12:43

Hm dat felle komt op de foto niet helemaal over. Uploaden doet niet veel goeds natuurlijk en selfiekant had ik misschien niet moeten gebruiken. Ik zal nog wel eens een keer een nieuwe maken dan ;)
Edit: hm op de telefoon op Bokt lijkt hij ook feller dan op de laptop. Scherm dus..

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:15

Dankje suus! :D

Staat je lekker zomers Djilna!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:16

En ook eindelijk VG Ariana Grande maar eens geprobeerd :oo Lag er al sinds de lancering en nog niet eens gekeken hoe hij stond := Maar ben er heel blij mee. Die ga ik komend najaar vaak dragen :+:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 13:47

Djilna, wat staat Tilt je gaaf, kan je goed hebben zeg!! Vind VG Ariana ook gaaf staan, ziet er meteen heel anders uit!

Heb vandaag weer met Colourpop gespeeld... op m'n ogen twee kleurtjes (Dare en Midnight) en op m'n lippen heb ik Back Up gemixt met Molly. Later wel wat meer Molly op gegooid zodat t iets aparter en donkerder werd, meer richting de kleur op m'n ogen. :)) Op m'n swatches was de kleur Dare trouwens helemaal niet zo boeiend maar op mijn ooglid is het pigment craaaazy goed. :oo

Afbeelding

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:00

Wauw!! Kleur op je lippen is ook echt prachtig

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:02

Wauw, gaaf Shizzel! Jij bent echt super handig met die kleurtjes!

En dank, ja dan zie je meteen wat het effect van de kleur met je gezicht/uitstraling doet :D

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 14:07

Ben gaan experimenteren met die felroze kleur uit het Bon Bons palette. Wat een faal. :') Kan wel zien dat ik weinig met felle kleuren werk. Tips zijn welkom uiteraard. :)

Afbeelding Afbeelding

Shiz, jij bent zo handig met die kleurtjes hè. Jaloers. +:)+

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:09

Nou, misschien iets minder omhoog werken in de binnenhoek van je ogen en iets meer uitwerken naar het midden van het bewegend ooglid? Dan moet het prima kunnen :) De kleur kun je nl prima hebben :)

En zo'n dagje door je makeup kast is best handig :D Ik had van Maybelline de Metallic Pomegranate ColorTattoo en nog nooit gebruikt omdat ik dacht dat hij veel te knal/donkerroze was. Maar hij is echt prachtig! Hele warme kleur die duidelijk kleur heeft, maar ook een wat bronze ondertoon heeft. Ga ik die eindelijk ook vaker gebruiken..

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 16:12

Dagje Eindhoven was zeer geslaagd gister! Thuis gekomen met een mooie foundation, highliter stift/pen voor onder de ogen en een geweldige mascara :D
Had nog wel meer willen halen, maar dat liet mijn budget niet toe :o

Hier ook zeer bekend met depressie, al 6 jaar mee aan het stoeien en zit momenteel middenin een fikse postnatale depressie helaas.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 18:37

Prachtig Shizzel! Wauw! Jij kan ook prima pastelkleurtjes op je ogen dragen :). En zeer mooie lipkleur.

Je wing is echt prachtig en het is mooi hoe dat het 'einde' van de oogschaduw aangeeft. Ik vind het zo lastig om mijn kleuren mooi uit te blenden daar waar het stopt. Dat je geen harde lijnen krijgt, maar het ook niet teveel uitvaagt dat alle kleur weg is. Een wing is dan eigenlijk best een mooie oplossing. Ik heb zelf nooit wings gemaakt met eyeliner, maar vrijdag stond ik te twijfelen bij de Etos.

Die hebben zo'n actie op sommige artikelen en daar hadden ze gel liner met een kwastje erbij van Rimmel, 2de 40% korting, en dan wilde ik er een liquid bij nemen. Dan zou ik rond 15,- komen.

Maar ik zag ook een erg gave palette, alleen was die 20,-. Van Max Factor, Masterpiece Nudes. Wil die zo graag hebben. Die kleuren <3 . Alleen kan niet dat palette en nog andere make-up. Moet echt op mijn budget passen. Iemand ervaring met dit palette Max Factor? Het is deze

Afbeelding

Maar Maybelline The Blushed Nudes is een redelijk palette met niet helemaal dezelfde kleuren, maar wel in die richting, in ieder geval met de roze/paarstinten en die is maar 10,-.. Er zit wel groen bij, kleuren die ik nog helemaal niet heb en wat wel leuk is om iets mee te gaan proberen. Dan zou ik op totaal 25 komen voor een palette, gel liner en een liquid... En nog iets, want die is 1+1 gratis geloof ik. Dus 25 voor 4 producten. En als ik voor die van Max Factor zou gaan dan is het totaal 35,- voor 3 producten. Dat is me wat te gek voor nu. Dan denk je, het is maar 10,-.. Ja, maar als ik zo overal over zou nadenken :P Dan zou ik nooit een grens trekken. Of ik kan alleen het palette halen voor 20,- en voor de rest niets. Aaah, ik weet het niet :') Waarom ben ik niet riiiijk! -O-

Dit is die Blushed Nudes van Maybelinne. Hij lijkt hier donkerder dan hij echt is. Hij heeft ook veel meer shine dan hier op de foto, maar wel minder dan het andere palette.

Afbeelding

velvetblack schreef:
Depressie wordt inderdaad gezien als iets van: och, ga leuke dingen doen en dan ben je vast weer vrolijk.
Depressie is iets wat komt, wat nooit meer ècht weg gaat. Blijf je altijd gevoelig voor geloof ik. Sterkte dames, die er mee kampen :( ik leef van jullie mee vanuit hier.

Shizz, echt zo mooi dat make up jou erboven op helpt. Doet me echt wat. Wauw. Je gele look was inderdaad de mooiste :j jij bent echt een kleurtjes prof.

Eline, ik ben jaloers op je huidje! Prachtig. Mooie frisse look. Iedere foto van je wordt mooier qua make up technieken.

Ik ben niet depressief meer, maar het zal altijd een puntje van aandacht blijven. Ik was als tiener depressief en toen jaren er 'vrij' van, tot ik 2/3 jaar terug ineens weer in een depressie zakte, terwijl ik er al jaren geen last van had. Het is zo'n rare sluimerend iets, dat je wel kunt verslaan, maar waar je altijd rekening mee moet blijven houden.

En dankjewel. Ik heb echt een schijt hekel aan mijn huid :+ Dus dan is het wel leuk zo'n complimentje te lezen. Ik vind juist hoe jij je huid altijd weet te maken met make-up erg mooi. Want je zei dat je wat onzuiverheden had, maar dat is als je make-up op hebt echt niet te zien. Dat is pas skills, want zo snel ik een pukkel heb, krijg ik die echt niet netjes weg gewerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:28

Thanks moppies. <3

Niniane, de kleur vind ik je juist leuk staan! Zelf zou ik hem óf heel klein in het puntje van je binnenste ooghoek doen (dus minder dan je nu hebt) - of hem op je bewegend ooglid doen met in je binnenste ooghoek een licht kleurtje zoals witte shimmer oid en dan zoals je nu hebt over laten lopen in iets donkerders. :)

Djilna, ben benieuwd naar als je hem op hebt, heb 'm even gegoogled en de kleur ziet er prachtig uit. <3

Liselot, goed geslaagd *\o/* En een dikke knuf voor jou!

Eline, ik 'kan' het op zich wel, maar alleen als ik er toch ook nog iets donkerders bij doe. Ik had laatst alleen pastel op en ging zelfverzekerd de deur uit, tot ik een paar spiegels en ramen voorbij was, zag eruit als een lijk. _O- En ja, het is wel echt handig! Ik doe mijn oogschaduw en eyeliner altijd voor mijn foundation en met oogschaduw ga ik dan ook ver door onder waar mijn eyeliner nu staat, met een facewipe maak ik dan een scherpe lijn vanaf de rand van mijn onderste ooglid naar het eindpunt van mijn wenkbrauw zodat het scherp is en alles wat ik niet meer wil hebben ook weg is en precies op die lijn zet ik dan ook mijn wing. Maakt het zetten van mijn wing makkelijker en vind het ook wel wat hebben! :)) En inderdaad, als je daar juist een probleem mee hebt kan een wing ideaal zijn!

Die actie van Etos is wel super handig! Gel liner met liquid is mijn favo combinatie om wings te zetten! :) Wat een gave kleuren heeft het palette, echt kleuren die bij jou passen. Vind die van Maybelline ook prachtig, daar kun je denk ik wel meer kleurcombinaties en looks mee maken die verschillender zijn dan die van Max factor, daar blijf je toch in het paarse hangen terwijl deze roze, bordeaux, bruin en zilvertinten heeft. Meer verschillend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 19:55

Afbeelding
Toch weer geel vandaag bij Bløf :D

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:06

Staat je heel leuk Jolien! Mooie look sowieso. Zomers!

En Liselot, je bent een kei leuke meid :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:19

Shizzel schreef:
ElineS schreef:

Cchanny, Relentlessly staat je prachtig, krijg de neiging hem ook te gaan proberen. <3

Ik had vandaag op het werk een makeup loze dag maar wel UD Alpha op. Hij valt bij mij echt meer roze uit dan bij anderen but I like *\o/*
Spoiler:
wat een verschil make up kan maken he :+

Afbeelding

Doen <3 Hij is zo mooi.

Ondanks dat ie retro matt is, is ie totaal niet uitdrogend en heb ik ook niet zo'n uit gedroogde lippen gevoel. en blijft goed zitten. :') Zelfs na het weghalen had ik de volgende dag nog zo'n stain.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:42

Nikkie deed voor het eerst zich opmaken op snapchat (dus mobiel)

God Jezus wat is haar huid slecht en wat enorm cakey! Zo zie je maar dat licht en bewerken echt enorm veel doen...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:48

Oi... Dan ben ik toch blij met m'n eigen huidje ookal heb ik daar vaak ruzie mee. :=

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:49

Holy sh*t :oo
Die laag foundation lijkt serieus 1.5 cm dik ofzo.
Vond ik bij VeraCamilla al net zo erg toen ik haar een keer in het echt zag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 23:59

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 00:25

Zo'n dikke laag foundation ziet er gewoon vies uit. Ik vraag me echt af wat Nikkie er zelf van vindt over een jaar of 10-15.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:20

Thanks Elke, vind het ook wel een geinige look. Ga dat ook eens met andere kleurtjes doen :)

Ah vandaar dat ik nooit dat effect krijg, ik smeer niet zoveel foundation op mn bakkes :')

Shizzle ik vind je evengoed een knappe meid hoor, ook zonder make-up.

Nog even een kleine update nadat zaterdag zo slecht ging, gisteren en vandaag gaat gelukkig een stuk beter. Hiep hoi!

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 11:27

Afbeelding
hier zie je het ook hard

Maar dat vind ik sowieso bij nikki, ik heb ook wel eens een cakey foundation kan gebeuren.
Maar vind zo spijtig dat je op fotos een kaaklijn hebt als een mes en in het echt helemaal niet.

Maar nikki vind ik de laatste tijd sowieso minder, alles is spon en kan dan moeilijk geloven wat ze goed vind echt goed is.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:20

Eindhoven was inderdaad goed geslaagd. Ik ook ben met een mooie foundation naar huis gegaan en viva glam II en een limited edition waterproof eyestick, vergelijkbaar met een paintpot maar dab in stickvorm.

En Jolien, volgende keer weer! En ook voor alle andere Dames, keep your head up, op een dag zal de zon echt weer schijnen!

En wow nikkie, had ook niet anders verwacht eigenlijk. Ze smeert zo veel makeup op.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 12:31

Eigenlijk moeten we een keertje een makeup meeting houden in Eindhoven oid? Ik zie namelijk dat er best veel dames van dit topic regelmatig een bezoekje brengen aan Eindhoven! Waarom niet een keertje samen? :)

Trouwens Elke, ik kom gauw een keertje weer als het wat rustiger is! :D Sorry dat ik zo verlegen was trouwens! Ben dat van mezelf al wel maar ik heb de laatste tijd ongelofelijke problemen met mijn huid waardoor ik even met minimale makeup rond loop en dat maakt de verlegenheid niet beter. :+