[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klis

Berichten: 2415
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:54

Mijn tweede helix zit! Ben spontaan voor een steentje gegaan haha
Afbeelding

MyChoice

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 16:46

Heel tof zo!
Mooie combi ook die rook en conch. Die twee laat ik hopelijk volgende week zetten :-)

Klis

Berichten: 2415
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:56

Thanks! Rook en conch vind ik ook echt een leuke combi, leuk dat je die ook gaat zetten :D pittig wel 2 tegelijk haha

MyChoice

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:31

Laatst 3 tegelijk. Valt wel mee :-)

Klis

Berichten: 2415
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:43

Zolang ze in hetzelfde oor zitten, dan kun je tenminste nog slapen _O-

MyChoice

Berichten: 2212
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 18:57

Precies ;-)

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 21:22

Ik heb mijn daith en tragus samen gezet in beide oren, kon prima slapen

noakim0203
Berichten: 104
Geregistreerd: 21-07-15

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 20:06

Hallo, ik heb mijn navelpiercing nu 8 maanden en de genezing ging heel goed, alleen is hij sinds een week weer wat onrustig... Boven lijkt zich weer iets van een bultje rondom het balletje te vormen en onder begint hij weer meer witte vloeistof uit te scheiden, ik weet niet of het wondvocht is of pus... Verder is hij af en toe ineens mega gevoelig. Is dit een ontsteking? Of tekenen van uitgroeien? Of is het gewoon geïrriteerd? Hoop dat iemand wat kan helpen :)

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:56

Ugh, nou er is een vochtbultje rondom m'n helix waardoor de piercing strak werd getrokken, dus langer staafje er weer in gedaan... Zitten er mega korsten en is het echt rood en bruin onder de piercing, waar het opzet stukje zit.

Hopelijk nu met een langer staafje makkelijker om schoon te maken.
Iemand nog tips hoe ik hier het beste mee om kan gaan?

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:01

Die staan heel veel in t topic als je de zoekfunctie pakt :j
Zoutoplossing of aspirine bijvoorbeeld.
Balen dat ie zo klooit

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:12

Ik heb nu zoutoplossing met tea trea spray, weet niet of dat iets goeds is?
Ik heb van m'n piercer speciale spray gekregen, daarmee ging het 6 weken goed. Nu die andere spray en 't gaat fout ;(
Asprine bruistablet vind ik beetje eng klinken :=

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:18

Ja hoor kan je prima gebruiken

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:21

Die heb ik met vervangen net gebruikt, alleen gebruik ik dat al een week en is er dus een vochtbultje ontstaan dus twijfel of ik niet beter gewoon terug kan gaan naar m'n originele spray waarmee dat niet is gebeurt?

Heb in elk geval wel paracetemol ingenomen in de hoop dat 't beetje helpt tegen het boos zijn van m'n piercing :\

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 22:46

MyChoice schreef:
Zijn er bokkers met een innerconch met ring erin? Hoe is dat met slapen? Genezen versie dan natuurlijk :D


Super poedersuiker :+ Gaat de eerste dagen bij mij best prima en daarna gaat het stuk kraakbeen achter de piercing richting mijn hoofd zeer doen. Ik heb er nu een ringetje in laten zetten in de hoop dat het uiteindelijk wel goed komt na even doorzetten :') Heb ook aan de andere kant een tragus laten zetten maar daar kan ik beter op slapen dan op de conch en hij zit er pas sinds zaterdag.

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 23:52

Anonymous86 schreef:
Die heb ik met vervangen net gebruikt, alleen gebruik ik dat al een week en is er dus een vochtbultje ontstaan dus twijfel of ik niet beter gewoon terug kan gaan naar m'n originele spray waarmee dat niet is gebeurt?

Heb in elk geval wel paracetemol ingenomen in de hoop dat 't beetje helpt tegen het boos zijn van m'n piercing :


Paracetamol slikken zal denk ik niet veel doen

Je piercing is gewoon even flink boos van het wisselen.
Spray die je nu hebt even blijven gebruiken en afwachten

Anonymous86
Berichten: 1977
Geregistreerd: 10-04-13
Woonplaats: in een huis naast de buren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 00:38

ik heb hem vandaag gewisseld.
Vochtbultje en korsten zijn van eerder. Dus van het wisselen komt het niet lijkt me :D

Achja we wachten wel af of het minder wordt. In elk geval heeft ie nu de ruimte om dik te zijn in plaats van dat de achterkant van m'n piercing wordt opgeslokt :+

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19230
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 21:37

Franciee schreef:
MyChoice schreef:
Zijn er bokkers met een innerconch met ring erin? Hoe is dat met slapen? Genezen versie dan natuurlijk :D


Super poedersuiker :+ Gaat de eerste dagen bij mij best prima en daarna gaat het stuk kraakbeen achter de piercing richting mijn hoofd zeer doen. Ik heb er nu een ringetje in laten zetten in de hoop dat het uiteindelijk wel goed komt na even doorzetten :') Heb ook aan de andere kant een tragus laten zetten maar daar kan ik beter op slapen dan op de conch en hij zit er pas sinds zaterdag.


Oh echt? Ik zit na maanden kloten te denken of ik een staafje ga doen. Hoe bevalt het je nu?

Franciee
Berichten: 738
Geregistreerd: 19-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-19 21:54

Giolli schreef:
Franciee schreef:

Super poedersuiker :+ Gaat de eerste dagen bij mij best prima en daarna gaat het stuk kraakbeen achter de piercing richting mijn hoofd zeer doen. Ik heb er nu een ringetje in laten zetten in de hoop dat het uiteindelijk wel goed komt na even doorzetten :') Heb ook aan de andere kant een tragus laten zetten maar daar kan ik beter op slapen dan op de conch en hij zit er pas sinds zaterdag.


Oh echt? Ik zit na maanden kloten te denken of ik een staafje ga doen. Hoe bevalt het je nu?


Staafjes zijn prima! In het begin heb ik de piercing van mijn daith erin gehad, een gebogen staafje. Dat was helemaal fijn omdat die de vorm van je oor volgt

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:47

Puur uit nieuwsgierigheid, wordt een helix wel eens gepierced met een ringetje? Blijf een helix mooi vinden, maar dan wel als ringetje.

Pepperrr

Berichten: 8389
Geregistreerd: 28-07-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 21:51

Wordt wel gedaan, maar niet vaak. Een recht staafje is makkelijker en irriteert minder. Omdat de piercing met een rechte naald gezet wordt vindt het oor het wat minder leuk als er een krom staafje doorheen gaat.


Ik had trouwens 4mm spiral exps besteld in de hoop dat dat makkelijker zou gaan dan de rechte. Alleen is hij geen 4mm.... Wel dikker dan de 3mm dus heb hem er voor alsnog wel in zitten. Hopelijk een tussenstapje voor de 4mm!

ODonoghue

Berichten: 1516
Geregistreerd: 17-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:05

Femjo schreef:
Puur uit nieuwsgierigheid, wordt een helix wel eens gepierced met een ringetje? Blijf een helix mooi vinden, maar dan wel als ringetje.


Ik heb mijn helix ringetje laten piercen bij Blitz in Groningen, hele fijne shop en veel minder problemen mee gehad dan toen ik mn helix staafje liet piercen in Leeuwarden!

Macyy

Berichten: 1491
Geregistreerd: 27-12-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 22:30

Ik heb 2 helix ringetjes onder elkaar laten piercen bij queens of rings in Rotterdam. :)

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-19 23:49

Zijn hier mensen met een industrial piercing? Is het genezingsproces echt zo'n drama als wat ik allemaal hoor? Ik wil er graag 1 laten zetten.. maar ik durf nu niet meer zo goed, zit niet te wachten op een bloemkool oor :o

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 01:54

Ahzo, dat klinkt logisch. Nu snap ik waarom er vaak een recht staafje in wordt gezet bij een helix. Toch fijn om te weten dat een ringetje wel mogelijk is, bedankt allemaal! :D

Eulogy
Berichten: 5760
Geregistreerd: 21-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 08:43

_Dracarys schreef:
Zijn hier mensen met een industrial piercing? Is het genezingsproces echt zo'n drama als wat ik allemaal hoor? Ik wil er graag 1 laten zetten.. maar ik durf nu niet meer zo goed, zit niet te wachten op een bloemkool oor :o

Ik vond het wel meevallen, maar het is wel de enige piercing waar ik ooit echt last van heb gehad tijdens de genezing. Vooral vochtbultjes en bloeden eigenlijk, en je stoot er makkelijk tegenaan. Denk dat dat zo'n 6 maanden heeft geduurd (on & off, niet constant problemen) en nu sowieso nergens last meer van. Heb hem sinds juli vorig jaar.