maar helemaal geen trek. Misschien neem ik zo nog wat fruit, en anders morgen weer een dag. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij in korte tijd 4 kilo en ik over langere tijd 4 kilo. Dus we gaan een wedstrijdje doen wie het als eerste weer kwijt is.
We zijn beiden gewoon slank dus het hoef niet met donder en geweld! Gister lekker uit eten geweest (maar verder weinig gegeten die dag) dus nu vol beginnen. 

)
T waren er echt 5 ofzo, mn dochter vond dat ik lekker moest eten
secricible schreef:Stamppoteven opschrijven voor volgende week, hmmmm
![]()
Mijn plan vandaag:
O: buttered coffee
T1 (post workout): shake v griekse yoghurt, whey, havermout en banaan, verdund met water
L: salade, maar was beetje best wel behoorlijk teveel dus
T1: rest van mijn salade![]()
A: uit eten bij het zusje
secricible schreef:Valt wel mee, beetje gekke combi voor de meeste. Koffie met boter en dan in de blender geeft beetje idee van een cafe latte. Maar aangezien ik er ook al melk doorheen doe smelt ik het gewoon in de koffie en dan is het een luie mensen ontbijt dat helpt om voldoende vetten binnen te krijgen
ze klinken altijd super lekker om te proberen

degene die verliest moet voor de ander een leuk dagje uit (samen) verzinnen en betalen. Dus dagprogramma en eten 's avonds. 
herken je groenteprobleem ook. Haal 1x pw groente en kom dan altijd met bergen thuis. Hou zo van groentes
secricible schreef:Haha klinkt als goede motivator Marlindeherken je groenteprobleem ook. Haal 1x pw groente en kom dan altijd met bergen thuis. Hou zo van groentes
![]()
The_cat, ik hou van pinterest. Heb daar echt bergen recepten staan![]()
Maanlichtm ben ook benieuwd naar je fotos!
Loveslimpie, welkom!
het is niet slecht en gelukkig wordt ik niet snel iets beu, maar afwisseling doet leven eh :p
)