Ik ga 7 weken eens wat anders proberen dan de 7 weken hiervoor. Het kan goed uitpakken of slecht haha

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SharonIndezz schreef:Goeie lijstjes!
Hier een k*t dag... Kwam net thuis en heb een enorme vreetkick gehad... Herkende mezelf niet, en was al echt lang geleden... Had gewoon echt honger... Voel me heel k*t nu... Tot overmaat van ramp gaan we vanavond ook nog uit eten![]()
Morgen maar weer ertegen aan
SharonIndezz schreef:Goeie lijstjes!
Hier een k*t dag... Kwam net thuis en heb een enorme vreetkick gehad... Herkende mezelf niet, en was al echt lang geleden... Had gewoon echt honger... Voel me heel k*t nu... Tot overmaat van ramp gaan we vanavond ook nog uit eten![]()
Morgen maar weer ertegen aan
MarjanB schreef:Ik moet zeggen dat bij mij het besef qua eten echt een heel stuk gegroeid is. Denk ook bewust na over wat ik eet. Mn vriend moet er nog wel aan wennen geloof ikDie zat ik gisteren met ontbijt te vertellen hoeveel calorieën ik op had en hoeveel dat was van mijn dagelijkse hoeveelheid. Is wel eens goed om te beseffen. Heb wel het idee dat ik al afgevallen ben. Weegschaal heb ik op gestaan maar die geeft een heel ander beeld doordat ik zoveel vocht vasthoud. Heb dus maar opgegeven om in kilo's af te vallen want dat frustreert enorm. Doe het maar op waarneming in de spiegel
Amaris schreef:MarjanB schreef:Ik moet zeggen dat bij mij het besef qua eten echt een heel stuk gegroeid is. Denk ook bewust na over wat ik eet. Mn vriend moet er nog wel aan wennen geloof ikDie zat ik gisteren met ontbijt te vertellen hoeveel calorieën ik op had en hoeveel dat was van mijn dagelijkse hoeveelheid. Is wel eens goed om te beseffen. Heb wel het idee dat ik al afgevallen ben. Weegschaal heb ik op gestaan maar die geeft een heel ander beeld doordat ik zoveel vocht vasthoud. Heb dus maar opgegeven om in kilo's af te vallen want dat frustreert enorm. Doe het maar op waarneming in de spiegel
Ik had dat vorige week toen het zo warm was. Ik zag dat ik was afgevallen want mijn polsen waren dunner (ja vraag me niet maar daar zie ik het altijd het eerst haha) maar de weegschaal zei op den duur zelfs aangekomen![]()
Totdat ik maandag vijfentachtigduizend keer naar de wc moest. Was ik later die week op mijn weegmoment toch ineens een kilo kwijt. Was dus allemaal vocht.
Ach ik denk dan maar zo: als het vocht is gaat het er vanzelf weer vanaf, en als ik een keer niet ben afgevallen: ik heb ook geen haast!
Of ik die 64 nou haal binnen drie weken of zes weken, wat zal mij het uitmaken...