Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Janine1990 schreef:Arethe schreef:Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.
Kreeg een masker, tas & samurai douche erbij
Masker???![]()
Tell me more!!
Banyu schreef:Arethe schreef:Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.
Masker ook cadeau? Want online geldt maar 1 cadeau.
Arethe schreef:Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.
Alwiene schreef:Arethe schreef:Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.
Meerdere bestellingen? Masker is die extra Premium gift toch? Dan krijg je ws alleen die en niet ook nog de tas. Of je moet wat anders bedoelen of meerdere keren besteld hebben natuurlijk!
Dallista schreef:Schiet me trouwens net te binnen, Nijmegen had een paar dingen staan die me eigenlijk niets zeiden, ik geloof shampoo en conditioner? Ik dacht dat er op stond Ayurveda, maar de verpakking was meer zwart dan rood, leek er helemaal niet op.
En als ik toch aan het vragen ben... de reden dat ik echt nog een Rituals newbie ben is omdat ik jaren geleden eens een pot body cream had en het maar heel eng raar ruikend spul vond... en daarna dus absoluut niets met Rituals te maken wilde hebben.![]()
Ik ben er sinds kort achter dat het Mei Dao heette. Is dat de voorganger van de 'gewone' Dao serie, of heeft het niets met elkaar te maken? Ik vind de Dao cream heerlijk ruiken, maar Mei Dao echt verschrikkelijk, dus kan me amper voorstellen dat het hetzelfde spul is in een ander jasje.
#durftevragen
Janine1990 schreef:Is een oude uitvoering van de Ayurveda, zwart met fuchsia.
Volgens mij zijn er twee verschillende Dao's... donkergroen en licht...
Banyu schreef:Ik heb besloten om niks meer te kopen, eerst maar alles opmaken! Heb volgens mij echt staan voor een X aantal jaar zeg...