Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

marlonFloris

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 17:40

hier in de winkel waren idd hele andere dingen ook nog in de sale, heb me ingehouden en alleen een mini deo van de dao meegenomen.

en een vriendin alleen de geurstokjes van de yalda lijn.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:08

Banyu schreef:
Dallista schreef:
Net Banyu bodyscrub gescored in de winkel. Wat ruikt dat lekker! (Newbie hier!) Jammer dat ze geen bodycream ervan hebben hier.

Welke winkel??

Nijmegen had nog aantal potten scrub staan.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:28

Janine1990 schreef:
Arethe schreef:
Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.
Kreeg een masker, tas & samurai douche erbij

Masker??? >;)

Tell me more!!

Kreeg er een purafying charcoal masker bij, maar heb me echt misdragen hoor. Kreeg alleen al €140,- korting op mijn bestelling.

DideH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:51

Jaayyy via laptop kon ik wel kortingen stapelen :D

- oude happy buddha bodycreme
- yalda kaars
- dao bed & body mist (was bijna op)
- passport holding (om aan de 40 te komen :') )
- samurai foam 50ml
- beach bag (ookal had ik die al :') )

Voor 31,91. Goede score :D
Had eigenlijk op de dao mist na niets nodig, maar die bug kan ik niet links laten liggen met die kortingen stapelen :))

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:51

Dank voor de kortingscodes!!

Heb niet veel besteld, 2 navullingen van de sakura body creme (1 voor mij en 1 voor moeders) Sakura bed & body mist en een auto parfum.
Scheelde toch 17 euro met de kortingen + een strandtas + mini samuarai

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:52

Arethe schreef:
Oeps, dit had ik dus niet moeten lezen met het vooruitzicht van mijn vakantie geld. Heb veel codes kunnen combineren met van alles uit de sale en nog wat losse dingen aangeschaft.

Masker ook cadeau? Want online geldt maar 1 cadeau.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 18:57

Iemand toevallig in Arnhem geweest? Ik heb de smaak te pakken en kan evt morgen wel een kort bezoekje doen.
Kom later deze week nog in A’dam en Utrecht, maar als er al iets interessants daar is, zal dat tegen die tijd al wel weg zijn.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:28

Banyu schreef:
Arethe schreef:

Masker ook cadeau? Want online geldt maar 1 cadeau.

Afbeelding

Jup, zoals je hier kunt zien.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:34

Arethe schreef:

Meerdere bestellingen? Masker is die extra Premium gift toch? Dan krijg je ws alleen die en niet ook nog de tas. Of je moet wat anders bedoelen of meerdere keren besteld hebben natuurlijk!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:42

Ik durf niet te kijken, met een verhuizing op komst en de kleinere badkamer die ik dan krijg ben ik juist spullen aan het opmaken. :=

_djoeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:43

Ook ik heb besteld. Niks uit de sale-collectie, maar met de kortingscodes genoeg voordeel mee kunnen pakken :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 19:44

Alwiene schreef:
Arethe schreef:

Meerdere bestellingen? Masker is die extra Premium gift toch? Dan krijg je ws alleen die en niet ook nog de tas. Of je moet wat anders bedoelen of meerdere keren besteld hebben natuurlijk!

Ja, dat bedoelde ik dus. ;-)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 20:56

Okeee huilie huilie... de karma car perfume is alweer op...
Ik heb te lang gewacht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:17

Ik heb besteld op mijn telefoon op de site. Is het dan op de laptop alsnog anders?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:23

naomiiiii schreef:
Ik heb besteld op mijn telefoon op de site. Is het dan op de laptop alsnog anders?

Kan jij inloggen op telefoon dan? Ik kan in de app niet inloggen op mijn account... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:24

Zit niet op de app, werkt voor geen meter hier. Gewoon naar google en dan kan ik inloggen! Doe niet anders op de telefoon

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:28

Schiet me trouwens net te binnen, Nijmegen had een paar dingen staan die me eigenlijk niets zeiden, ik geloof shampoo en conditioner? Ik dacht dat er op stond Ayurveda, maar de verpakking was meer zwart dan rood, leek er helemaal niet op.

En als ik toch aan het vragen ben... de reden dat ik echt nog een Rituals newbie ben is omdat ik jaren geleden eens een pot body cream had en het maar heel eng raar ruikend spul vond... en daarna dus absoluut niets met Rituals te maken wilde hebben. ;-)
Ik ben er sinds kort achter dat het Mei Dao heette. Is dat de voorganger van de 'gewone' Dao serie, of heeft het niets met elkaar te maken? Ik vind de Dao cream heerlijk ruiken, maar Mei Dao echt verschrikkelijk, dus kan me amper voorstellen dat het hetzelfde spul is in een ander jasje.

#durftevragen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:30

Dallista schreef:
Schiet me trouwens net te binnen, Nijmegen had een paar dingen staan die me eigenlijk niets zeiden, ik geloof shampoo en conditioner? Ik dacht dat er op stond Ayurveda, maar de verpakking was meer zwart dan rood, leek er helemaal niet op.

En als ik toch aan het vragen ben... de reden dat ik echt nog een Rituals newbie ben is omdat ik jaren geleden eens een pot body cream had en het maar heel eng raar ruikend spul vond... en daarna dus absoluut niets met Rituals te maken wilde hebben. ;-)
Ik ben er sinds kort achter dat het Mei Dao heette. Is dat de voorganger van de 'gewone' Dao serie, of heeft het niets met elkaar te maken? Ik vind de Dao cream heerlijk ruiken, maar Mei Dao echt verschrikkelijk, dus kan me amper voorstellen dat het hetzelfde spul is in een ander jasje.

#durftevragen

Is een oude uitvoering van de Ayurveda, zwart met fuchsia.

Volgens mij zijn er twee verschillende Dao's... donkergroen en licht...

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:46

Janine1990 schreef:
Is een oude uitvoering van de Ayurveda, zwart met fuchsia.

Volgens mij zijn er twee verschillende Dao's... donkergroen en licht...

Ah, juist ja, dat was het. Apart dat ze dat dan weer ergens hebben opgeduikeld en in de verkoop doen. Vraag me soms wel eens af waar die dingen dan ineens vandaan komen. Hoekjes in de pakhuizen schoongemaakt en wat aangetroffen? :D

Die Mei Dao is dan zeker ook al een tijdje niet meer verkrijgbaar? Misschien maar goed ook, dat was raar spul. :')

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 21:59

Ik heb ook flink ingeslagen! 2x Yalda foam, 1x happy buddy bodycreme en handzeep en tot slot de gezichtsreiniger. Met de kortingscodes was het 28 euro! Ik zal een aantal dingen bewaren en later als cadeau’s weggeven :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:19

Ik heb besloten om niks meer te kopen, eerst maar alles opmaken! Heb volgens mij echt staan voor een X aantal jaar zeg... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:25

Banyu schreef:
Ik heb besloten om niks meer te kopen, eerst maar alles opmaken! Heb volgens mij echt staan voor een X aantal jaar zeg... :+

Dacht ik maar zo. Ik gebruik echt bijna elke dag Rituals maar vooral die foams komt geen einde aan bij mij. Ik kan 1 zo'n bus eeuwen gebruiken. :') Maar ik zit dus nog steeds niet op het punt dat ik niets meer koop. Zou wel beter zijn. :+

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:28

Hoe kom je aan het masker dan ipv de tas? Ik heb de tas al namelijk...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 22:43

Banyu schreef:

En jij denkt dat je dat volhoudt? :+

Heb zelf geurstokjes en dao bodymist gekocht.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-19 23:20

zigranta schreef:
Banyu schreef:

En jij denkt dat je dat volhoudt? :+

Heb zelf geurstokjes en dao bodymist gekocht.

Jahoor, dat Denk ik wel.