Ik heb het bij 1 nagel idioot genoeg. Die behandel in met een dehydrator voor ik nagellak of gel aanbreng en dan blijft het prima zitten. Als ik dat niet doe dan kan het zijn dat de lak er binnen een uur vanaf ligt en sommige merken blijven weer beter zitten.
Ik verwacht binnen 2 weken de Orly zomer collectie, ben benieuwd.
Yv_
Geplaatst: 26-07-15 17:18
Wat een prachtige kleur die Field Fox . Die roze is niet zo mijn ding, maar staat wel fantastisch bij je huidstintje zeg! Is die Field Fox van Bluesky?
Welke zijn nog meer aanraders van Adrenaline Rush, Anc? Ik heb Fireball door die foto van Fleur. Was op slag veelrliefd tie , terwijl ze me eigenlijk allemaal niet zo leuk leken!
Die ride vind ik op de nagels zoveel mooier dan in het flesje. Paarse is ook echt heel mooi!
Potverdorie... Ik had mezelf een koopverbod opgelegd mbt bluesky kleurtjes... Ook omdat mijn klanten "klagen" dat ik te veel keus heb Maak ik vanmorgen een populair kleurtje op, dus die moest ik bestellen... En tja, dan ga je voor gaat he
Ik heb het opgegeven, volgende week is mijn nagelstyliste terug uit vakantie en laat ik terug gel zetten, ik kan ze op mijzelf echt niet lang houden, mijn nagels breken en schilferen heel snel.
__Nathalie__
Geplaatst: 27-07-15 20:48
Haha zo herkenbaar! Ik heb vandaag ook inkopen gedaan. Wilde het niet te gek maken. Was bijna 600 euro kwijt haha.
Ik heb vandaag iets mee genomen wat niet op de markt is. Seal & Protect.
Dat is voor de natuurlijke nagel. Magnetic heeft er patent op. Dit hecht niet op de nagel plaat maar dringt door de nagelplaat heen de nagel in. Verbeterd beschadigde nagels. Ze zijn er super enthousiast over dus ik ben erg benieuwd!
Seal en protect heb ik over gelezen. Vergelijkbaar met ibx? Ik wordt een beetje ibx moe en je moet er weer een andere lamp voor hebben.... Kan je er meer over vertellen Nathalie?
Waarom ben je ibx moe? En had iemand in dit topic daar geen matige ervaring mee?
__Nathalie__
Geplaatst: 27-07-15 21:15
Wat is ibx?
Dit kan in uv en led dus geen andere lamp nodig.
Ik heb het foldertje in m'n salon liggen. Het verbeterd de kwaliteit van de natuurlijke nagel. Als je het intikt op Google kom je een filmpje tegen.
Een behandeling duurt Ca 15 min dus ideaal tussen Door! En dan krijg je iedereen die geen kunstnagels wil toch in je salon.
Laatst bijgewerkt door __Nathalie__ op 27-07-15 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Tazzey
Geplaatst: 27-07-15 21:16
Dat heb ik dus ook met IBX en voornamelijk omdat het door professionals als holy grail gezien wordt. Het wordt als oplossing gegeven voor vrijwel ieder probleem. Heb je een pukkel op je gezicht? IBX!