Het ontwerp krijg ik de ergens in de week ervoor, ben zo benieuwd :

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mrijn schreef:Ik ben vandaag onder handen genomen. Hij is een stukje groter en meer aanwezig dan ik van tevoren had bedacht, maar ook zoveel mooier!
[ Afbeelding ]
Darah3 schreef:Niet mijn smaak qua stijl, maar erg mooi gezet jouw tattoo Mrijn! Die kleuren![]()
En ook mooie plek!
Hoe staan jullie er tegenover om een tattoo te nemen van een apprentice?
Ik ken iemand die apprentice is en vind zijn tattoo's persoonlijk erg mooi.
Wilde misschien iets kleins laten zetten door diegene.
Mrijn schreef:Hij is wel echt bijzonder, hè? Ik heb me wel liggen verbazen over de vreselijke uitstraling van die tattooshop hoor. Alle hokken wit betegeld als in een goedkope douche, ijskoud en ontdaan van alle gezelligheid, hipheid, vrouwelijkheid, wat voor een heid dan ook. Gewoon kaal en koud. Ik heb 2,5 uur liggen blauwbekken! Aardige mensen, dat is het belangrijkste, maar toch... Ik kan me een leukere werkplek voorstellen voor een meisje van 19.
Mrijn schreef:Ik weet niet hoe lang je apprentice blijft, maar mijn artiest, Shenna is 19 en tattoeerd net een jaar. Sommigen hebben het meteen in de vingers en zijn creatief en getalenteerd en anderen kunnen 10 jaar oefenen en het blijven prutsers. Maar, dat is mijn bescheiden mening
Darah3 schreef:Niet mijn smaak qua stijl, maar erg mooi gezet jouw tattoo Mrijn! Die kleuren![]()
En ook mooie plek!
Hoe staan jullie er tegenover om een tattoo te nemen van een apprentice?
Ik ken iemand die apprentice is en vind zijn tattoo's persoonlijk erg mooi.
Wilde misschien iets kleins laten zetten door diegene.