Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:*schopt mee*
Annash was hier vanavond te eten, we hebben flinke salade achter de kiezen(Jillian zou trots op ons zijn
)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1698_n.jpg
- Rode ui, paprika, tomaat, wortel, augurk, komkommer, feta, ananas, sla en appel. Als ik mij goed herinner wat ik er zoal in heb gestopt. Heb nog genoeg voor nog een dag
Zit nog even te bedenken wat ik vandaag ga doen, gister 6 weeks gedaan en wil opzich nog wel even iets doen (even geen vast schema ivm aankomende vakantie) Ideeën? Shred heb ik dus al helemaal klaar.
_Jessie schreef:Winged schreef:*schopt mee*
Annash was hier vanavond te eten, we hebben flinke salade achter de kiezen(Jillian zou trots op ons zijn
)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1698_n.jpg
- Rode ui, paprika, tomaat, wortel, augurk, komkommer, feta, ananas, sla en appel. Als ik mij goed herinner wat ik er zoal in heb gestopt. Heb nog genoeg voor nog een dag
Zit nog even te bedenken wat ik vandaag ga doen, gister 6 weeks gedaan en wil opzich nog wel even iets doen (even geen vast schema ivm aankomende vakantie) Ideeën? Shred heb ik dus al helemaal klaar.
Dit ziet er echt heel erg lekker uit zeg
MissBonny schreef:Goed bezig hier allemaal !![]()
Leuke verhalen om te lezen hoe iedereen erbij ligt, steunt, kreunt en hijgt![]()
Vriendlief moest ook wel lachen toen hij mij van de week zag, maar vind wel leuk dat ik het toe!
Ik moet dag 6 nog doen.. Maar ben zooo moe! Ik twijfel (en stiekem hoop ik dat iemand hier me een schop onder m'n kont geeft!)
En ik heb mijn meetlint nog steeds niet gevonden, baaaal!
SAKKIA schreef:Zo ik ben weer opnieuw begonnen met dag 1, level 1.
Ik hoop echt niet dat ik dezelfde afschuwelijke spierpijn krijg als de vorige keer. Want toen kon ik soms wel janken als ik de trap op en af moest. En mijn collega's maar lachen
Gelukkig kan ik op zulke momenten ook wel lachen en zie ik de humor er ook wel van in, maarwat heb ik toen een pijn gehad