Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Re: 30 Day Shred (Jillian Michaels) Part 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:02

Ik voel mijn bovenbenen eigenlijk nog steeds :p En ben inmiddels bij dag 15 :)

Chanen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:04

Zo gek is het dus niet dat ik daar nog steeds last van heb? Vroeg me al af of ik ze niet verrekt had ofzo, omdat de meesten na een dag of vijf van hun spierpijn af zijn. Wel een bummer dat ik er voorlopig nog niet op hoef te rekenen dat het over gaat. :(

@Gast7391: Ik heb in de loop van de dag verschillende keren mijn buikspieren aangespannen om er wat meer gevoel voor te krijgen en blijkbaar slaag ik daar aardig in. Nog bedankt voor je tips. :D

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:11

Ik heb net de eerste van level 1 gedaan. Mijn armen trillen nog, haha, een conclusie, mijn conditie is prut.
Ondertussen kon ik ook nog achter mn hond aan die met mn gewichtjes aan de haal ging, was ervan overtuigd dat ze op een bot leken, andere hond die vond het wel gezellig op de grond, die dacht dat het om een knuffelsessie ging, net op dat moment dat ik nog net niet knock-out ging :) haha.
morgen weer :\ :\ maar flink van mezelf! jippie
en nu ik opsta, zijn men buikspieren en beenspieren blijkbaar ook knock-out.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:13

Ik voel mijn benen ook nog steeds (17).
Op zich vind ik dat niet raar want je gaat steeds meer met de oefeningen meedoen, ik iig wel, steeds wat zwaarder, steeds wat dieper zakken.
Mijn hardlopen staat daardoor ook op een iets lager pitje, ik probeer nog wel om de dag te lopen maar ik loop minder ver. Dat is wel een beetje jammer want ik was aan het trainen om een halve marathon te kunnen lopen, maar ik denk dat ik er uiteindelijk wel sterker van zal worden.
Na de 30 dagen wil ik wel doorgaan met een workout, maar dan denk ik om de dag, zodat ik óf loop óf een workout doe en dan wil ik weer verder gaan lopen.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:14

Net dag 5 gehad, ging weer lekker. *\o/*

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:30

Zoooo dag 26 is ook gebeurd vandaag!

Neroo, wow jij kan zo trots zijn he! Kei leuk!

Hahha een walvis op de rotsen las ik :P! Mijn vriendje vindt het geloof ik wel leuk wat ik doe en best smexy haha.

Lau, ik ben zoooo benieuwd!

Ik ben trouwens +- 20 cm kwijt all over the place met shred. Verder geen gram in gewicht verloren voorlopig. Ik was 1 kg kwijt, maar die zit er weer aan. Maar resultaat?! Zeer zeker! Ik post vrijdag mijn resultaten incl foto's.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:35

Zo ik ben weer opnieuw begonnen met dag 1, level 1.
Ik hoop echt niet dat ik dezelfde afschuwelijke spierpijn krijg als de vorige keer. Want toen kon ik soms wel janken als ik de trap op en af moest. En mijn collega's maar lachen :+
Gelukkig kan ik op zulke momenten ook wel lachen en zie ik de humor er ook wel van in, maar :o wat heb ik toen een pijn gehad :')

Ging best goed, conditioneel was er niet zo veel veranderd dat was er nog wel aardig, na 3 weken niks doen en heel veel oefeningen gingen ook nog wel goed, al moest ik soms even met Anita mee.
Ik had tijdens de jumping Jack (en die dingen haat ik echt :+ ) wat last van mijn enkel. Dat had ik de vorige keer ook toen ik begon dus hoop dat het nu ook snel weer over is.
Morgenochtend zal ik ook even wegen en dan even mijn laatste post opzoeken wat ik toen woog, even kijken wat de schade is na 3 weken niet sporten en heel slecht eten :')

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:53

Oooh zoveel spierpijn heb ik geloof ik niet gehad dat ik kon janken. Maar moet wel zeggen dat ik zelfs dag 26 nog wel mijn spieren in mijn benen voel hoor. Echt spierpijn is het niet meer, maar wel gewoon dat je spieren voelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:01

Chanen schreef:
@Gast7391: Ik heb in de loop van de dag verschillende keren mijn buikspieren aangespannen om er wat meer gevoel voor te krijgen en blijkbaar slaag ik daar aardig in. Nog bedankt voor je tips. :D

Welcome :)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:02

Tip tegen spierpijn, niet meteen na het shredden gaan liggen. Juist meteen een warme douche en daarna nog zorgen dat je iets actiefs doet zoals boodschappen doen of nog naar je paard. Dat scheelt ontzettend!

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:02

Goed bezig hier allemaal ! +:)+

Leuke verhalen om te lezen hoe iedereen erbij ligt, steunt, kreunt en hijgt :')

Vriendlief moest ook wel lachen toen hij mij van de week zag, maar vind wel leuk dat ik het toe!

Ik moet dag 6 nog doen.. Maar ben zooo moe! Ik twijfel (en stiekem hoop ik dat iemand hier me een schop onder m'n kont geeft!)
En ik heb mijn meetlint nog steeds niet gevonden, baaaal!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:05

NU DOEN! Dan heb je het meteen achter de rug :):) Als je nu begint kun je over een half uur heerlijk onder de douche staan :D anders zit je over een half uur nog op de bank terwijl je jezelf slecht voelt.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:06

Kom op missbonny! Voelt zo goed als je het gedaan hebt!

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:15

Schopt!!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:16

*schopt mee*

Annash was hier vanavond te eten, we hebben flinke salade achter de kiezen :D (Jillian zou trots op ons zijn ;) )
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 1698_n.jpg

- Rode ui, paprika, tomaat, wortel, augurk, komkommer, feta, ananas, sla en appel. Als ik mij goed herinner wat ik er zoal in heb gestopt. Heb nog genoeg voor nog een dag :')

Zit nog even te bedenken wat ik vandaag ga doen, gister 6 weeks gedaan en wil opzich nog wel even iets doen (even geen vast schema ivm aankomende vakantie) Ideeën? Shred heb ik dus al helemaal klaar.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:19

Welkom nieuwkomers! :wave:

Ik heb zojuist dag 8 afgerond en loop weer bijna op schema. Vorige week liep ik vast na dag 9, dus na morgen kan ik weer verder waar ik gebleven ben. Hoewel ik merk dat vandaag beter ging dan de dag 8 van vorige week, als je begrijpt wat ik bedoel. ;) Ook de gewichtjes van 2 kg in plaats van 1 kg zijn een groot succes. Mijn armen moeten nu echt aan het werk, waardoor de rest van m'n lichaam ook de power heeft om door te zetten.
Ik wilde eigenlijk nog even wat leuke oefeningen op de wii Fit doen, tot ik 'just dance 3' tegen kwam, ik ga dus nog eventjes dansen, als we dan toch sportief bezig zijn! *\o/*

_Jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:27

Winged schreef:
*schopt mee*

Annash was hier vanavond te eten, we hebben flinke salade achter de kiezen :D (Jillian zou trots op ons zijn ;) )

- Rode ui, paprika, tomaat, wortel, augurk, komkommer, feta, ananas, sla en appel. Als ik mij goed herinner wat ik er zoal in heb gestopt. Heb nog genoeg voor nog een dag :')

Zit nog even te bedenken wat ik vandaag ga doen, gister 6 weeks gedaan en wil opzich nog wel even iets doen (even geen vast schema ivm aankomende vakantie) Ideeën? Shred heb ik dus al helemaal klaar.

Dit ziet er echt heel erg lekker uit zeg :9

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:31

_Jessie schreef:
Winged schreef:
*schopt mee*

Dit ziet er echt heel erg lekker uit zeg :9

Was het ook :D Zie net dat ik het ei-tje ben vergeten met opschrijven, zat er dus ook nog in :+

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:33

Hihi, idd!!! Het was erg lekker :):)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:38

MissBonny schreef:
Goed bezig hier allemaal ! +:)+

Leuke verhalen om te lezen hoe iedereen erbij ligt, steunt, kreunt en hijgt :')

Vriendlief moest ook wel lachen toen hij mij van de week zag, maar vind wel leuk dat ik het toe!

Ik moet dag 6 nog doen.. Maar ben zooo moe! Ik twijfel (en stiekem hoop ik dat iemand hier me een schop onder m'n kont geeft!)
En ik heb mijn meetlint nog steeds niet gevonden, baaaal!

HUPSAKEE ~~}>

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:48

Oooh yammie, die salade ziet er heerlijk uit!
Gisteravond had ik ook een salade gemaakt van rauwe witlof, ui, rode paprika, gekookt ei, stukjes jonge kaas en mosterd-honing dressing. Heerlijk!
Het is ook lekker om regelmatig een maaltijdsalade te maken met koude pasta. Smullen is dat!

Wauw en ik heb er een succes bij: Just Dance op de Wii. Nadat ik een beetje op adem was van het shredden heb ik nog 4 nummers gedanst. Hoewel, echt dansen was het niet, het was meer mee springen en zwaaien met het poppetje dat meedeed, maar het was zeker net zo intensief als de cardio-oefeningen van Jillian. Zeker een aanrader dus, voor de mensen die wel wat extra cardio-oefening kunnen gebruiken.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:51

Oooh dat is ook lekker hoor Jolien!

Ik heb vandaag niet geshred. Was vanmiddag rond drie uur thuis en ben toen druk bezig geweest met dingen uitzoeken omtrent het ter dekking stellen van Dylano. Voor ik het wist was het tijd om naar Alette te gaan, dus ik vond het toch stiekem een keertje best vandaag. :+

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 22:54

Lekler bezig Jolien!

Ik heb net dag 15 gedaan, deze walrus is dus gewoon op de helft *\o/*
bij dag 1 nooit gedacht dat ik het vol ging houden, en dat zonder smokkeldagen!!

rooslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:00

Zoo net dag 14 erop zitten.. pfff zweet bij dit level wel meer zeg! Maar krijg dit level wel beter onder controle nu.. maar moet af en toe wel even een minu uitpuf pauze inlassen hoor..

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 23:04

SAKKIA schreef:
Zo ik ben weer opnieuw begonnen met dag 1, level 1.
Ik hoop echt niet dat ik dezelfde afschuwelijke spierpijn krijg als de vorige keer. Want toen kon ik soms wel janken als ik de trap op en af moest. En mijn collega's maar lachen :+
Gelukkig kan ik op zulke momenten ook wel lachen en zie ik de humor er ook wel van in, maar :o wat heb ik toen een pijn gehad :')

Haha dat had ik ook.

Ik heb weer een losse dag level 1 gedaan. Vanaf 11 feb ga ik er helemaal voor maar ik ga vast wennen. :P Ik ben echt bang voor morgen!
Jij ook sterkte alvast!