Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elinebakker schreef:Ah super karinvdm! Mag ik vragen watvoor blessure je had? Berichtje wat je laatste typte klonk herkenbaar, mag ook via pb
benangelique schreef:Na het lopen. Vorige week voor het eerst maar pas na het lopen en nu al bij aanvang van de loop, na de warming up.
elinebakker schreef:Ai mijn knieblessure die niet over gaat wordt nu toch wel vervelend omdat het nu gerelateerd wordt aan klachten in m'n heup, rug en stuitje. De fysio heeft vandaag de behandeling gestopt toen ik daar huilend zat, op naar de huisarts. Hopen dat hij een goed plan heeft want ik wil er nu wel een keer vanaf zijn! Sorry voor de egopost maar heb even een flinke dip!
Lumea schreef:benangelique schreef:Na het lopen. Vorige week voor het eerst maar pas na het lopen en nu al bij aanvang van de loop, na de warming up.
Ik heb geen idee wat het dan zou kunnen zijn.. Misschien de HA even bellen wat het kan zijn? Klinkt in ieder geval niet gezond..
Marijee heb je net voor het weekend / in het weekend te veel gedaan? Of te veel gevraagd van je eigen lijf? Te hard / te lang gelopen?