winner hoe lang ben jij al bezig nu dan? Ja vond het ook wel moeilijk gisteren! vandaag gewogen, 95.5 kg dus vanaf nu ff poosje niet meer op de weegschaal! hopelijk hou ik me vandaag ook weer sterk, vanmiddag sporten! zal wel aardig op zijn daarna!
Hoelang en hoe oud ben je? Ik ben 6 weken bezig en 5.2 kg kwijt en sta nu op 70.9 kg. Probeer gemiddeld 3x in de week te sporten. Zowel les als voor mezelf, door deze afwissing word het sporten ook minder saai. Ik wil naar de 60 dus moet nog wel een aardig stukje.
ik ben 22 in mei 23 en ben 175 cm lang en woog eerst 97kg! ik wil in preciepe 65 kg gaan wegen! maar eerst maar eens na de 70 kg! Ja dan moet je inderdaad nog een eindje! knap hoor!!
Oh dan moet je ook nog een heel stuk maar geloof me, na 2 weken ben je al goed gewent aan je ritme en is het makkelijker. En soms een keer wat lekkers of uit eten is helemaal niet erg.
ja als je er maar door bent he! nee daarom! vind gelukkig hier wel steun! dan heb ik mensen die mij snappen om me heen en dat is erg fijn! jij ook succes!! we komen er wel!
Zo ik moest even 4 pagina's doorlezen maar heb alles gelezen!.
Welkom voor je nieuwe afvallers in dit topic!.
En heb hier en daar gelezen dat het erg goed gaat met afvallen en bewegen, dus ik zeg goed bezig iedereen! .
En dais knap hoor dat je al zoveel kwijt bent! Echt goed bezig, vanaf welk gewicht zit jij op je streefgewicht?
Ik gister Mc donalts gehad omdat het de laatste dag is dat me vriend thuis is en hij dan altijd wat lekkers wil eten. Hij mocht kiezen en het werk een menu van de mc!. Ik dacht naja voor een keertje best lekker. Maar het viel me zo zwaar tegen! de patat erg zout en de hamburger viel veelste zwaar!. En later op de avond ook nog buikpijn en ik sliep niet lekker want het leek wel niet te verteren. blegh . Dus dit was voorlopig de laatste keer voor mij!. Me vriend is nu 2 weken weg en ik had gezegd als hij thuis komt ik minstens weer 3kg kwijt ben. Dus daar gaan we voor!. Ik sta nu op -4,2 dus over 2 weken zou ik op -7,2. Ben benieuwd....
Vanavond lekker een maaltijd salade maken met gegrilde kip.
Veel gekletst hier! Welkom nieuwelingen en iedereen proficiat met de goede resultaten! Voor degene met wat meer moeite.... kom op! Volhouden je kunt het!
Ik lees nog steeds mee hoor! Ik sta vast op 70,5 maar vind het niet zo erg. Komt wel weer. Dit is voor mij een gezond BMI dus alles wat er nog af gaat is mooi meegenomen en anders niet. Ik ben nu stront verkouden dus sporten gaat niet en sporten wat ik deed op de Wii deed ik verkeerd waardoor ik gigantische pijn aan de linkerkant van mijn heup heb, niet gezond..
Als het kan naar de 65kg. Maar ik ga er niet meer alles voor laten. Ik heb na deze weken een heel ander leefpatroon aangenomen en daar ga ik gewoon mee verder, alleen een keer pindakaas of iets anders op brood doe ik nu wel.
Jeetje wat gaan jullie snel! Dat kan ik helemaal niet bijhouden
Het gaat hier niet echt snel, maar dat komt ook omdat de knop gewoon nog niet om is Ik wil graag vanavond even een rondje hardlopen, maar ik heb nog steeds geen muziek op mijn telefoon gezet Iemand tips hiervoor.
Zal mijn dagje eens plaatsen, kijken of jullie er commentaar op kunnen hebben
o: 2 vk boterhammen, met light tuinkruidenpate en komkommer, 2 manderijnen t: 2 volkeren biscuits t: appel l: 2 vk boterhammen met osseworst, komkommer en beetje peper. Stukje komkommer t: sinaasappel a: boerenkool met een beetje geraspte kaas t: optimel kwark
wollie2004
Geplaatst: 26-02-13 10:26
Oei Malima, blessures zijn echt rot! Indd even rustig aan doen! Sakkia, die knop gaat vanzelf wel om denk ik! Ik had me voorgenomen vanaf 1 januari weer te gaan opletten en je weet wel hoe dat dan gaat, op nieuwjaarsdag naar de Chinees met schoonouders, nieuwjaarsborrel op stal, nog ff wat bitterballen gesnoept, maar daarna had ik wel zoiets van jeetje, wat irritant, ik stom met alle onzin want daardoor ga ik mijn doel niet bereiken, daarna eigenlijk niet echt meer gezondigd! Wel en of 2 keer frietjes bij het avondeten gehad en de gezonde chipjes van hier gemaakt, maar dat verwerk ik dan weer in een maaltijd dus komen wel groentjes bij. Je eetlijstje ziet er goed uit, alleen weet ik niet wat osseworst is? hihi, en optimel zit volgens mij best stiekem wel wat suikers in...
Ik heb zometeen afspraak bij dietiste en ik heb mezelf vanochtend nog even gewogen, weer 3 ons eraf! Vanaf zondag, dus het stilstaan is officieel weer voorbij!
Ossenworst is lekker! Met komkommer lijkt me een beetje klef, maar ik doe er ook altijd wat peper op. Je kunt het ook bij de Lidl kopen, voor de mensen met een kleinere beurs
Hier gaat het niet zo snel. Gister weer een stuk taart niet af kunnen slaan. Was met liefde gebakken en kreeg het in mn handen gedrukt. Wel heel erg van gesmuld! Gister een extra gezonde maaltijd gemaakt, was mijn vriend niet zo blij mee Zelf vond ik het wel lekker.
Oh ik heb ook die van de Lidl hoor Maar kon er niet zo veel plaatjes van vinden.
Nee het wordt niet echt klef eigenlijk, ik doe de komkommer er ook pas op als ik het ga eten hoor. Dus niet thuis als ik mijn boterhammen voor mee naar het werk smeer.
Ik bedenk me net dat ik vanavond denk ik helemaal niet kan hardlopen, moet met de kat naar de dierenarts en kan pas daarna eten denk ik. Weet ook niet wat ze bij de DA gaan doen dus weet niet hoe lang het gaat duren.....
Je lijstje ziet er wel netjes uit SAKKIA. Mocht je nou na een tijdje helemaal niet meer willen afvallen zou ik je persoonlijk aanraden om in eerste instantie toch tijd proberen te maken voor minstens 3x in de week te gaan sporten en misschien gedeeltelijk koolhydraat arm te gaan eten.
Ja ik moet ook weer gaan sporten hoor. Maar ik ben gewoon heel erg druk momenteel. Zit vaak tegen 9 uur 's avonds en gisteren was het 23.45 uur eer ik thuis was Heb even snel gegeten en toen weer door.
Op woensdag ga ik wel altijd samen met vriendlief badmintonnen