Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
(Tenminste dat probeer ik te hebben
)
. Succes met je verdere herstel.
.
.
Super dat je al twee maanden bij de psych loopt!
Woensdag ging ik voor het eerst weer naar school zonder, had gelukkig ook maar 1 uur. Het grootste deel van de dag heb ik eigenlijk nergens last van. Alleen afentoe gaat het nog fout. Vooral als ik alleen thuis ben en niks te doen heb, dan ga ik teveel nadenken. Dan is mijn lichaam kalm, maar dan stel ik mezelf de hele tijd de vraag: "Wat als ik een paniekaanval krijg nu?" En dan voel ik mezelf weer even 'wegglippen'..... Het komt gelukkig nooit tot een paniekaanval maar het blijft echt ontzettend irritant....
Ik heb laatst wel een gesprek met ze gehad waarin ik zei dat het pijn deed dat ze er nooit echt voor me waren. Toen hebben ze uitgelegd dat ze het ook heel lastig vonden omdat ik altijd zo boos was. Begrijpelijk natuurlijk. Ik ga volgend weekend wel een terrasje doen met een vriend om alles tussen ons eens even goed uit te praten. Ik ben benieuwd.
. En zij kon me ook meer vertellen over hoe het ging. Blijkbaar hebben ze zelfs dingen tegen me door de klas heen geschreeuwd. Ik heb altijd gedacht dat de juffen en meesters er niks van wisten, maar nu ik dit hoor moesten ze dat wel. Aan de ene kant haat ik het dat ik bijna niks meer weet, maar aan de andere kant is het misschien ook wel beter. De herinneringen die ik heb zijn al niet leuk...