[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:53

lieveli schreef:
Mijn antwoord is saai :=

??

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:04

Giolli schreef:
lieveli schreef:
Mijn antwoord is saai :=

??

Danibanani weet wel welke shop ik aanraad :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:11

_Micha_ schreef:
Wat leuk Krista_ die humanrights tattoo, ik wil er ook nog heel graag een. Ben alleen bang dat je dan de hele dag op een locatie moet wachten en dan misschien als nog te laat bent. Hoe was dat bij jou?

Ik had het geluk dat ik stage liep bij Festival Mundial vorig jaar, toen ze dat project gelanceerd hebben. Er stonden toen inderdaad lange rijen, maar ze hebben de festivalorganisatie toen voor openingstijd van het festival gedaan. Niemand had namelijk tijd tijdens het festival zelf haha, maar het hele team wilde wel graag.

Hele mooie tattoo Jolien, bedankt voor de adviezen! Ik ga er denk ik maar eens een mailtje aan wagen. :)

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:24

lieveli schreef:
Danibanani weet wel welke shop ik aanraad :=

Haha, klopt. En ook wie. :D
En toch ben ik niet helemaal overtuigd van haar stijl. Bij bloemen bijvoorbeeld vind ik 't het mooist als ze heel realistisch lijken, en de bloemen op haar foto's op Facebook zijn dat niet heel erg. Of kan ze dat wel goed en staat dat daar gewoon niet op?

Urbanus

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:26

Pfoe geen idee... Even een belletje doen? Of moet ik morgen even langsgaan?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:38

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:41

Joe ik hem 'm opgeslagen, ik ga het even dubbelchecken!

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:59

Ik wil wel graag naar een shop (weet een goede waar ik ook mijn navelpiercing heb laten zetten) om het uit te laten tekenen. Maar ik wil hem pas in maart volgend jaar laten zetten, en doen ze dat zomaar? Even tekenen en vervolgens maanden lang geen geld daar aan verdienen? Of moet ik dan vooraf betalen ofzo? Hoe werkt dat?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:02

Dan zou je een aanbetaling moeten doen, ze gaan geen gratis tekeningen maken.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:21

lieveli schreef:
Dan zou je een aanbetaling moeten doen, ze gaan geen gratis tekeningen maken.

Oke. :j

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:25

Verschilt per shop.

Ik heb laten ontwerpen. Paar keer heen geweest om te kijken en is toen nog helemaal aangepast. Afspraak gemaakt, half jaar later (was niet eerder plekje).
Heb geen kosten gehad voor het ontwerpen. Kreeg hem niet mee naar huis ;) Hun bewaarde hem wel en mocht ook geen foto van maken

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:26

Ik heb dus even een vraagje, voor een half sleeve (pols tot elleboog) is het dan beter om 1 of 2 sessies te doen? of gewoon even aankijken hoeveel de huid aankan en stoppen wanneer nodig?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:47

Is Candy Cane niks? Zij maakt ook hele mooie bloemen. Ik ga mijne daar laten zetten.

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 18:52

Dat ligt inderdaad aan welke shop Giolli, de meeste werken idd wel met aanbetaling ect,

Vind het een mooie bloem, DaniBanani, ben benieuwd hoe die gaat worden :)

Mijn nieuwe tattoo-machine is wit/roze, iedereen verklaard me voor gek, maar hij is zo schattig <3
*krijgt de foto niet geplakt* maar dit is hem! http://www.levgroothandel.nl/shop/produ ... oduct=1715
Toch wel trots haha

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:21

Hij is leuk Angelique. :D

Ohh ik begin langzaam maar zeker een 'vaster' idee te krijgen voor mijn volgende project.
Nu nog even flink sparen, en dat gaat eigenlijk niet met mijn huidige salaris :') dus dat zal nog wel even duren.

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:27

DaniBanani schreef:
Haha, klopt. En ook wie. :D
En toch ben ik niet helemaal overtuigd van haar stijl. Bij bloemen bijvoorbeeld vind ik 't het mooist als ze heel realistisch lijken, en de bloemen op haar foto's op Facebook zijn dat niet heel erg. Of kan ze dat wel goed en staat dat daar gewoon niet op?

Francis @ [MW] [Centraal] Tattoo's

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:33

Barrievabis: ik ga voor mijn halve sleeve (korte mouw zeg maar) zeker 4 of 5 keer naar Weert... januari eerste sessie... elke sessie zal zo'n 3-4 uur duren... dus 1 of 2 keer is wel heel optimistisch :P

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 19:36

Ja hé, ik was gelijk verliefd haha!
Wat is je volgende project Gimli_ ? :)

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:01

hoelang duurt het meestal voordat er korstjes op komen? bij mij komen er al korstjes op... volgens mij heelt mijn huid heel snel :)) :=

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:03

ShirleyM schreef:
Heel mooi smurffie! Vind die bloem heel mooi en fijn!

De roos van mijn tattoo die 4 werken geleden is gezet is nog steeds een soort van aan het vervellen. Ik heb een droge huid van mezelf. Waar smeren jullie mee na een week? Want tegen mij zeiden ze dat je na een week kan stoppen met smeren. Ik doe het zelf altijd wel langer omdat mijn huid zo droog is maar bepanthen lijkt niet echt te helpen bij mijn droge huid.

vaseline, zou ik persoonlijk niet doen, dat trekt juist de inkt er sneller uit, en zal je tattoo later heel erg vaag worden, dit is gebeurd bij een tattoo van een vriendin van mij, is echt zonde, erg vaag geworden, terwijl andere die hem ook al jaren hebben, hij nog erg duidelijk is en niet vervaagd.

Mij is altijd verteld, na 2 weken stoppen met smeren, maar zolang er nog korstvorming is of hij jeukt nog steeds, dan blijven smeren zolang nodig.
Ik heb zelf ook bepanthen, de babyzalf dan. heb zelf ook echt een droge huid, en werkt bij mij nog steeds goed, geneest ook sneller.

BarrieVabis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:04

@ Banjer : het zou in 1 sessie 7 a 8 uur zijn. vind dat zelf best lang om in een keer uit te zitten, dan zouden 2 sessies van 3,5 a 4 uur beter klinken. mij maakt het opzich niet uit om zo lang te zitten maar wat is verstandig voor mijn huid en het resultaat? dat vind ik het belangrijkste

Indilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 20:06

ik heb over het algemeen geen last van kostjes gehad gelukkig, alleen die op mijn enkel en op mijn hand was een stuk waar hij heel vaak overheen is gegaan, daar kwamen wel korsten op. Verder was het bij mij alleen het vervellen.

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:57

Indilover schreef:
vaseline, zou ik persoonlijk niet doen, dat trekt juist de inkt er sneller uit, en zal je tattoo later heel erg vaag worden, dit is gebeurd bij een tattoo van een vriendin van mij, is echt zonde, erg vaag geworden, terwijl andere die hem ook al jaren hebben, hij nog erg duidelijk is en niet vervaagd.

Mij is altijd verteld, na 2 weken stoppen met smeren, maar zolang er nog korstvorming is of hij jeukt nog steeds, dan blijven smeren zolang nodig.
Ik heb zelf ook bepanthen, de babyzalf dan. heb zelf ook echt een droge huid, en werkt bij mij nog steeds goed, geneest ook sneller.

Hij jeukt niet meer en ook geen korstjes meer alleen gewoon velletjes. Ook bij die van 4 weken terug en dat vind ik wel vervelend..

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:59

BarrieVabis schreef:
Ik heb dus even een vraagje, voor een half sleeve (pols tot elleboog) is het dan beter om 1 of 2 sessies te doen? of gewoon even aankijken hoeveel de huid aankan en stoppen wanneer nodig?

Ik heb er nu 3 sessies van 3 uur op zitten en hij is nog steeds niet klaar..

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 10:33

Kana schreef:
_Micha_ schreef:
Ik snap echt gewoon níét waarom je toch een tattoo met je eigen naam zou laten zetten.
Is er iemand die me dat kan uitleggen? :')

Omdat men dat wil? Omdat daar precies zoals bij een willekeurige roos ook een verhaal achter kan zitten?
Niet zo moeilijk toch.

Dat iemand dat wil kan ik zelf ook nog wel begrijpen :Y)
Als ik vraag waarom ben ik benieuwd naar het verhaal er achter, dat heb ik namelijk nou nog nooit gehoord van iemand die zijn/haar naam heeft laten zetten.
Dát er een verhaal achter zou (kunnen) zitten had ik ook wel bedacht.

_Micha_ schreef:
Wat leuk Krista_ die humanrights tattoo, ik wil er ook nog heel graag een. Ben alleen bang dat je dan de hele dag op een locatie moet wachten en dan misschien als nog te laat bent. Hoe was dat bij jou?

Mag ik me ook melden? :D Ik ga waarschijnlijk volgende week zondag naar mundial, en eigenlijk voor dus omdat ik ook heel graag een humanrights tattoo wil laten zetten :j Ik wil gewoon héél op tijd gaan (begint vanaf 1 uur) En 18 juli wil ik ook een tatoeage op m'n pols laten zetten, die wil ik ook echt al járen, dus nu gewoon hoppa alles bij elkaar want ik ben ook bloeddonor en wil geen jaar tussen de een en de ander :+