lieveli schreef:Mijn antwoord is saai
??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Micha_ schreef:Wat leuk Krista_ die humanrights tattoo, ik wil er ook nog heel graag een. Ben alleen bang dat je dan de hele dag op een locatie moet wachten en dan misschien als nog te laat bent. Hoe was dat bij jou?
lieveli schreef:Danibanani weet wel welke shop ik aanraad
DaniBanani schreef:Haha, klopt. En ook wie.
En toch ben ik niet helemaal overtuigd van haar stijl. Bij bloemen bijvoorbeeld vind ik 't het mooist als ze heel realistisch lijken, en de bloemen op haar foto's op Facebook zijn dat niet heel erg. Of kan ze dat wel goed en staat dat daar gewoon niet op?
ShirleyM schreef:Heel mooi smurffie! Vind die bloem heel mooi en fijn!
De roos van mijn tattoo die 4 werken geleden is gezet is nog steeds een soort van aan het vervellen. Ik heb een droge huid van mezelf. Waar smeren jullie mee na een week? Want tegen mij zeiden ze dat je na een week kan stoppen met smeren. Ik doe het zelf altijd wel langer omdat mijn huid zo droog is maar bepanthen lijkt niet echt te helpen bij mijn droge huid.
Indilover schreef:vaseline, zou ik persoonlijk niet doen, dat trekt juist de inkt er sneller uit, en zal je tattoo later heel erg vaag worden, dit is gebeurd bij een tattoo van een vriendin van mij, is echt zonde, erg vaag geworden, terwijl andere die hem ook al jaren hebben, hij nog erg duidelijk is en niet vervaagd.
Mij is altijd verteld, na 2 weken stoppen met smeren, maar zolang er nog korstvorming is of hij jeukt nog steeds, dan blijven smeren zolang nodig.
Ik heb zelf ook bepanthen, de babyzalf dan. heb zelf ook echt een droge huid, en werkt bij mij nog steeds goed, geneest ook sneller.
Kana schreef:_Micha_ schreef:Ik snap echt gewoon níét waarom je toch een tattoo met je eigen naam zou laten zetten.
Is er iemand die me dat kan uitleggen?
Omdat men dat wil? Omdat daar precies zoals bij een willekeurige roos ook een verhaal achter kan zitten?
Niet zo moeilijk toch.
_Micha_ schreef:Wat leuk Krista_ die humanrights tattoo, ik wil er ook nog heel graag een. Ben alleen bang dat je dan de hele dag op een locatie moet wachten en dan misschien als nog te laat bent. Hoe was dat bij jou?