Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 10:53

Dominique_96 schreef:
Ik heb altijd getwijfeld om hope in a jar te kopen, mijn huid is best droog namelijk. Doet ie het goed?

Ja! De night-versie dan he. Ik heb ook een droge huid, zeker rond m'n neus en jukbeenderen vaak velletjes (meh klinkt smerig… sorry) en die verdwijnen helemaal met hope in a jar night. Verder blijft m'n huid heel rustig en niet vet of pukkelig.

Djilna

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:19

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de producten van Yves Rocher, de Hydra Vegetal lijn.
http://www.yves-rocher.nl/control/categ ... ravegetal/

Ik gebruik de reinigingsgel, als nachtcreme de 24 uur intensief hydraterende gelcreme en voor in de zomer overdag (nu dus) de Hydraterende crème SPF25
Alleen die laatste moet je even mee rekening houden dat hij door de spf wat dikker en romiger is en minder geschikt voor de echt vette huid. Ik gebruik hem wel, maar mijn Tzone wordt na een paar uur dan wel wat glimmender.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 12:53

Laatst was hier iemand die haar wenkbrauwen in Nieuwleusen had laten doen met permanente make-up. Waar was dat ook alweer? Wil het denk ik ook laten doen daar, zag er op de foto's heel goed uit namelijk.

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 13:24

Dominique_96 schreef:
xNavatu schreef:
Ja hij is heeeel fijn! Ik had z'n proefverpakking gekocht omdat t best prijzig spul is maar ik kan het echt heel goed merken.. M'n huid is veel rustiger geworden en ziet er veel beter uit, had ik niet verwacht eigenlijk -drama skin-

Dus het helpt niet alleen voor droge huid maar ook voor ''lichte'' acné? Heb last van mee-eters maar voor de rest geen echte puistjes oid.

Ja, zeker! Die zijn bij mij een heel eind weg erdoor, en de huid waar ik normaal niet veel problemen heb maar die er wel wat doffer uitzag is ook veel mooier geworden :D Ben er echt heel erg over te spreken :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 14:44

Djilna schreef:
Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de producten van Yves Rocher, de Hydra Vegetal lijn.
http://www.yves-rocher.nl/control/categ ... ravegetal/

Ik gebruik de reinigingsgel, als nachtcreme de 24 uur intensief hydraterende gelcreme en voor in de zomer overdag (nu dus) de Hydraterende crème SPF25
Alleen die laatste moet je even mee rekening houden dat hij door de spf wat dikker en romiger is en minder geschikt voor de echt vette huid. Ik gebruik hem wel, maar mijn Tzone wordt na een paar uur dan wel wat glimmender.

Ik heb die ook gehad, voelt fijn aan maar werkte voor mij helaas niet goed genoeg.
Heb laatst in Barcelona wel de oogcreme gekocht en die moet ik nog proberen :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:47

Moet ik dus hope in a jar night kopen of de gewone versie? Wil m graag kopen als ik positieve ervaringen hoor :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:53

Ik heb net bij de ici paris de Estee Lauder double wear gekocht :) de light versie wel, van de gewone hadden ze mijn kleur niet..
Zijn er hier mensen die deze foundation gebruiken? :)

Hoop dat deze minder uitveegt dan mijn huidige. Daarna nog even bij de Big Bazar geweest, daar hadden ze oa wet n wild mineral powder en ck lipstick. Beiden maar even meegenomen :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 17:58

Dominique_96 schreef:
Moet ik dus hope in a jar night kopen of de gewone versie? Wil m graag kopen als ik positieve ervaringen hoor :D

Oh lol sorry ik reageerde gister op Nelleke _O- En had niet door dat jij het over hope in a jar had haha. Ik had het over kiehl's midnight recovery :P Hope in a jar heb ik geen ervaring mee :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:31

Ooh :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 18:35

Nu Kiko ook in NL levert heb ik maar eens wat spulletjes besteld om uit te proberen. Heb mezelf meteen ook maar een No Buy gegeven na gisteren bij Superlooks en vandaag Kiko :=

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 19:35

Haha ik ben toevallig net bij Kiko geweest. Wat heb je besteld Djilna? Echt zo lekker goedkoop allemaal. Heb een oog en lippotlood gekocht, zonnebrandstick, eyeliner en een glasvijl. En bij MAC gister 3 oogschaduws (mijn 2e palette begint nu ook al vol te raken :P ) en een paintpot.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 20:56

Zo'n oogschaduwdoosje voor 4 kleuren en er 5 losse kleuren bij gekocht (ja 1 teveel, maar moet even naar de combi kijken en anders volgende keer nog een quaddoosje en 3 kleuren erbij ;))
Wimperkruller, blush, 3 nagellakjes en tinted lipbalm. Wilde ook graag de bronzer van de limited edition, maar vond het bedrag dan wat te ver oplopen :+ Heb al een paar bronzers dus die maar gelaten.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 21:49

Haha kleine miscommunicatie. :+

Ik ben heel benieuwd naar de producten van Kiehls, alleen vind ze in Nederland altijd veel te opdringerig in zo'n shop (in de Bijenkorf in Amsterdam). Voel me dan altijd heel erg opgelaten dus dan koop ik uiteindelijk niks omdat ik niet even rustig kan kijken. :+

@ dominique, ik had het wel over hope in a jar night, de gewone vind ik eigenlijk niet zo heel bijzonder… :o Ik heb 'm overigens wel en ik ga 'm wel opmaken anders vind ik het zonde. :)

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-14 23:28

Hmm oke, dan ga ik de nachtversie maar eens proberen :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 22:49

Philosophy - purity made simple is echt een prut product. Ik snap niet de hoeveelheid goeie revieuws. Zit stik vol alcohol. Als je hem open maakt komt de alcohol walm je tegemoed := Hope in a Jar zou ik daarom ook niet aanschaffen, sowieso niets van Philosophy. Maar dat is omdat ik denk dat daar ook veel alcohol en parfum in zit. Zou ik als ik jou was wel even checken voor je het koopt. Tenzij je het niets uit maakt.. Misschien weet Nelleke dit?

Ik gebruik al jaren Louis Widmer producten en stap nooit meer over op iets anders. Deze producten kun je ook zonder parfum komen. Dan staat het op het labeltje.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-14 23:29

Weet iemand een goed product tegen vetbultjes op het voorhoofd? Ik heb van mezelf altijd een hele
zuivere huid maar de laatste tijd heb ik enkele kleine huidkleurige bultjes op mijn voorhoofd, boven
mijn neusbrug. Ook al is het niet heel zichtbaar, ik stoor me er mateloos aan! Ik weet niet zeker of
het vetbultjes zijn, maar gok van wel.. Puistjes lijken het in ieder geval niet, er zit geen kopje op, ze
zijn niet rood en ook niet.. uitknijpbaar. :Y)

Ik gebruik zelden crèmes, soms een dagcrème voor de normale huid van Louis Widmer, maar verder
eigenlijk niets..

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 00:07

Goeie Glossi, thanks voor de tip! Heb geen zin om 40 euro voor zo'n potje te betalen dat uit alcohol bestaat..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:57

Ik gebruik purity made simple al hele tijd. Tweede flesje bijna leeg. Vind heel fijn product wat z'n werk goed doet. Ingrediënten let ik niet zo op, maar zoveel irriterende bestanddelen zullen er niet inzitten. Kan rustig mijn ogen opendoen terwijl ik seconde ervoor mijn oogmakeup eraf heb gehaald en nog niet afgespoeld heb.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:49

Ik gebruik Purity Made Simple nu ook een tijdje en vind hem echt heel fijn. :) Na gebruik voelt mijn huid heel zacht, schoon en comfortabel aan. Ik ruik eigenlijk ook geen alcohol, eerder een fris citroenachtig luchtje. Vind hem heerlijk ruiken. :D
Gebruik jij hem ook echt om je makeup mee af te halen Linoleum? Ik doe altijd nl eerst met miccelair water en een watje en dan de restjes met Purity, maar ik hoorde dat je ook helemaal je makeup ermee kan afhalen.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 21:50

Helemaal wil ook perfect onder douche. Als ik ga douchen haal ik niet eerst eraf met micellair water, doe ik voor slapen gaan wel daarmee. Blijft hoogstens heel klein beetje mascara zitten, maar doordat niet prikt en zacht is kan je rustig uitgebreid ogen mee schoonmaken.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 22:06

Zo, even wat makeup en beautyspullen uitgezocht en die gaan morgen naar een vriendin _O-
echt erg hoeveel zooi ik heb waar ik niets mee doe.
Even gauw een screenshot van de spullen :')

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 00:26

Haha dat doe ik ook eens in de zoveel tijd :D
Maak ook regelmatig beauty pakketjes met mascara en andere makeup die onaangeroerd in de kast ligt, bizar :=

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 08:00

Glossi schreef:
Philosophy - purity made simple is echt een prut product. Ik snap niet de hoeveelheid goeie revieuws. Zit stik vol alcohol. Als je hem open maakt komt de alcohol walm je tegemoed := Hope in a Jar zou ik daarom ook niet aanschaffen, sowieso niets van Philosophy. Maar dat is omdat ik denk dat daar ook veel alcohol en parfum in zit. Zou ik als ik jou was wel even checken voor je het koopt. Tenzij je het niets uit maakt.. Misschien weet Nelleke dit?

Hope ruikt niet alcohol-achtig, maar wel raar. De nachtversie ruikt wat minder sterk dan de gewone versie. Een beetje 'zalvig', semi-geurloos met een vleugje lavendel. In elk geval niet sterk geparfumeerd, integendeel. De geur vervliegt snel maar ik vind het niks, maar ik houd dan ook niet van lavendel.

Maargoed, ik koop een crème niet vanwege de geur, maar vanwege de werkzaamheid. :+

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 14:48

linoleum schreef:
Helemaal wil ook perfect onder douche. Als ik ga douchen haal ik niet eerst eraf met micellair water, doe ik voor slapen gaan wel daarmee. Blijft hoogstens heel klein beetje mascara zitten, maar doordat niet prikt en zacht is kan je rustig uitgebreid ogen mee schoonmaken.

Ook maar eens proberen dan. :D

Ik heb nog even op de ingrediëntenlijst gekeken, maar er zit alleen coconut alcohol in (ergens op de 5e plek) maar volgensmij is dat een vette soort. Op internet kan je er ook best veel negatiefs over vinden, maar voor mij werkt ie fijn. :) De ingrediënten zijn ook allemaal natuurlijk en oliën enzo, onderaan staan wat niet natuurlijke dingen en een paar niet zo fijne ingredienten maar daar merk ik dus niks van. :D Als het een crème was zou ik er meer problemen mee hebben, maar een reiniger spoel je er meteen weer af dus het trekt ook niet je huid in oid.

Iemand hier trouwens ervaring met Pai skincare? Is een organisch merk. Ik heb er een olie van maar ben ook wel benieuwd naar de crèmes. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-14 16:17

Ik heb het W7 palette!!! :D (degene waarvan wordt beweerd dat ie aardig in de buurt komt van de Naked 2)