Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:vraagje voor de personen die een navelpiercing hebben, wat was pijnlijker, het zetten of de balletjes erop zetten en het staafje uit het buisje halen
Ketaki schreef:en de ene piercer draait het er wat harder op dan de andere, voelde het goed.
Ketaki schreef:vraagje voor de personen die een navelpiercing hebben, wat was pijnlijker, het zetten of de balletjes erop zetten en het staafje uit het buisje halen
hynderslover schreef:Ketaki schreef:vraagje voor de personen die een navelpiercing hebben, wat was pijnlijker, het zetten of de balletjes erop zetten en het staafje uit het buisje halen
Ik heb het vanmiddag net laten zetten,, allebij deden ze wel pijn,, maar balletje erop draaien nietmaar dat is bij elk persoon anders,,! die ene is weer gevoeliger dan de andere, maar natuurlijk voel je wel wat
Kana schreef:Schieten doen ze niet meer, is illigaal. Je kunt er doof van worden.
Ik wil het laten schiten, maar kan enrgens meer.
Moonlightje schreef:navel heb ik helemaal niets van gevoeld echt niets, zelfs geen prikje!
heb ook niet gekeken, ik lag er gespannen met mn ogen dicht, tot dat hij zei of ik iets gevoeld had. toen zat hij al en toen ging ik bijna van mn stokje af
Moonlightje schreef:ik krijg mn tongpiercing nog steeds niet los en aangezien ik niet na die vent durf terug te gan omdat hij me zo'n pijn heeft gedaan.
iemand een idee hoe je dioe los krijg? Al verscheidene mensen hebbe t gepropbeerd voor me maar t lukt niet