Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar eten kan ik slecht, ik heb na een loop vaak geen honger. Vandaag ook mijn lunch overgeslagen. Suliko schreef:Wel heel leuk, want ik ben onderdeel geworden van Leonie haar trainingsprogramma!Volgend weekend gaan we samen een lange trailrun met hoogtemeters doen, ik moet nog even een route tekenen. En we gaan samen naar de Hivernaltrail, ik heb ook gister mijn ticket gehaald!
Tiggs schreef:Iemand vroeg naar Runna. Ik ben er tevreden over. Je kunt kiezen waar je naar wilt opbouwen (afstand of evenement bijvoorbeeld) en dan maakt ie een schema. Al dan niet met heuveltrainingen. Bij drie keer trainen per week heb je een long run, een easy run en een tempo of interval. Je kunt ook krachttraining, Pilates en/of mobility trainingen toevoegen. Per run geeft ie ook aan hun snel je 'moet' lopen. Je krijgt dan ook een schatting hoe snel je je doel gaat lopen. Een en ander gebaseerd op een recent PR.
ik blijf het indrukwekkend vinden.
04:00 is al snel!
. 
Danseresje schreef:SV, vervelend hè? Maar nu gebeurde het dus terwijl ik gewoon rustig op de bank zat...
Was wel in connect een beetje aan het klooien, maar ineens kreeg ik de melding dat horloge niet verbonden wasen dan kijk je op je pols en zie je dat ie opnieuw opstart
Schiet mij echt maar lek!
Voor Rotterdam ticket!
)
daarna nog gaan lopen.

, dus doe echt mijn best om goed in de zones te blijven. Ik pas echter wel op voor de valkuil die ik had: dat als ik aan het begin van een loopblokje nog niet in zone 3 zit, ik daar niet naartoe ga rennen. Ik weet nu toch wel dat mijn hartslag in die zone komt

XxLMMxX schreef:Ik heb vandaag 13 km gerend en had moeite het vol te houden. Zaten ook wel veel hoogtemeters. Wel goed gevoel dat ik het heb gedaan. Het zonnetje was heerlijk buiten.
Doen er ook bokkers mee aan de koning van Spanje trail? Ik twijfel nog
Als het met het weer (lees de kou) te doen is wil ik vanavond even een herstelloopje doen.
. Vanochtend nog wel, maar toen naar werk gelopen. Had er behoorlijk tempo in en het is me echt bijna gelukt om binnen het uur op werk te zijn
.... Maar ik was 27 seconden te langzaam
. Had wel een gemiddelde van 9:36/km.
.... Mijn extra sporttopje had ik niet aan
. Heb het rustig aan gedaan met het hardlopen, want tja, anders voelde het niet zo lekker
. Maar het lopen zelf ging echt wel héél lekker
, uitvoeringsscore 81% en sta nog steeds op status productief en er is niet heel veel hersteltijd bijgekomen na het loopje.