Suliko schreef:Wel heel leuk, want ik ben onderdeel geworden van Leonie haar trainingsprogramma!

Volgend weekend gaan we samen een lange trailrun met hoogtemeters doen, ik moet nog even een route tekenen. En we gaan samen naar de Hivernaltrail, ik heb ook gister mijn ticket gehaald!
Jaaa super veel zin in! Word sowieso gezellig
En wauw wat een prestaie zet jij neer! Met al die kn fietsen erbij en dan 06:15 lopen! Heel knap.
Wat je aangeeft over tempo wisselingen (langzaam starten en dan is harder lastig en andersom) is echt een ervaringsding denk ik. Door gewoon veel te expirimenteren met verschillende tempo's, nu met je training van Ben parkes die tempo blokken ed, gaat je echt leren meer bewust te worden van je snelheid en welke snelheid hoort bij welk gevoel. Met jou afstanden vergeet ik soms dat jij nog helemaal niet zo gek lang loopt
Koekie73 de blessure is niet van nu maar van 6 jaar geleden, Ik herken alleen het gevoel dus ik ben zeker voorzichtig!
Wel echt heftig/stom dat een huisarts dan gewoon denkt, joe je zit niet goed maar het zal wel goed zijn...
Ik zou een proef periode wel intressant vinden. Maar vooral omdat ik gewoon alles omtrend schema's heel intressant vind.
Samantha hier al langere tijd geen lid meer, ik wil wel maar heb stomweg niet de tijd om mee te trainen als hun trainen... Zou eogenlijk wel graag weer mee willen doen met de interval training. Hier kost het geloof iki €250 per jaar.
Tiggs schreef:Iemand vroeg naar Runna. Ik ben er tevreden over. Je kunt kiezen waar je naar wilt opbouwen (afstand of evenement bijvoorbeeld) en dan maakt ie een schema. Al dan niet met heuveltrainingen. Bij drie keer trainen per week heb je een long run, een easy run en een tempo of interval. Je kunt ook krachttraining, Pilates en/of mobility trainingen toevoegen. Per run geeft ie ook aan hun snel je 'moet' lopen. Je krijgt dan ook een schatting hoe snel je je doel gaat lopen. Een en ander gebaseerd op een recent PR.
Was ik. Thx voor je antwoord!
Je bent weer lekker op dreef Danseresje! Geen klachten tot nu toe?
Wel grappig dta je hrv ongebalnceerd is aan de bovenkant en dat terwijl je ziek bent.
Ik krijg ook wel vaker piek. Idd door na een zware training even niks te doen. Dan vind die dat ik mega goed in vorm ben om wat te gaan doen
Hoe ver is het wandelen naar je werk?
Koekie73 ik heb die van decathlon maar die wilde ik laast nog een paar bestellen en die waren uitverkocht. Die ze nu nog wel hebben, hebben lichte fleece aan de binnenkant en zijn eigenlijk net te warm bij lange runs.
vervelend dat je weer last had... Hopelijk knap je nu toch echt snel op.
Hier ook wat problemen met Garmin en al een aantal keer heen en weer gemaild... Ben vooralsnog niet super happy met mijn nieuwe horloge.
ieris, rondje zegt ze dan.... 30km...
ik blijf het indrukwekkend vinden.
Goof 3:45 is wel echt vlot
04:00 is al snel!
Ow dat is wel leuk iirrssjjee! lijkt mij nl best leuk om keer over het circuit te lopen maar hoor heel wisselende verhalen over de zandvoortrun.
Hier voelde mijn knie vanmorgen wel oke. Geen echte pijn maar beetje zoon vaag gevoel. Besloten gewoon te gaan lopen maar dan met mijn goede wegschoenen en alleen verhard/vlakke bospaden. Valt nog niet mee hoor, door het bos lopen en al die mooie paden horen roepen en er niet op mogen
.
Ik had 16km gepland (17 gelopen) met 2 blokken van 4km net boven het tempo wat ik op de marathon ongeveer wil lopen. Mijn marathon tempo heb ik echt een mega safe snelheid in gedachte omdat uitlopen echt het hoofddoel is.
Grappig wel is dat ik dus echt heel duidelijk zie hier dat rond 5:30 het keerpunt ligt van mijn zone 2 naar 3. Het was knetter druk op de paden die ik liep dus helemaal zuiver zijn mijn tempo blokken niet maar goed.

Ennn het ticket voor Rotterdam is in the pocket
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 16-02-25 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt