Goof, faringo en gaucho prachtig, ook hertjes gezien leuk hoor. Ik was helpen bij zoon in huis, toch nog ff leuk rondje gelopen na de klus.
boedjang
Geplaatst: 16-03-25 15:53
Vandaag in duingebied bij wijk aan zee wandelen, was wel druk maar gelukkig ook veel rustige stukken, koppie thee gedaan bij uitspanning en via lange afstand pad terug naar auto ruim 10 km Nu is lil moe
noordje
Geplaatst: 16-03-25 17:49
Leuk Boedjang, lekkere afstand ook. Prachtige molen.
Toffe foto's Gaucho. Mooie kleurige schoenen .
Lizard,leuk zo'n schaapskooi, met koeien. Kalfjes
Vandaag is Nala op pad geweest met man ,ik ben samen met een vriendin naar een paard wezen kijken en daarna geluncht en bijgekletst
shaddy82
Geplaatst: 16-03-25 18:11
Mooie wandelingen allemaal weer
Rondje met Banjer vanmiddag
lizard
Geplaatst: 16-03-25 20:06
Mooie foto's weer, mensen. Ik zie lilly,en banjer,en een mooie molen.
Ik zag Banjer, Lizard had een mooie wandeling en Befunny ook heerlijke zonnige plaatjes. Gaucho was bij Radio Kootwijk. Boedjang heeft de duinen onveilig gemaakt en noordje had bewegend ijs. Dat lijkt me heel bijzonder.
Ik ben vanmorgen al geweest ivm de rest van het programma van vandaag. Vier reeën gezien en heel veel vogeltjes gehoord.
Even een vraagje hier. Ik moet voorzichtig zijn nog met de zon. Daardoor ben ik op zoek naar een zonnehoedje ofzo die nog beter beschermd dan een petje. En niet zo'n stro geval want die blijven niet lang lekker zitten. Zijn er mensen die ,o iets hebben?die weten welk merk, welke stof etc ik moet hebben?
SusanH wat mooi dat zonnetje vanmorgen. Hier heerlijk weer ook fijn met zus gewandeld in Spaarnwoude, daarna naar fysio want blijf toch pijn aan been houden, toen 2 weken geleden lil er tegen aan knalde. Is slijmbeurs ontsteking, en lekker alle spieren in dat gebied vast gezet, dus nu losgemaakt. Au. Be funny, hopelijk vind je een fijn en veilig zonnehoedje.
BeFunny
Geplaatst: 17-03-25 12:49
gaucho schreef:
Buff heeft petten en hoedjes met uv werende hele dunne stof.
Die woestijn dingen die vind ik niks maar hoedjes met rondom een brede rand zegmaar is wat ik zoek en idd dun en ademend maar wel beschermend tegen zon. Ik wil het bij het wandelen buiten vooral gebruiken.