Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:22

Die complotdenkers worden steeds gevaarlijker.
Ze delen foto's en adressen van politiemensen en roepen op tot geweld.
Ik zie op Social Media ook lelijke berichten over Gommers en Kuipers enz.
Ik vraag me dan af, wat voor werk die mensen doen?

En ik hoorde dat Baudet vandaag ook de regels aan zijn laars lapte m.b.t Corona tijdens zijn rijtoer.
Als lid van de Tweede Kamer vind ik dat beschamend en als ik dan lees hoe mensen die bejubelen -:(-

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:32

Loretta schreef:
Inmiddels is er een compleet illegale schaduw economie aan het ontstaan.
Tja, als kapper probeer je ook te overleven natuurlijk.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... oronavirus

Ik zou ook wel naar de kapper willen maar ik zit toch niet op een infectie te wachten.

Dit is van de eerste lockdown toch , ik vermoed dat ze niet tot 20 mei gaan toeblijven :+

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-21 21:35

Pandora2 schreef:
Loretta schreef:
Inmiddels is er een compleet illegale schaduw economie aan het ontstaan.
Tja, als kapper probeer je ook te overleven natuurlijk.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel ... oronavirus

Ik zou ook wel naar de kapper willen maar ik zit toch niet op een infectie te wachten.

Ha ja, hier in Belgie ook :+
Ze mogen weer open vanaf 13feb en gister een interview met een kapster die het al weken opviel dat mensen er wel bijzonder goed geknipt uitzagen tijdens de sluiting van de kappers :')

In bepaalde wijken in Brussel ook achter de rolluiken :+
Maar heel veel mensen hebben ook gewoon wel iemand die kapster is in de familie ..dan was ik ook allang geweest :j

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 09:51

:D

En veel kappers die opeens kapper-aan-huis geworden zijn. :=
Ik kom ook eigenlijk echt weinig mensen tegen met een verwilderde haardos, dus er zal wel lustig op los geknipt worden :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 10:24

Electra63 schreef:

En ik hoorde dat Baudet vandaag ook de regels aan zijn laars lapte m.b.t Corona tijdens zijn rijtoer.
Als lid van de Tweede Kamer vind ik dat beschamend en als ik dan lees hoe mensen die bejubelen -:(-

Ik denk niet dat die mensen werk hebben...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:16

Tiggs schreef:
Electra63 schreef:

Ik zie ook wel "kennissen" van mij reageren, waarvan ik weet dat zij werken.

Zie op LinkedIn ook veel negatieve berichten over de Corona- maatregelen en ook negatieve berichten over het optreden van de politie tijdens de demonstraties en rellen.
Ik vind dat belachelijk voor een zakelijk platform.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:32

Electra63 schreef:

Zie op LinkedIn ook veel negatieve berichten over de Corona- maatregelen en ook negatieve berichten over het optreden van de politie tijdens de demonstraties en rellen.

De frustraties worden blijkbaar steeds groter. Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd raakt als je je bedrijf of baan ten onder ziet gaan.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:54

Tiggs schreef:
Electra63 schreef:

En maar afvragen waarom ze geen sollicitaties krijgen :') en maar klagen dat ze niet aan het werk kunnen

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 21:56

Zebrastreep schreef:
Nodigd ook echt uit om dan iemand aan te nemen als je dat zelfs al op LinkedIn zet :') en maar klagen dat ze niet aan het werk kunnen

Professioneel is dat inderdaad niet slim nee.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:01

Het grappige van linked in vind ik dan wel dat je de opleiding en het werk van diegene kan zien.
Dan lees je die belachelijke reacties op bv Diederik Gommers en dan kijk je wie het schrijft en dan is het een gastvrouw/receptionist/ander ongeschoolde baan (die zitten blijkbaar ook op linked in tegenwoordig) en dat vind ik dan best hilarisch.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:08

Bedenk dat het hele anti-maatregelen-spektakel ook zelf weer business en netwerk is: een deel van de mensen die het daar neerzet is daadwerkelijk bezig met netwerken.

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:09

verootjoo schreef:
Het grappige van linked in vind ik dan wel dat je de opleiding en het werk van diegene kan zien.
Dan lees je die belachelijke reacties op bv Diederik Gommers en dan kijk je wie het schrijft en dan is het een gastvrouw/receptionist/ander ongeschoolde baan (die zitten blijkbaar ook op linked in tegenwoordig) en dat vind ik dan best hilarisch.

Ik zal van de week eens kijken op Linkedin wat voor reacties er staan en dan vooral het nivo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:09

verootjoo schreef:

Maar ook mensen met een degelijke opleiding en baan reageren daar op een toon en manier die echt niet handig is..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:12

Relaxed schreef:
verootjoo schreef:

Maar ook mensen met een degelijke opleiding en baan reageren daar op een toon en manier die echt niet handig is..

Dat klopt ja. Ook van mensen waarvan je obv hun profiel wel enig niveau zou kunnen verwachten reageren belachelijk.
Dat vind ik dan best wel heel erg dom, want wie wil in vredesnaam zo iemand als collega :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 22:26

Idd, sowieso politieke discussies op LinkedIn snap ik niet. Ik had een collega die altijd vanalles van fvd deelde op LinkedIn :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:17

Ach ik hoorde laatst iemand zeggen sommige mensen willen wel bedoelen het goed maar snappen het gewoon nietm

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-21 23:24

verootjoo schreef:

In het begin van Corona had een GZ-psycholoog op LI iets geschreven over, dat deze pandemie de wil van God was. De Directeur zag dit en heeft hem gedwongen om dit bericht te verwijderen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:39

Ik weet niet of deze al gedeeld was, maar vind dit stukje uit Zondag met Lubach wel echt geniaal! :))
"Gerri Baudet (de broer van) factcheckt Thierry Baudet. Die vindt namelijk dat je de oversterfte van 2020 moet compenseren met de ondersterfte van 2019, toen er minder mensen dood gingen dan normaal. Interessante theorie, maar er klopt geen reet van. Gelukkig is er Gerri Baudet die dit goed kan uitleggen."
https://www.youtube.com/watch?v=SCVOHt0cV2o&list=WL

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:44

ik heb me ook zo geërgerd aan die bewering inderdaad... Zo dom..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-21 15:46

Heel sterk :j

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:10

Hahaha, die manier van praten _O- Zou zo echt z’n broer kunnen zijn.
‘Ik debunk wat Thierry bunkt’ :')

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:16

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:24

Sunnda schreef:
https://nos.nl/artikel/2367971-duits-mi ... ekken.html

Hier kan ik dan wel weer kriegelig van worden. De politiek die zich bemoeit met wetenschap. Op die manier speel je jezelf wel in de kaart.

En nu zijn ze betrapt. En zeggen de Wappies, zie je wel!
Lekker dan.

Wat zal de wetenschap bij ons allemaal opgelegd gekregen hebben via de Rutte doctrine?

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:55

Kwam hem al tegen op LinkedIn nota bene inderdaad.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 23:28

IMANDRA schreef:
Ik weet niet of deze al gedeeld was, maar vind dit stukje uit Zondag met Lubach wel echt geniaal! :))
"Gerri Baudet (de broer van) factcheckt Thierry Baudet. Die vindt namelijk dat je de oversterfte van 2020 moet compenseren met de ondersterfte van 2019, toen er minder mensen dood gingen dan normaal. Interessante theorie, maar er klopt geen reet van. Gelukkig is er Gerri Baudet die dit goed kan uitleggen."
https://www.youtube.com/watch?v=SCVOHt0cV2o&list=WL

Geweldig gedaan weer door Lubach. :D

Bij de manier van praten van Baudet haak ik al af, hij banketstaaf gewoon zoveel onzin, brengt het met een soort van geleerd toontje waardoor het zogenaamd feitelijk lijkt. Ik vind die man echt één grote grap.