Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zorro_ schreef:Hoi! Ik kom hier even om de bocht vliegen...
Wat korte achtergrond informatie, ik ben een mama van 27 jaar oud. Mijn dochtertje scheelt 1 dag met het dochtertje van Butterfly, beide zijn ze van december 2019
Ik heb altijd een 'fors' figuur gehad, ik ben ook best groot (1.75 m). Na mijn zwangerschap is de ellende alleen maar meer geworden eigenlijk.Eind zwangerschap was ik 105 kg. Na de bevalling nog 99 kg. Met een diëtist vorig jaar zomer 5 kg afgevallen. Inmiddels nog niet weer op de weegschaal gestaan, maar de vorige keren was het gewoon echt rond de 95 kg, verwacht niet dat er veel veranderd is.
Tijdens en na mijn zwangerschap heb ik last gehad van een (extreem) hoge bloeddruk. Ik ben daarom met 40 weken zwangerschap opgenomen en ook direct ingeleid (onderdruk 117). Bevallen met 40+1.
Mijn bloeddruk blijft hoog (rond de 90 onderdruk), mijn BMI is te hoog, conditie is 0, lichamelijke klachten zoals knieën en rug. Paardrijden is gewoon niet te doen, kortom er moet wat gebeuren! Maar die knop? Ik kan hem niet meer vinden. Ik hoop dat ik hier met het meelezen gemotiveerd en geïnspireerd raak!
Zorro_ schreef:Gefeliciteerd Claudia!![]()
Hier vanavond even meten, morgen ochtend wegen (dat wordt het vaste momentje). Vanaf dan alles weer een beetje bij houden, ben echt te veel terug gezakt in mn oude routine sinds vorig jaar. Dus vanaf nu HUP. Zelfs de weegschaal even voorzien van een nieuwe batterijtjeKunnen we er maar tegen aan!